Ga naar inhoud


ITV bekijken in HD kwaliteit via?


Dorsoduro

Aanbevolen berichten

dit zijn alle FTA zenders van astra2 :

ASTRA2-FTA

alle ITV's zijn FTA, maar enkel ITV1 is HD. Om ITV 2-3-4 in HD te ontvangen (op legale manier) wordt moeilijk, dan moet je een sky abonnement en sky ontvanger scoren, en dan moet je nog zien dat deze niet aan het telefoonnet moet gehangen worden voor de call-back controles.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je kunt via diverse winkels een officieel SKY UK abonnement afsluiten, je betaald dan wel een "handeling fee" maar dat valt in de praktijk best mee en meestal verloopt de betaling via creditcard.  Call-back controles zijn er niet. 

 

Als dat te duur uitpakt kun je altijd nog ergens een IPTV abonnementje afsluiten, kortom mogelijkheden genoeg. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vroeger SKY UK gehad dat de kaarten nog gewoon werkten met een Smargo. Met de huidige HW Pairing vind ik het niet meer interessant. Je bent nu gebonden aan hun hardware en dat staat in huis delen niet toe...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Ventura zei:

Het is wel mogelijk om legaal te kunnen ontvangen in Nederland. Mits u kennissen/familie hebt wonen in Engeland. Het blijft wel een gedoe om dit te kunnen opzetten vanuit Nederland.  

Dat is dus ook niet legaal

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Lees de voorwaarden waaronder je abonnee kunt worden in Engeland.

Deze discussie is een paar jaar geleden ook al gevoerd.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach gewoon online abo nemen op Filmon heb je de Engelse zenders, kost wel een beetje en is legaal. Je hebt ook vele abroad apps die ook legaal zijn en daarmee kun je tegen betaling uiteraard de Engelse vrije zenders kijken. Voor Sky wordt het een ander verhaal maar ITV is geen Sky.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou perfect mogelijk zijn via een VPN, en dan de gratis ITV hub downloaden. Jammer genoeg heb ik er echt geen kaas van gegeten, weet zelfs niet wat VPN betekend 😔

Op 4-10-2020 om 16:50, Codx zei:

Je kunt via diverse winkels een officieel SKY UK abonnement afsluiten, je betaald dan wel een "handeling fee" maar dat valt in de praktijk best mee en meestal verloopt de betaling via creditcard.  Call-back controles zijn er niet. 

 

Als dat te duur uitpakt kun je altijd nog ergens een IPTV abonnementje afsluiten, kortom mogelijkheden genoeg. 

 

Zal even informeren bij een winkel, bedankt!

Op 4-10-2020 om 15:02, DIGIWIEW zei:

ik

heb het via een kennis in london gedaan 

die heeft de kaart besteld en ik betaal hem voor een jaar vooruit 

gewoon via de Astra 2a met kaart zonder hub dat gaat niet buiten England 

 

 

Heb je meer info want ik ken ook iemand in UK? Moet je dan nog decoder aankopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De ontvanger/TV combinatie bepaalt mede de ervaren beeldkwaliteit.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Dorsoduro zei:

Het zou perfect mogelijk zijn via een VPN, en dan de gratis ITV hub downloaden. Jammer genoeg heb ik er echt geen kaas van gegeten

 

Is nochtans doodsimpel, je kan het zelfs googlen. Helaas vinden veel mensen hier het gebruik van vpn om geo restricted te kijken illegaal.

 

Dat je tegelijk op dit forum in een ander topic streams kan aanklikken om betaalzenders en dergelijke "gratis" te zien, wordt met de mantel der liefde bedekt. Grappig.

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...