Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten

6 uren geleden, gerrit B zei:

Je kan mij nog veel meer vertellen, maar ik geloof niet dat het volkomen onzin is.

Uiteraard kun je wel met veel geld iets ook veel sneller ontwikkelen en ook veel sneller op de markt zetten.

Maar je kunt er nog zoveel geld tegenaan gooien als je wilt om het onderzoek te versnellen maar de tijd die nodig is om zeker te zijn dat iets geen vervelende bijwerking op lange termijn geeft kun je niet versnellen.

Uiteraard kun je zoiets testen op dieren met een kortere levenscyclus maar of dat uiteindelijk hetzelfde is als bij de mens?

 

Gerrit, je hebt duidelijk niet begrepen wat ik in m'n  laatste stukje schreef.

Het ontwikkelen van een vaccin kost laten we zeggen een miljard voordat je aan de testfase toekomt.

Bij eerdere vaccins werd jaarlijks 50 tot 100 miljoen beschikbaar gesteld. Dus kon je na 20 tot 10 jaar gaan testen. Dat testen op mensen duurt daarna een paar maanden. Daarna komt het op de markt.

Pas vele jaren daarna weet je iets over lange termijn effecten, hoewel die meestal op grond van wetenschappelijke kennis voorspelbaar zijn.

Nu is er laten we zeggen 6 miljard beschikbaar gesteld en is men ook nog eens gaan samenwerken.

Dus kunnen er na 1 jaar 6 verschillende vaccins een paar maanden op mensen getest worden.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dit verhaal ben ik helemaal met je eens.

Je eerdere verhaal dat het complete onzin is als men vindt dat het vaccin te snel ontwikkeld is, dat is naar mijn menig wel discutabel en dat heb ik dus ook geprobeerd uit te leggen.

Daarnaast moet je je afvragen wat erger is, nu al overlijden aan dit virus of over 5 of 10 jaar wat vreemde verschijnselen krijgen?

Denk dat het meerderendeel dan toch wel kiest om later mogelijk wat vreemde verschijnselen te krijgen dus waar hebben we het over.

 

En ja de wetenschap en voorspellen??????

Laat ik je dit dan zeggen, DES dochters hebben over het algemeen een verhoogde kans op verschillende soorten kanker met o.a borstkanker

Dit middel is dacht ik sinds 1974 al verboden om in Nederland te gebruiken.

Wetenschappers konden in 2016 (dus 42 jaar later) nog steeds niet wetenschappelijk bewijzen dat het ontstaan van borstkanker bij DES dochters te wijten was aan DES.

Dus ja de wetenschap weet veel zelfs heel veel maar enig argwaan en kritische vragen is/blijft naar mijn mening toch wel op hun plaats.

 

Nu de vaccins er zijn zou mijn idee zijn om die wetenschap zich nu te laten storten op de vraag; waarom merkt de een niets/weinig van dit virus en moet een ander voor de hemelpoorten worden weggesleept?

Als men daar het antwoordt op zou weten dan weet men ook hoe men e.e.a onder controle kan krijgen, kan het massaal inenten ook meteen van de baan en kan men gericht actie ondernemen.

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens het gaat echt niet om de soort pepermunt die je voor de slechte adem tot je neemt.

Hart aber Fair 22-03-2021 alweer uit het buurland, hoe krijgen we het snel genoeg in de bovenarm.

Of ons bestuur / politiek het niet goed gedaan heeft KAN later.

Bijwerking van het covid virus is dat je eraan sterft. Aan de rest van alle ergernis in de wereld sterven mensen ook nog steeds.

 

Dr Ryan (W.H.O.) speed is required to vaccinate. Maart 2020.

 

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag op die site van vrtnws gelezen dat de cijfers van de besmettingen eigenlijk niet in overeenstemming zijn met de werkelijkheid, is het dan daarom dat de kappers weer hun deuren mochten sluiten, ook de stationnetjes blijven maar mooi open, daar wordt de deur niet dichtgedaan, straks zal het wel weer hetzelfde liedje zijn als vorig jaar dat de horeca pas mag open gaan op 8 juni of zoiets.

Iedereen eens verbieden nog zijn werk uit te voeren, het zal heus geen maand duren hoor of de toestand is aan de betere hand, maar ze doen maar wat ze willen.

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over nepnieuws gesproken...

Misschien moest men deze kwakzalver a la Trump zelf maar volgieten met dat nepmedicijn waar hij zo hoog over opgeeft op Twitter.

   

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Men heeft uitgezocht waardoor Sars-cov-2 (dat covid 19 veroorzaakt) sterker aan cellen hecht dan het originele Sars-virus uit 2002 hoewel beide hetzelfde bindingsplekje gebruiken. Kan helpen bij het ontwikkelen van medicijnen om het binnendringen van Sars-cov-2 te blokkeren.

