Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten

Ik kan me hier volledig bij aansluiten.

Dat een gezond mens opeens dood is heb ik al zo vaak meegemaakt bij vrienden en familieleden. Ook kerngezonde mensen met een conditie waar ik jaloers op was. Een roeier die dood neerviel op straat, een reiziger die elk jaar honderden kilometers wandelde in bizarre gebieden en opeens dood in bed in Nederland en een paar dagen geleden een loeisterke vriend. Zonder corona.

We praten over correlaties, niet over oorzakelijke verbanden. Ook al laten we er statistiek op los .

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens mij is dit even te kort door de bocht.

 

Als we bij alle trombosegevallen wereldwijd na de coronaprik van AstraZenica dezelfde feiten vaststellen - binnen 14 dagen te weinig bloedplaatjes en bloedklontering - dan rijst toch het vermoeden dat de prik iets op gang heeft gebracht dat anders niet was gebeurd?

 

Mondkapjes blijken achteraf toch ook te werken, ook al was/is dat moeilijk hard te bewijzen?

 

(Voor alle duidelijkheid: ik ben voor vaccineren en dat het statistisch om kleine aantallen gaat, snap ik ook wel. Maar ik zou wel graag willen weten welk proces de prik bij deze gezonde mensen op gang heeft gebracht. Ik hou het daarom voorlopig toch op een oorzakelijk verband)

 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Lees dan eerst eens dit:

49% van de IC-patiënten met het coronavirus krijgt longembolieën of een andere trombose. Dat is letterlijk levensgevaarlijk. Onderzoekers uit heel Nederland bundelen nu de krachten om de relatie tussen corona en trombose te ontrafelen.

 

1 op 4.500.000 gevaccineerde mensen ontwikkelt een fatale trombose.

11 mensen per uur krijgen in Nederland trombose, zonder gevaccineerd te zijn.

 

Zelfs als er een oorzakelijk verband zou zijn tussen een corona vaccinatie en trombose, zou ik kiezen voor een vaccinatie.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Eduard07 zei:

Volgens mij is dit even te kort door de bocht.

 

Als we bij alle trombosegevallen wereldwijd na de coronaprik van AstraZenica dezelfde feiten vaststellen - binnen 14 dagen te weinig bloedplaatjes en bloedklontering - dan rijst toch het vermoeden dat de prik iets op gang heeft gebracht dat anders niet was gebeurd?

 

Mondkapjes blijken achteraf toch ook te werken, ook al was/is dat moeilijk hard te bewijzen?

 

(Voor alle duidelijkheid: ik ben voor vaccineren en dat het statistisch om kleine aantallen gaat, snap ik ook wel. Maar ik zou wel graag willen weten welk proces de prik bij deze gezonde mensen op gang heeft gebracht. Ik hou het daarom voorlopig toch op een oorzakelijk verband)

 

Het is toch een kwestie van kennis en gezond verstand en beslist beide samen. En dan helpt het als je statistiek en waarschijnlijkheidsrekening als onderdeel van je studie hebt moeten doen.

En dan geeft Ceesv een paar aardige getallen.

Het idiote is dat mensen houden van gokken, maar als je de kans op ellende bij wel of niet vaccineren vergelijkt sommigen toch het idee hebben dat ze met niet een veel grotere kans hebben. Ondanks dat ze dan met 1000 of heel veel meer op 1 achterstaan.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Laat ik het zo zeggen:

 per  1 miljard gereisde kilometers  door de lucht overlijden 0,04 mensen.

Uit datzelfde onderzoek bleek dat bij autorijden 4,5 mensen per 1 miljard gereisde kilometers overlijden.

 

Dat betekent dat de kans op overlijden tijdens een door de lucht gereisde kilometer 112 keer zo klein is als je met de auto gaat.

 

Toch stapt iedereen elke dag zonder problemen in een auto, terwijl je dan een 112 keer grotere kans hebt te overlijden.

In Nederland sterven in het verkeer gemiddeld 2 mensen per dag.

 

In het leven zijn er geen garanties, het leven is letterlijk levensgevaarlijk.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Dat vaccineren verstandig is, is mijn punt niet. Dat gaf ik boven ook al aan.

 

Het gaat nu over oorzakelijke verbanden.

 

Als we bij alles waarover twijfel bestaat steeds moeten wachten op harde bewijzen, doen we onszelf tekort.

Natuurlijk is er een oorzakelijk verband tussen de prik en de bloedklontering. De prik initieert iets wat anders niet was geïnitieerd.

Wellicht hadden deze mensen nog geleefd als ze "gewoon" corona hadden gehad.

 

Wachten op harde bewijzen kan ook doden kosten.

 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Eduard07 zei:

 

Dat vaccineren verstandig is, is mijn punt niet. Dat gaf ik boven ook al aan.

 

Het gaat nu over oorzakelijke verbanden.

 

Als we bij alles waarover twijfel bestaat steeds moeten wachten op harde bewijzen, doen we onszelf tekort.

Natuurlijk is er een oorzakelijk verband tussen de prik en de bloedklontering. De prik initieert iets wat anders niet was geïnitieerd.

Wellicht hadden deze mensen nog geleefd als ze "gewoon" corona hadden gehad.

 

Wachten op harde bewijzen kan ook doden kosten.

 

Er is een correlatie.

