Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten


Op de een of andere manier heb ik nog steeds het gevoel dat Van Haga niet zijn echte mening verkondigt, maar er een boterham van heeft gemaakt dingen te zeggen waarvan hij weet dat hij er een goede boterham en veel aandacht mee kan genereren.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Frankrijk gaat weer in een volledige lockdown.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Eduard07 zei:

Op de een of andere manier heb ik nog steeds het gevoel dat Van Haga niet zijn echte mening verkondigt, maar er een boterham van heeft gemaakt dingen te zeggen waarvan hij weet dat hij er een goede boterham en veel aandacht mee kan genereren.

Een wel buitengewoon klein denkraam dus.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mensen boven de 65 lijken na meer dan 6 maanden na een infectie veel minder beschermd te zijn dan anderen. Wijst op het belang van afstand houden en vaccinaties.

De nieuwste varianten zijn logischerwijs nog niet in het onderzoek opgenomen.

 

https://www.medicalnewstoday.com/articles/limited-protection-against-sars-cov-2-reinfection-in-over-65s

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, gerrit B zei:

Verder kreeg ik gisteren een verhaal te horen dan mensen met een bloedgroep O (positief of negatief) minder vatbaar zouden zijn voor het virus.

Dus al wat rond gezocht maar de een stelt dat het een fabeltje 1e klas is, een ander geeft aan dat er duidelijk aanwijzingen zijn dat dit wel eens zou kunnen kloppen.

 

 

Mijn 94 jarige pa zal dit graag horen. Hij was jarenlang een gegeerde bloed donor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, astro iris zei:

Mijn 94 jarige pa zal dit graag horen. Hij was jarenlang een gegeerde bloed donor.

Ze zullen je pa vast zo lang mogelijk in de running willen houden. Op naar de 100. 😉

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Hadden ze dan nog een aangebroken flesje AstraZenica staan? 😉

https://nos.nl/artikel/2375203-ggd-s-stoppen-even-helemaal-met-astrazeneca-om-verspilling-tegen-te-gaan.html

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Noop, Pfizer.😁

En ik kan Willem en de andere viruswaanzinnigen meedelen dat de prik op een milde griepprik lijkt: ik moet op de plek drukken om te vinden waar hij gezet is.😎

Hebben ze bijna een heeeeeel erg klein beetje gelijk zou je haast zeggen. Iets van een triljardste promille of zo.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vewacht in de komende week de brief in de bus, maar mag nu al online een afspraak maken. Ik ben met dat proces begonnen maar heb de boel halverwege toch maar weer gestaakt. De DigiD naam en wachtwoord is nu weer niet genoeg en je moet ofwel een app installeren of een sms code aanleveren. Voordat ik dat allemaal geregeld heb ben ik een week verder, dus dat wordt toch weer bellen (tot ik een ons weeg, neem ik aan).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe later jij wordt geprikt, hoe meer je weet over de effecten...😁

Elke dag lijken er meer details bekend te worden momenteel.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...