Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten

12 minuten geleden, gerrit B zei:

Wat ik hoor is dat men nu in deze coronatijd juist met minder personeel een grotere omzet kan draaien.

De werkloosheidscijfers laten dit (nog) niet ingrijpend zien.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


8 uren geleden, Tonskidutch zei:

zit je per toeval op toilet en roepen ze de lockdown uit, mag je dan blijven zitten of moet je dan heel snel poepen?

:grin:

Als het knappe dame is , traag & genieten , is het een lelijke doos .... NIET !! 😱

Hint: België 🤫

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

We breken in België toch een mooi record vandaag 20/3 van 5140 besmettingen, heel goed, iedere dag beter en meer en meer.

Zoals we uiteindelijk gewoon zijn van heel die situatie. Straks zal de opening van de horeca wel weer een maand worden uitgesteld naar 1/6 of naar 1/7.

Doe maar zo verder wie nog voor de nodige besmettingen wil zorgen, ik zit nu toch veilig binnen, al een goed jaar.

Timm1983

 

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Visatown zei:

Interessant te bekijken: het R getal (gemiddeld aantal mensen die door een geïnfecteerde persoon besmet worden).

R>1: epidemie verergert.

R=1: epidemie stabiel.

R<1: epidemie vermindert.

In UK: 0.8 (behalve Noord-Ierland, waar het >1 is).

Ons land: 1.28. 

Het is natuurlijk een momentopname, maar de Britten staan vooralsnog op royale winst. Tenminste, zo lijkt het.

 

Zojuist nog, in een uitstekende schotel-signaal beeldkwaliteit naar BBC news gekeken. Een ruime beschouwing omtrent de AstraZeneca kwestie op het Europese vasteland. (Behalve dan de Belgen, die lijken momenteel het slimste jongetje van de Europese klas). Goed, ze zijn  natuurlijk hartstikke partijdig daar in Londen. Toch kwam het verhaal zeer plausibel en geloofwaardig op me over. Goede redenen zijn te niet vinden dan wel niet houdbaar. Blijft over: Politiek, politiek en politiek. De druiven lijken erg zuur te zijn in Brussel.

 

The damage has been done:

 

- Koren op de molen van de antivaccers. Waar rook ks met wel vuur zijn.

- 1.5 tot 2 weken verloren. Hoeveel extra doden kost dat?

- Toegenomen angst in een samenleving waarin onnodig velen toch al behoorlijk uit het lood geslagen lijken.

- "Ik wil wel een vaccin maar niet die goedkope Aldi (AstraZeneca) kwaliteit..... ". En dat soort gedoe.

T90 met 5W, 4, 9, 13, 16, 19, 28E. 2x EMP Centauri 17/8. 6xSUR420.
W10 PC, Ryzen7-3700, TBS6590 dual met CI - DVBDream - LG Oled 55"

VU Ultimo; 2xtwin FBC, VU Uno met twin FBC - Samsung QLED 75"

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, Timm1983 zei:

We breken in België toch een mooi record vandaag 20/3 van 5140 besmettingen, heel goed, iedere dag beter en meer en meer.

Is niet de vuistregel is het federale België: het totaal is meer dan de som der delen? 😉

1 minuut geleden, astro iris zei:

Gelukkig hebben mijn ma, twee vaccinaties in WZC en mijn pa, gisteren zijn eerste vaccinatie gekregen. Beide geen nevenwerkingen.

Welke hebben ze gehad? Zeneca?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag gehoord van een geval waarbij een hoogbejaarde vrouw in een verzorgingscentrum 10 dagen geleden haar eerste Zeneca prik heeft gehad en kort daarna nota bene van een medebewoner corona opliep. Tot nu toe heeft ze milde klachten.

Echter, haar zoon mocht haar dagelijks bezoeken, en ligt nu met pittige corona in bed. Mogelijk van moeders opgelopen.

Omgekeerde dus van wat we wellicht zouden verwachten in deze situatie. 

Het wordt nog spannend de komende week.

 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus de prikken zijn ook al "federaal"? 😁

Dus je ma hoeft geen tweede prik en je pa wel?

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Eduard07 zei:

Vandaag gehoord van een geval waarbij een hoogbejaarde vrouw in een verzorgingscentrum 10 dagen geleden haar eerste Zeneca prik heeft gehad en kort daarna nota bene van een medebewoner corona opliep. Tot nu toe heeft ze milde klachten.

Echter, haar zoon mocht haar dagelijks bezoeken, en ligt nu met pittige corona in bed. Mogelijk van moeders opgelopen.

Omgekeerde dus van wat we wellicht zouden verwachten in deze situatie. 

Het wordt nog spannend de komende week.

 

Een logisch verschijnsel, mede in verband met de link van dutchandrew: Ook na een vaccinatie kun je vanzelfsprekend nog besmet worden en positief testen en ook anderen besmetten want je hebt het virus bij je. Dat de bejaarde dame dan lichte klachten krijgt en de niet-gevaccineerde zoon heftige klachten is iets wat volkomen te verwachten is.

Nogmaals, na een vaccinatie word je zelf algemeen niet meer erg ziek en ben je heel veel minder besmettelijk maar kun je het virus nog wel doorgeven ook al zijn het er dan 100 ipv 1.000.000.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, kwetal zei:

Goed, ze zijn  natuurlijk hartstikke partijdig daar in Londen. Toch kwam het verhaal zeer plausibel en geloofwaardig op me over. Goede redenen zijn niet te vinden dan wel niet houdbaar. Blijft over: Politiek, politiek en politiek. De druiven lijken erg zuur te zijn in Brussel.

 

Ik las vanavond nog een artikel waarin beweerd werd dat de trombose vrijwel alleen voorkwam bij vrouwen onder de 50.

Verder onderzoek zou hebben uitgewezen dat dit sterk in verband zou staan met het pil gebruik.

Dus verwacht dat het toch niet alleen politiek zal zijn.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...