Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten

7 uren geleden, Tonskidutch zei:

zonder Midas Dekkers te raadplegen begrijp ik er niet veel van @minplus

 

Maar goed astra zeneca wellus of nietes, dat begrijpt ook niemand meer.

Dat snap ik, Tonski.

Ik probeer in m'n berichten voor alle buitenstaanders zonder biologische kennis de zaak zo simpel mogelijk samen te vatten omdat het vaak wel belangrijke ontwikkelingen zijn. Maar diverse onderzoeken zijn vaak voor velen moeilijk te begrijpen als je geen bio op flink niveau in je pakket had.

 

Wat AstraZeneca betreft, het onderzoek naar bijwerkingen wees op trombose bij vnl. vrouwen.

Het is ook een bijwerking van de pil en sommige mensen hebben het standaard als probleem. Of het hier door de vaccinatie komt is nog onduidelijk.

Wat zeker is is dat het vaccin niet gebruiken heel veel meer ellende oplevert.

 

 

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ben overigens blij dat ik Pfizer heb gekregen. Betekent dat ik over een paar dagen 80% minder kans heb om doodziek te worden en/of anderen te besmetten. Dat getal is bij AstraZeneca wat lager. Na de volgende prik zit ik op 95%.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het EMA heeft gesproken.

 

"EMA’s safety committee (PRAC) has concluded today that unusual blood clots with low blood platelets should be listed as very rare side effects of Vaxzevria (formerly COVID-19 Vaccine AstraZeneca)."

https://www.ema.europa.eu/en/news/astrazenecas-covid-19-vaccine-ema-finds-possible-link-very-rare-cases-unusual-blood-clots-low-blood

 

Het wordt dus beschouwd als een uiterst zeldzame bijwerking van dit vaccin.

De cijfers spreken voor zich, miljoenen inentingen, in Nederland een geregistreerd geval van een fatale trombose.

 

In Nederland zijn er tot vandaag 16.672 mensen overleden aan de gevolgen van Corona.

Vaccineren spaart levens!

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ook bij Janssen zijn er mensen die stollingsproblemen hebben.

Er zijn 3 meldingen op 4,5 Miljoen toedieningen wereldwijd gerapporteerd.

 

Maar mensen zonder vaccinatie krijgen ook trombose, ieder uur worden er 11 mensen getroffen door trombose.

 

https://www.trombosestichting.nl/wtd-2018/

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Tonskidutch zei:

Mooi waardeloos na paasetentje zijn wij de klos.

Inderdaad klote !!

 

Wat de volgende in zijn kopke had , ik vraag me zaf waarom ??

https://www.hln.be/buitenland/man-37-vast-wegens-voorbereiden-terreuraanslag-op-nederlandse-vaccinatielocatie~a33c44e4

 

 

 

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is volgens sommige berichten een verband tussen corona-vaccinaties en de trombose verschijnselen.

Ik hoop dat men hier begrijpt dat verband een correlatie is en niet automatisch een oorzakelijk verband.

Zoals er een geboortegolf in Beieren samenviel met een enorm groter aantal ooievaars aldaar.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo neem ik binnenkort een vaccin tegen teken-encephalitis omdat de gevaarlijke teken op 20 km zitten en we jaarlijks tig teken kunnen verwijderen omdat we in een natuurgebied wonen (alle voor hep z'n tegen). Maar als je de bijsluiter leest....

Ruggemergontstekingen, MS, Guillan-Barré en noem maar op.

Correlaties..

Als je alle dingen van de folders leest neem je nooit meer welk medicijn dan ook en kun je ook maar beter stoppen met eten en drinken.

Hoewel dat laatste met m'n whisky af en toe best een punt zou kunnen zijn.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In België kan je beter Urbanus als voorbeeld nemen.

Olifantenpoeder!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://kw.be/nieuws/samenleving/noord-frankrijk-versus-de-westhoek-een-wereld-van-verschil-op-de-coronakaart/

 

 

Zou het kunnen dat het covid virus zo een weerslag heeft op onze landsgrenzen ?  Ik had altijd gedacht dat het virus geen grenzen kende , blijkbaar wel dus...

3208785.jpg

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Elk land en soms elke regio heeft z'n maatregelen waardoor uitwisseling beperkt wordt.

Een land als Nieuw Zeeland is daar strikt in, vandaar dat daar weinig problemen zijn en vrijwel alles open is.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Op 4-4-2021 om 16:58, Gerard 76 zei:

Wij wachten wel tot er een Pfizer moderna of Janssen is

het Europees Geneesmiddelenbureau (EMA).meldt dat iemand die het coronavaccin van het Nederlandse bedrijf Janssen heeft gekregen, daarna last kreeg van dezelfde bloedklachten als bij het vaccin van AstraZeneca.

Deze persoon is daaraan overleden.

 

Het EMA heeft nog niet vastgesteld of er daadwerkelijk een verband is tussen het Nederlandse middel en de klachten.

Dat iemand na vaccinatie klachten krijgt, wil niet zeggen dat die klachten ook aan die prik te wijten zijn.

Tot vandaag is het Janssen vaccin 4,5 miljoen keer toegediend.

 

Elke 11 minuten krijgt er in Nederland iemand trombose klachten, per dag overlijden er in Nederland gemiddeld 3 personen aan de gevolgen van een trombose.

Bron: Trombose stichting

 

Het leven kent risico's, het overlijden aan de gevolgen van corona, of langdurig lijden aan de gevolgen van schade veroorzaakt door corona is vele malen hoger als het risico van een vaccinatie tegen corona.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, ceesv zei:

Het leven kent risico's, het overlijden aan de gevolgen van corona, of langdurig lijden aan de gevolgen van schade veroorzaakt door corona is vele malen hoger als het risico van een vaccinatie tegen corona.

Maar dat is natuurlijk pure statistiek. Als je het vaccin krijgt als springlevend, gezond persoon en de prik initieert dat je 2 weken later onder de groene zoden ligt, is het contrast in die situatie wel groot.

  • Like 1

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ceesv

Gemiddeld genomen is dit juist. Eergisteren zag ik een viroloog op een Engelse nieuwszender, die dit onderschreef maar er meteen bij vertelde dat het plaatje voor jonge mensen er heel anders uitziet. Jonge mensen overlijden zelden aan Corona, en ook niet aan thrombose, maar het risico Corona/thrombose komt voor hen vrij dicht bij elkaar te liggen. Vandaar dat inmiddels veel landen AstraZeneca niet meer toepassen bij jongeren (onder de 60 😊).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hetzelfde kan je gebeuren wanneer je als gezond persoon corona krijgt.

En de kans op corona is vele malen groter als die op fatale bijwerking van een vaccinatie.

 

Het risico op trombose na een lange intercontinentale vlucht of lange autorit is nog veel groter.

En vergeet de anticonceptie niet, een op 40.000 gebruiksters krijgt trombose door het slikken van de pil.

Een mortaliteit van 1 op 4,5 miljoen bij een corona vaccinatie is dan te verwaarlozen.

 

Bedenk dat het directe verband tussen de vaccinatie en de trombose niet aantoonbaar is.

Elke 11 minuten krijgt een gezond mens in Nederland trombose, met volgende risicofactoren.

 

Eerdere trombose

Erfelijke aanleg

Hogere leeftijd

Lange (vlieg)reis

Operatie

Kanker

Zwangerschap

Pilgebruik

Overgewicht

Roken

 

Zeg eens tegen een roker dat hij beter kan stoppen omdat hij een hoger risico op trombose heeft en kijk wat er gebeurt.

 

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...