Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten

33 minuten geleden, johnno zei:

Ik vewacht in de komende week de brief in de bus, maar mag nu al online een afspraak maken. Ik ben met dat proces begonnen maar heb de boel halverwege toch maar weer gestaakt. De DigiD naam en wachtwoord is nu weer niet genoeg en je moet ofwel een app installeren of een sms code aanleveren. Voordat ik dat allemaal geregeld heb ben ik een week verder, dus dat wordt toch weer bellen (tot ik een ons weeg, neem ik aan).

Ik heb het online gedaan en DigiD, wachtwoord en sms  was een paar minuten werk. Dat laatste was klikken op verificatie via sms en kostte een minuut.

Doe het nog maar eens, is echt simpel en snel. En dan ben je snel aan de beurt, was hier 2 dagen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites


En ook belangrijk, een iets jongere vrouwlief mag mee.

Wel bij beiden aangeven dat je de brief ontvangen hebt want anders kan het moeilijk gaan. De brief is nl. vervangen door het bericht voor jou op internet maar het systeem is nog niet volledig daaraan aangepast.

 

 taalfout aangepast

aangepast door minplus

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, minplus zei:

Ik heb het online gedaan en DigiD, wachtwoord en sms  was een paar minuten werk. Dat laatste was klikken op verificatie via sms en kostte een minuut.

Doe het nog maar eens, is echt simpel en snel. En dan ben je snel aan de beurt, was hier 2 dagen.

Ik heb geen smartphone of tablet en moet voor de activering dus wachten op een brief.

Punt 6 op onderstand lijstje lijkt dan de boel wel enigzins te vertragen.

Of heb ik ergens iets verkeerd begrepen?

 

digd.png.6095793d818fc07cf6709243748c293e.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ontving een oproep vanuit het RadboudUMC als patient hematologie. 
Vorige week dinsdag de 1e prik (Moderna) ontvangen. Nergens last van gehad de 1e dag. Helaas toch nog naweeën gehad in de zin van hoofdpijn en mij niet heel jofel voelen. Ach met 

Over exact 4 weken, geteld vanaf vorige week dinsdag mag ik weer. 😀😷 Hopelijk zijn wij met een paar maanden weer terug in het standaard ‘normaal’. 

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, johnno zei:

Ik heb geen smartphone of tablet en moet voor de activering dus wachten op een brief.

Punt 6 op onderstand lijstje lijkt dan de boel wel enigzins te vertragen.

Of heb ik ergens iets verkeerd begrepen?

 

digd.png.6095793d818fc07cf6709243748c293e.png

Het kan ook op de computer. Als je in de 73/74 groep zit kan het nu, ben je iets jonger, dan de zaak deze week goed in de gaten houden.

Ik kwam er via coronavacinatie-afspraak.nl en werd daar doorverwezen naar een link. En daar ging het probleemloos.

Vond die ene c in vaccinatie wel vreemd, maar het werkte.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Mojo zei:

Wat is er mis met AZ voor jou?

Pfizer en Moderna beschermen het meest ook tegen milde infecties en verspreiding. Zeg maar 90%.

Janssen en AZ meer in de trant van 60%.

Het voordeel van Janssen is dat het 1 prik is.

 

Maar elke prik is 10000 maal beter dan geen prik.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, minplus zei:

Het kan ook op de computer. Als je in de 73/74 groep zit kan het nu, ben je iets jonger, dan de zaak deze week goed in de gaten houden.

Ik kwam er via coronavacinatie-afspraak.nl en werd daar doorverwezen naar een link. En daar ging het probleemloos.

Jij had dan waarschijnlijk SMS Controle al eens eerder aangevraagd en geactiveerd.

Eind van het liedje bij mij is dat SMS Controle pas actief wordt nadat een activatiecode is ingevoerd.

Die activatiecode zou dus na drie werkdagen in de brievenbus liggen.

Voor die tijd kan ik dus online onmogelijk een afspraak maken bij de GGD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, johnno zei:

Jij had dan waarschijnlijk SMS Controle al eens eerder aangevraagd en geactiveerd.

Eind van het liedje bij mij is dat SMS Controle pas actief wordt nadat een activatiecode is ingevoerd.

Die activatiecode zou dus na drie werkdagen in de brievenbus liggen.

Voor die tijd kan ik dus online onmogelijk een afspraak maken bij de GGD.

Noop

Je doet zo te zien ergens iets net niet goed.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was gisteren in Duitsland en daar kost in de supermarkt een doosje met 5 snel/thuis coronatesten 25 euro.

Waarom moet hier een sneltest dan 10 euro per stuk gaan kosten?

Hebben ze hier dan betere testen dat het daarom dubbel zo duur is of verdient de apotheker hier nog niet genoeg en pakken ze ook nog een flinke winst op deze sneltesten?

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...