Ga naar inhoud


Canaldigitaal weer bezig? (De-)codering hapert.


alias haha

Aanbevolen berichten

Ik had gister middag dat mijn Dreambox was vastgelopen. Beeld stond stil en geluid liep door. Ik merkte dat toen ik via pc niet op de harde schijf kon komen. Na reboot werkte alles weer maar in de avond en nacht veel problemen. Beeld bleef regelmatig stil staan en  na reboot werkte het weer. erg lastig want ik was wat muziek programma's aan het opnemen die nu allemaal zijn mislukt! Sinds vanochtend heb ik deze problemen niet meer. Wanneer is alles FTA gegaan en sinds wanneer staat de codering weer aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites


45 minuten geleden, a33 zei:

Tja, ze zijn vandaag dus gewoonweg niet te bereiken op hun telefoonnummer, of per chat, om een storing door te geven.

Heractivatie (herhaaldelijk geprobeerd) doet helemaal niets.

 

Vanavond geen Nederlandse TV voor ons.

 

Groet,

A33

 

Je bent de enige niet, lees de berichten van de abonnees, zie: https://allestoringen.nl/storing/canaldigitaal/kaart/

en
https://allestoringen.nl/storing/canaldigitaal/

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, tajvdz zei:

Ik had gister middag dat mijn Dreambox was vastgelopen. Beeld stond stil en geluid liep door. Ik merkte dat toen ik via pc niet op de harde schijf kon komen. Na reboot werkte alles weer maar in de avond en nacht veel problemen. Beeld bleef regelmatig stil staan en  na reboot werkte het weer. erg lastig want ik was wat muziek programma's aan het opnemen die nu allemaal zijn mislukt! Sinds vanochtend heb ik deze problemen niet meer. Wanneer is alles FTA gegaan en sinds wanneer staat de codering weer aan?

Dat had ik ook op mijn VU+

gewoon de ontvanger geheel uitzetten en weer opstarten en alles deed het weer een poosje tot het beeld weer vast ging staan en het geluid gewoon doorliep.

Je kon zelfs de kaart gewoon geheel uit je ontvanger verwijderen het geluid blijft gewoon doorlopen.

Dus dan maar weer uitzetten en opnieuw opstarten en dan ging het weer voor zo'n 3 kwartier.

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, gerrit B zei:

Dat had ik ook op mijn VU+

gewoon de ontvanger geheel uitzetten en weer opstarten en alles deed het weer een poosje tot het beeld weer vast ging staan en het geluid gewoon doorliep.

Je kon zelfs de kaart gewoon geheel uit je ontvanger verwijderen het geluid blijft gewoon doorlopen.

Dus dan maar weer uitzetten en opnieuw opstarten en dan ging het weer voor zo'n 3 kwartier.

 

Ja ik ben blij om te zien dat ik niet de enige ben en dat het probleem niet bij mij zit. Wel super vervelend dat het n et gisteravond was met heel veel muziekprogramma's. Het Queen concert is nu voor het 2e jaar op rij mislukt. Maar goed vandaag nog geen problemen gehad. Codering lijkt ook weer aan te staan dus dat is op zich hoopvol.

aangepast door tajvdz
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, tajvdz zei:

Ik had gister middag dat mijn Dreambox was vastgelopen. Beeld stond stil en geluid liep door. Ik merkte dat toen ik via pc niet op de harde schijf kon komen. Na reboot werkte alles weer maar in de avond en nacht veel problemen. Beeld bleef regelmatig stil staan en  na reboot werkte het weer. erg lastig want ik was wat muziek programma's aan het opnemen die nu allemaal zijn mislukt! Sinds vanochtend heb ik deze problemen niet meer. Wanneer is alles FTA gegaan en sinds wanneer staat de codering weer aan?

Hier hetzelfde DM 8000 liep helemaal vast beeld stond stil en het geluid ging wel door! Diverse keer een harde reboot gedaan. Vandaag werkt alles weer goed met de kaart.

 

Gelukkig konden we kijken naar NL-ziet dat werkt ook heel goed!

groetjes boekkie

 

 

 

Dreambox (DM 8000S) (DM 7025S)met open PLi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar het was van de week ook al een keer eerder dat 's avonds/'s nachts geen van de Nederlandse zenders werkte (dacht dat het maandag op dinsdag was)

Heb toen naar een interessante documentaire op N24 gekeken omdat de rest het niet deed.