Want iedere geprikte wordt standaard gecheckt. Iets wat bij de gebruikelijke trombose gevallen niet gebeurt of als zodanig naar voren treedt.

De prik initieert vooral het letten op bijverschijnselen, los van of het door de prik komt of een algemeen voorkomend iets is.

Mogelijk/vermoedelijk(?) waren die mensen ook overleden zonder corona.

En wachten op harde bewijzen gaat 100% zeker veel doden kosten.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, ceesv zei:

49% van de IC-patiënten met het coronavirus krijgt longembolieën of een andere trombose

In die 49% zitten 2 van mijn collega's

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus we gaan in het vervolg de zonwering binnen hangen ipv. buiten voor het raam  🥴

Onzinnige ontwikkeling lijkt me, immers buiten in de frisse lucht zou je geen besmetting op lopen, waarom zou je daar dan een scherm ophangen die virussen om zeep helpt?

Bedenk/ontwikkel dan vloerbedekking, vitrage enz. die datzelfde doet maar dan binnen waar je wel een besmetting op kunt lopen als er teveel aerosolen met virussen in een ruimte zweven.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, minplus zei:

Er is een correlatie.

Want iedere geprikte wordt standaard gecheckt. Iets wat bij de gebruikelijke trombose gevallen niet gebeurt of als zodanig naar voren treedt.

De prik initieert vooral het letten op bijverschijnselen, los van of het door de prik komt of een algemeen voorkomend iets is.

Mogelijk/vermoedelijk(?) waren die mensen ook overleden zonder corona.

En wachten op harde bewijzen gaat 100% zeker veel doden kosten.

 

even een citaat uit eigen werk uit februari van dit jaar.

 

Quote

Tot op heden worden de meeste gevallen afgedaan als puur toeval en overal wordt nu natuurlijk ook zout opgelegd en breed uitgemeten, maar gezonde mensen die plots ruggenmerg ontsteking krijgen na vaccinatie (dit was nog in de testfase), mensen die nog nooit epileptische aanvallen hebben gehad maar na toedienen deze plots wel krijgen. (daarom moet je nu ook een kwartier wachten)

Een RIVM van Noorwegen die de bijsluiter heeft aangepast en kwetsbare ouderen van 80+ niet meer gaat vaccineren. (er zijn trouwens inmiddels 29 overledenen in Noorwegen na vaccinatie)

Een arts in America die een auto-immuunziekte overhield aan het vaccin en er aan overleed, mensen in India die overleden na vaccinatie, Chinese experts die een oproep deden om voorlopig even te stoppen met het toedienen van het Pfizer vaccin.

 

Dan kun je wel zeggen dat het allemaal niet wetenschappelijk bewezen is aan de toediening van het vaccin, maar voor mij dat zijn toch wel tekenen dat dit vaccin bepaald niet zomaar even een spuitje is.

Ook opmerkelijk is dat Pfizer zelf opperde dat het mogelijk een heftige reactie was op het vaccin door mensen die al eerder besmet zijn geweest maar dit nog verder ging onderzoeken.

Het zal maar kloppen en je zal maar eerder besmet zijn geweest.

Natuurlijk kun je dan zeggen van "kijk van de 63 miljoen gevaccineerden zijn er dat maar een heel klein aantal" maar het zal jou of een van je dierbaren maar net overkomen.

 

Alles toewijzen aan toeval en afdoen als "dat is het risico van het leven" gaat mij toch wel wat te ver.

Er zal zeker ergens een verband zijn, net als dat echtparen samen in bed liggen de een blijkt besmet de ander heeft nergens last van en wordt keer op keer negatief getest.

De kunst is om nu uit te zoeken wat en waarom de een wel besmet/last van bijwerkingen heeft en de ander niet.

Weet men dat dan kan men gewoon testen of iemand een vaccin nodig heeft of niet en heeft men dat wel nodig dan kan men ook beter bepalen welk type men het best toe kan gaan dienen met de minste kans op bijwerkingen ipv. lukraak iedereen te gaan prikken.

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, gerrit B zei:

 

even een citaat uit eigen werk uit februari van dit jaar.

 

 

Alles toewijzen aan toeval en afdoen als "dat is het risico van het leven" gaat mij toch wel wat te ver.

Er zal zeker ergens een verband zijn, net als dat echtparen samen in bed liggen de een blijkt besmet de ander heeft nergens last van en wordt keer op keer negatief getest.

De kunst is om nu uit te zoeken wat en waarom de een wel besmet/last van bijwerkingen heeft en de ander niet.

Weet men dat dan kan men gewoon testen of iemand een vaccin nodig heeft of niet en heeft men dat wel nodig dan kan men ook beter bepalen welk type men het best toe kan gaan dienen met de minste kans op bijwerkingen ipv. lukraak iedereen te gaan prikken.

 

 

Het heeft niets met toeval en risico van het leven te maken. Ieder mens heeft een unieke set genen, ook waar het de genen van de afweer betreft.

M'n dochter was doodziek en is een jaar later nog niet geheel hersteld, m'n schoonzoon had nergens last van en werd nooit positief getest.

Dat uitzoeken wordt een onderzoek van 20  jaar of meer, Gerrit.

Wetenschappelijk onderzoek is niet iets van we gaan dit even in een paar weken of een jaartje ophelderen.

Daar heb je duidelijk geen kaas van gegeten.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...