Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten

De verandering van een vleermuisvirus naar een voor mensen gevaarlijk virus lijkt maar een kleine genetische verandering te zijn en ook sinds het virus voor mensen dodelijk werd, blijkens onderzoek aan meerdere honderdduizend genomes:

 

https://www.eurekalert.org/pub_releases/2021-03/p-sjf031221.php

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites


zelfs tellen wordt beïnvloed door Corona :grin:

 

Dat er een Astra Zeneca stop heerst met uitzonderingen in enkele Landen lijkt gezien al die varianten en mutanten onwijs zo schrijven meerdere wetenschappers gezien de logistieke problemen.

In militaire dienst was er ook in vredestijd een percentage dodelijke slachtoffers normaal.

 

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem van Astra Zeneca dat er nu echter bij dreigt te komen maakt de problematiek wel complexer: nu inenten en over een aantal weken dodelijke gevolgen kan het wantrouwen over de langere-termijngevolgen aanwakkeren en anti-vaccers in de kaart spelen. Het is voor de politiek verantwoordelijken een duivels dilemma, daar kan ik helemaal in komen. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zachtaardige manier om mensen naar huis te lokken:

https://www.hln.be/antwerpen/ge-moogt-naar-huis-gaan-antwerpse-politie-draait-urbanusliedje-om-jongeren-in-hun-bed-te-krijgen-en-het-werkt~ac3f9870

13-03-21 , 17:46 Laatste update: 14-03-21 , 13:35

Als de politie dit zo altijd kon oplossen , da' zou geweldig zijn !! 🙂

 

En verder , met al soms tegenstrijdige berichten ivm vaccinaties ,

maken ze het de mens nog een pak onaangenamer !!

Want wat is nu juist of niet juist , of zelfs fout ?? Weten ze het zelf nog wel ??

Ik wil wel het vaccinatiemiddel , ik ben pro absoluut , maar ....

weten ze zelf nog wel wat wat het juiste middel is ??

test

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet  doorgaan met vaccineren met Astra Zeneca de komende dagen gaat een x-aantal extra doden opleveren (schatting die ik las was 15 per dag), dus je kunt je afvragen hoe zinnig het is om Astra Zeneca stil te leggen terwijl er nog geen oorzakelijk verband is aangetoond. Een degelijke statisticus moet er maar eens mee bezig.

Logisch is het wel want als er 10 doodgaan door een vaccin dan heb je een probleem ook al zouden er anders 1000 doodgaan zonder vaccin.

Misschien iets om hier mensen zelf te laten kiezen of ze die variant willen of niet?

 

aangepast door minplus
duidelijkheid

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, minplus zei:

Niet  doorgaan met vaccineren

Ze moeten inderdaad wel !! Elke dode met of zonder vaccinatie is er 1 te veel !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was te verwachten dat men gewoon op medische gronden en gangbare statistieken dit neveneffect van Trombose op z'n plaats zet.

 

link > https://www.nporadio1.nl/binnenland/30415-nederland-gaat-verder-met-het-prikken-van-astrazeneca

 

aangepast door Tonskidutch
gewoon over nagedacht

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is wel een oorzaak aangetoond tussen Astra en trombose... Dat is van de week uigebreid aan bod geweest in het Zweedse journaal "Rapport".

Noorse artsen zijn dit verder aan het onderzoeken. 

Ik hoor net in het nieuws dat Denemarken (Sundhetsstyrelsen) het astra vaccin voor 2 weken extra pauseert.

Zweden neemt volgende week een besluit, zij onderzoeken nu ook nog sterfgevallen die in relatie tot het vaccineren staan.

 

Ik kan ergens de redenering begrijpen dat "men" zegt dat die paar extra doden niet opwegen tegen het waarschijnlijk redden van een paar duizend mensenlevens door wel in te enten.... maar dat is uiteraard alleen als je het van op een zekere afstand bekijkt. Dat verhaal gaat niet op als het om een dierbaar iemand van je gaat...

Ook is dat redden van duizenden tegenover enkelen ook relatief... want als je gewoon slechts om de 14 dagen even boodschappen gaat doen, zal het risiko ook kleiner zijn dan als je iedere dag veel mensen ontmoet.

 

Ik vind het dus de enige goede weg om nu te pauseren totdat het tot op de bodem uitgezocht is.

Het viel mij gisteren dus dik tegen dat Duitsland besloten heeft om van vandaag weer door te gaan, maar met een "aangepaste bijsluiter" van het middel.... Dat klinkt alleen maar als "we hebben je gewaarschuwd dat er iets mis kan gaan, sterf je, wist je het vooraf dat het kon". (misschien een beetje heftig geschreven, maar ik vind dit iets heel ernstigs.)

Zoals ik al eerder schreef, ik ben niet "tegen" vaccineren, maar ook niet blind "voor". Met al de kennis, hoe weinig dat misschien mag zijn, die ik nu heb, is de twijfel enorm groot om me te laten prikken... ik denk "misschien wel", maar ben nog niet helemaal overtuigd.... ik blijf dan liever nog een jaar binnen, dan een ongecontroleerd risiko met een vaccinatie te ondergaan...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Sverige zei:

Ik kan ergens de redenering begrijpen dat "men" zegt dat die paar extra doden niet opwegen tegen het waarschijnlijk redden van een paar duizend mensenlevens door wel in te enten.... maar dat is uiteraard alleen als je het van op een zekere afstand bekijkt. Dat verhaal gaat niet op als het om een dierbaar iemand van je gaat...

Dat verhaal gaat zelfs nog meer op bij het voor langere tijd stilleggen van AstraZeneca vaccinaties. In dat geval gaat het toch om nog veel meer "dierbaren"? We zitten bovendien al met het probleem van onomkeerbare consequenties bij patiënten door uitgestelde zorg.  

 

Maar ja, er zit inderdaad een duivels dilemma in.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het dilemma is niet zo groot. Iets van 1000 op 1 of 10000 op 1 of nog meer.

Had ik bij de staatsloterij , waar ik heel af en toe aan meedoe,  maar die kans,  ipv 1 op een miljoen of zo...

 

Maar poen en gezondheid geven verschillende overwegingen ook al is er een verband.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, minplus zei:

Maar poen en gezondheid geven verschillende overwegingen ook al is er een verband.

In dit geval gaat het om mensenlevens. Ging het maar over poen, dan is de keuze gemakkelijker. Geld is uiteindelijk maar geld. Een mensenleven is onbetaalbaar.

Maar dit bedoel jij hierboven natuurlijk ook aan te geven. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep.

Waarbij jij en ik niet bepalen welke prevaleert. Hoewel ik met wat geldreserve wel een meningococcen prik heb kunnen halen. Zoiets had ik me 30 jaar geleden absoluut niet kunnen permitteren. Waarbij poen en gezondheid weer verweven blijken.

Als Trump en Johnson arme sloebers waren geweest lagen ze nu mogelijk onder de groene zoden.

Oftewel....

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...