De volgende dag werkte alles weer normaal.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Sprietje zei:

 

Ik heb geen enkele uitval van zenders meegemaakt met mijn "Rijk" abonnement maar alle zenders die gisteren vrij te bekijken waren voor het "Royaal" abonnement, waren vanochtend weer gecodeerd behalve Mezzo HD. Die kan ik nog steeds bekijken. Mijn kaart begint met 1.28.

 

Ik heb een Royaal abonnement en negens problemen ondervonden, mijn kaart is ook één, die met 128 begint.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan momenteel geen TV kijken en bedankt CD.

De volgende zenders werken momenteel niet.

NPO1 t/m NPO3

RTL4 t/m RTL8

VOO, NET5, SBS6 en Spike24.

Daarna gestopt met controleren. 

 

Zet alle zenders open!!! 

[VU+ Uno 4k SE 8.3] [VU+ ZERO 4k OpenPli 8.3] [ET7000 OpenPli 8.x]

[Cahors BiG BiSAT - 1.9E, 9E, 13E, 19.2E, 23.5E, 28.2E & 5W]

[Diseqc switch - 2x Edison 10/1] [Diseqc switch - 1x Maximum 4/1]

[1.9E & 9E - 2x LNB Alps Twin] [13E, 23.5E & 28.2E - 3x LNB Evo Quad] [19.2E - LNB Alps Quad] [5W - LNB Inverto Black Ultra Twin]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via de website van CD wordt aangegeven dat voor contact je dat via een melding kan doen op Facebook.

En daar is zojuist mijn bericht op de CD-startpagina op FB verwijderd. 

 

Hoe jaag je je klanten weg ....

[VU+ Uno 4k SE 8.3] [VU+ ZERO 4k OpenPli 8.3] [ET7000 OpenPli 8.x]

[Cahors BiG BiSAT - 1.9E, 9E, 13E, 19.2E, 23.5E, 28.2E & 5W]

[Diseqc switch - 2x Edison 10/1] [Diseqc switch - 1x Maximum 4/1]

[1.9E & 9E - 2x LNB Alps Twin] [13E, 23.5E & 28.2E - 3x LNB Evo Quad] [19.2E - LNB Alps Quad] [5W - LNB Inverto Black Ultra Twin]

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, pieter532 zei:

Via de website van CD wordt aangegeven dat voor contact je dat via een melding kan doen op Facebook.

En daar is zojuist mijn bericht op de CD-startpagina op FB verwijderd. 

 

Hoe jaag je je klanten weg ....

Dat ligt er maar net aan hoe beleefd je opmerking was naar CD, een nette opmerking wordt echt niet verwijderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Penthe zei:

Dat ligt er maar net aan hoe beleefd je opmerking was naar CD, een nette opmerking wordt echt niet verwijderd.

Het was een net berichtje. 

[VU+ Uno 4k SE 8.3] [VU+ ZERO 4k OpenPli 8.3] [ET7000 OpenPli 8.x]

[Cahors BiG BiSAT - 1.9E, 9E, 13E, 19.2E, 23.5E, 28.2E & 5W]

[Diseqc switch - 2x Edison 10/1] [Diseqc switch - 1x Maximum 4/1]

[1.9E & 9E - 2x LNB Alps Twin] [13E, 23.5E & 28.2E - 3x LNB Evo Quad] [19.2E - LNB Alps Quad] [5W - LNB Inverto Black Ultra Twin]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een tweede (nette) FB-melding op de startpagina van CD is weer verwijderd.

 

Stond op het punt om te heractiveren en ik heb nu weer beeld.

aangepast door pieter532

[VU+ Uno 4k SE 8.3] [VU+ ZERO 4k OpenPli 8.3] [ET7000 OpenPli 8.x]

[Cahors BiG BiSAT - 1.9E, 9E, 13E, 19.2E, 23.5E, 28.2E & 5W]

[Diseqc switch - 2x Edison 10/1] [Diseqc switch - 1x Maximum 4/1]

[1.9E & 9E - 2x LNB Alps Twin] [13E, 23.5E & 28.2E - 3x LNB Evo Quad] [19.2E - LNB Alps Quad] [5W - LNB Inverto Black Ultra Twin]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...