Ga naar inhoud


Corana bv in Dubai


ronaldsl

Aanbevolen berichten


Het leven hier heeft lange tijd plat gelegen.

We hebben hier een curfew (nachtklok).

Maar de Shopping Malls draaien nu weer op 100% capaciteit en Emirates neemt de vluchten weer op vanaf 8 Juni.

 

Bij MBC zijn we zeer streng en uiterst voorzichtig. Met een nog strengere ingangscontrole. Temperatuurmeeting en tests op vrijwillige basis.

Een enkele test kost ca. AED 400  Dat is omgerekend € 95,00

Tot nu toe is er niemand positief getest.

De mensen die vaste diensten hebben en in de studio´s werken, Technici, Editoren, TD´s, etc. kunnen als ze dat willen in het NOC overnachten.

Het Radisson Blu Hotel (onze buren), catered bij ons onder strenge voorschriften zodat iedereen 24x7 wat kan eten en drinken. En iedereen is erg tevreden.

Verder hebben we het personeel dat niet dringend nodig is naar huis gestuurd met behoud van salaris. Om het risiko van infectie te verminderen.

Ik overnacht af en toe ook in het NOC en heb een slaapplaats in mijn bureau gecreëerd. Dat is een bank die je tot slaapbank kan uittrekken.

Die had ik al langer voor noodgevallen maar nu maak ik er meer gebruik van. (staat direkt naast de bar 😇 😂 )

Reizen proberen we tot een minimum te beberken en we kunnen alleen van onze eigen MBC jet gebruik maken als we toestemming krijgen om te landen in de betreffende landen. Daar maken de ENG en EFP crews dan veel gebruik van.

 

Wil je meer weten over hoe het hier reilt en zijlt dan kun je kijken op Al Arabiya English: https://english.alarabiya.net

of de App downloaden:  https://play.google.com/soup Grtore/apps/details?id=net.alarabiya.english.android

Daar wordt je omvattend geinformeerdAl Arabiya is deel van de MBC Group zenders.


 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...