 

https://www.cell.com/biophysj/fulltext/S0006-3495(21)00141-7

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Duitsland heeft opnieuw het middel Astrazeneca in de ban gedaan en personen onder de 60 krijgen dit middel niet meer toegediend nadat in het gebied Nordrein Westfalen 9 mensen zijn overleden door bloedpropjes in het hoofd nadat men dit middel toegediend had gekregen.

 

Verder kreeg ik gisteren een verhaal te horen dan mensen met een bloedgroep O (positief of negatief) minder vatbaar zouden zijn voor het virus.

Dus al wat rond gezocht maar de een stelt dat het een fabeltje 1e klas is, een ander geeft aan dat er duidelijk aanwijzingen zijn dat dit wel eens zou kunnen kloppen.

 

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou nog even over die 9 mensen, dat waren allemaal vrouwen onder de 60!!! { volgens de diverse berichten ruim voor de menopauze }

de overige samenhang moet men nog onderzoeken, maar men brengt niets naar buiten omdat er anders paniek zou ontstaan

daarom was er ook een tagesschau Extra op maandag jongstleden en werd Hart aber Fair verschoven en ingekort.

 

In ieder geval zal er wel wat onderzoek zijn in verband met de stollingsfactor en de bloedgroep maar dat is allemaal oud nieuws.

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, gerrit B zei:

Duitsland heeft opnieuw het middel Astrazeneca in de ban gedaan en personen onder de 60 krijgen dit middel niet meer toegediend nadat in het gebied Nordrein Westfalen 9 mensen zijn overleden door bloedpropjes in het hoofd nadat men dit middel toegediend had gekregen.

Als dit in Nederland was gebeurd, was de wereld nu te klein geweest met  die 17,5 miljoen virologen... "Zwabberbeleid" etc..

(Om maar niet te spreken over die Van Haga en zijn fans. Gisteravond probeerde hij Ab Osterhaus en ons in Op1 weer aan te praten dat corona vergelijkbaar is met griep. Die Van Haga moet inmiddels wel beter weten, zeker na het antwoord wat hij van Osterhaus kreeg. Maar ik vrees dat Van Haga gewoon door blijft gaan met zijn hersenspoelende riedel!)

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onderschatting van hem en vergelijkbaren is niet ongevaarlijk in deze tijd van sociale media.

Onderschatting van hem en vergelijkbaren is niet ongevaarlijk in deze tijd van sociale media.

FVD van2 naar 8 zetels, met Van Haga met een enorme berg voorkeurstemmen.

 

Zorgwekkend vond ik dat de vorige 2e Kamer hem altijd maar onweersproken zijn idiote aannames liet ventileren op het spreekgestoelte.

De consequenties  van dat  "negeren"  (onderschatten?) zien we nu terug.

Toen onlangs eindelijk een Kamerlid naar de interruptiemicrofoon stapte (Carla Faber-Dik, nota bene!) om hem te bevragen over "Alle ouderen moeten thuisblijven ""zodat de rest door kan"", kwam hij daar niet uit. "Je ziet in meerdere landen dat het kan." was het vage antwoord. Welke landen?  Van Haga praatte er - altijd rap van de tong- overheen zodat de vraag verzandde. Drie keer geschoten achter de interruptiemicrofoon en Arib beëindigt. 

 

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het vreemde is dat ik de laatste tijd wel wat vraagtekens heb moeten plaatsen naast de woorden "sociale media".

Ik geloof dat het niet sociaal is wat zich daar afspeelt.

Ongecontroleerde manifestaties zonder spelregels en juist dat is voor een demiurg die domme followers wil mobiliseren het subcultUURTJE.

Geen oplossingen, geen gelijkwaardigheid, geen empathie, geen fraternité en helemaal geen toekomstperspectief aanbieden in een wereld die bestaat uit diversiteit.

Dus sociaal is dat allemaal niet.

Terug naar meningen over covid en de bestrijding van de pandemie die niet op sociale media plaats vindt.

 

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Het vreemde is dat ik de laatste tijd wel wat vraagtekens heb moeten plaatsen naast de woorden "sociale media".

Ik geloof dat het niet sociaal is wat zich daar afspeelt.  

.........

Geen oplossingen, geen gelijkwaardigheid, geen empathie, geen fraternité en helemaal geen toekomstperspectief aanbieden in een wereld die bestaat uit diversiteit.

Bijna dagelijks schieten mij dezelfde kwalificaties door het hoofd bij het kennisnemen van de nieuwsfeiten, en daarbij staat het woord "eufemisme" absoluut in de Top 3.

Men definieert in feite steeds de keerzijde van wat men hardop beweert. Die tweede opmerking van jou voldoet bij mij weer eens aan alle kwalificaties!  Spijker op zijn kop!

 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...