Ga naar inhoud


Pli naar Vti software


blitz10

Aanbevolen berichten

Ik heb al geruime tijd mijn box draaien op de laatste Pli software.

 

Ik wil nu wel eens switchen naar Vti.

 

Is er een mogelijkheid dat ik mijn gehele Pli image kan back uppen en Vti kan installeren.

 

Zou de Vti image me niet bevallen, dat ik in een keer mijn oude Pli image geheel weer kan herinstalleren zonder dat ik weer alles opnieuw moet herinstalleren

Link naar reactie
Delen op andere sites


Eerst backup maken met bijvoorbeeld met automatic-fullbackup plugin, dan kan je die weer flashen als je terug wilt naar OpenPLi.

Ik ben wel benieuwd wat je er van zal vinden.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, Alex1970 zei:

Eerst backup maken met bijvoorbeeld met automatic-fullbackup plugin, dan kan je die weer flashen als je terug wilt naar OpenPLi.

Ik ben wel benieuwd wat je er van zal vinden.

Heb nu Vti op mijn Vu duo geinstalleerd.

 

mijn back up( Pli Image ) via automatic-fullbackup plugin gemaakt en op interne harde schijf gezet.

 

Hoe kan ik nu mijn Pli Image terugzetten welke op de interne harde schijf staat.

aangepast door blitz10
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, blitz10 zei:

Heb nu Vti op mijn Vu duo geinstalleerd.

 

mijn back up( Pli Image ) via automatic-fullbackup plugin gemaakt en op interne harde schijf gezet.

 

Hoe kan ik nu mijn Pli Image terugzetten welke op de interne harde schijf staat.

inmiddels opgelost door handmatig, de  ipk automatic-fullbackup plugin in Vti software te zetten, hierdoor kan ik back up Image terugvinden op harde schijf

aangepast door blitz10
Link naar reactie
Delen op andere sites

de howto van Jürgen toont het basis principe

de twee kaarten is niet lastiger dan met een enkele kaart in die oscam butler, maar twee dezelfde kaarten moet je wel in hun eigen groep zetten

dus nadien toch nog even de oscam webinterface oproepen en aanpassen

 

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus als ik het goed begrijp is een oscam butler een hulptool om oscam te installeren , zodat men zelf niet de diverse bestanden via FTP in bep mappen moet zetten zodat het geheel  functioneerd

 

ik heb mijn Ziggo kaarten aan de gang gekregen door een en ander in etc/tuxbox etc te zetten

 

 

ps: als ik oscam butler open, kan ik verschillende providers kiezen, waaronder canal.digitaal.Waaronder valt Ziggo.

aangepast door blitz10
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Oscam Butler is inderdaad een script die jou provider en protocol vraagt, en daarna alle settings in Oscam voor je neerzet.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...