Ga naar inhoud


IPTV - Mix


dreamboxzrend

Aanbevolen berichten

Op 22-4-2021 om 12:45, dreamboxzrend zei:

Kijk voor het eerst hier. Heb zelf een Formuler Z8. Zijn bovenstaande bestanden hiervoor bedoeld of toch niet? En soja kun je dan zelf een bouquet samenstellen en waarmee doe je dat dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo Centurion.

 

Dat kun je bijvoorbeeld doen met Dreamset. Daarmee kun je zenderlijsten (uit dit forum) naar je box sturen. Of je haalt met de read/wrtite optie de kanalen uit jouw box. dan kun je de userbouqetten van dreamboxzrend er in "plakken" en dan weer terug schrijven naar jouw Formuler dan staan ze erin.

 

http://www.dreamset-editor.com/index.php

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Viel mij op dat RTL Z niet tussen de zenders staat in bovenstaande mix.

 

Ik kijk al jaren via een omweg TV. Begonnen met zelf gebouwde kastjes destijds voor Filmnet tot nu de IPTV. Heb overigens nog een Dreambox DM8000 HD staan die weg mag. Met de IPTV heb ik nu een abo lopen bij iemand dat gebruik maakt van het MAC adres en werkt redelijk. Moet beter kunnen in mijn optiek. Met bovenstaande IPTV-mix kan ik op mijn Apple via VLC player de tv kanalen kijken. Maar moet dat ook niet op mijn IPTV-kastje (Formuler Z8) kunnen? En hoe zou je dit kunnen kijken op een iPad of iPhone? Ik heb deze vraag al eens ooit eerder gesteld. Heb geen flauw idee hoe dat te doen. Is er niet een soort stappenplan ergens te vinden of een YouTube die uitleg geeft?

Dreamset-editor werkt alleen op Windows. Kwam online iDreamX tegen maar wordt niet meer doorontwikkeld en deze werkt niet op een 64 bit computer. Nu kan ik mijn Mac nog opstarten met een externe HD met een 32bit OS maar dan nog de vraag of ik hiermee mijn Formuler kan bewerken of dat hij alleen op de Dreambox werkt. En dan nog moet ik het wiel helemaal uitvinden hoe dit aan te pakken. Iemand een idee of goede tip?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...