Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten


Onderzoek aan de hersenen van mensen die aan Covid zijn overleden toont een beangstigende overeenkomst met die van mensen die aan Alzheimer of Parkinson zijn overleden.

 

https://www.inverse.com/mind-body/this-is-your-brain-on-covid19

Idem hier: https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.06.11.21258690v2

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onderzoekers schatten op grond van onderzoek dat op elk gediagnosticeerd geval van Covid-19 er 4,8 niet gediagnosticeerde zijn. Wat het aantal zieken met Covid met iets van een factor 5 verhoogt.

 

https://www.nih.gov/news-events/news-releases/nih-study-suggests-covid-19-prevalence-far-exceeded-early-pandemic-cases

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onderzoek aan Makaken, een aan ons verwante soort, geeft aan dat het Janssen vaccin bij hen doeltreffend is tegen de beta variant (de Zuid-Afrikaanse) van covid-19. Dus hoogst waarschijnlijk bij ons ook aangezien we genetisch vrijwel overeenkomen.

 

https://www.nature.com/articles/s41586-021-03732-8?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_content=organic&utm_campaign=NGMT_USG_JC01_GL_Nature

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuw onderzoek wijst erop dat er verschillen zijn tussen immuniteit verkregen via een besmetting en die via een vaccinatie. Die via vaccinatie lijkt beter te werken tegen varianten, een reden om ook mensen die de ziekte overleefd hebben volledig te vaccineren.

 

https://directorsblog.nih.gov/2021/06/22/how-immunity-generated-from-covid-19-vaccines-differs-from-an-infection/

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De nieuwe vrijheid kon wel eens van korte duur zijn.

De veel besmettelijkere Covid Delta variant is in opmars, terug kerende vakantie gangers uit Portugal en in mindere mate Spanje zijn daar debet aan.

Binnen Amsterdam is de delta-variant in twee weken van 7% naar 40% gegaan.

 

Alleen een volledige vaccinatie beschermt voldoende tegen deze variant, maar de meeste landgenoten hebben pas een spuit in de arm gehad.

 

 

In Portugal probeert men nu jongeren versneld te vaccineren, omdat zij door hun contacten zorgen voor verspreiding.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na de delta-variant komt de volgende, maar deze is al gemeen genoeg. Daarom blijf ik het kapje ook dragen ook al ben ik volledig gevaccineerd, maar veel mensen om mij heen die het graag zouden willen nog niet. Ik ben wel bang dat mijn beschermings-invloed vrij klein is als ik om me heen kijk en zie hoe dom en gevaarlijk sommigen bezig zijn. Ze hebben echt geen benul en gaan af op wat verkondigd wordt via een minister of internet.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, minplus zei:

Na de delta-variant komt de volgende, maar deze is al gemeen genoeg. Daarom blijf ik het kapje ook dragen ook al ben ik volledig gevaccineerd, maar veel mensen om mij heen die het graag zouden willen nog niet. Ik ben wel bang dat mijn beschermings-invloed vrij klein is als ik om me heen kijk en zie hoe dom en gevaarlijk sommigen bezig zijn. Ze hebben echt geen benul en gaan af op wat verkondigd wordt via een minister of internet.

Vooral dat laatste...of internet, daar zitten miljoenen virologen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, minplus zei:

Nieuw onderzoek wijst erop dat er verschillen zijn tussen immuniteit verkregen via een besmetting en die via een vaccinatie. Die via vaccinatie lijkt beter te werken tegen varianten, een reden om ook mensen die de ziekte overleefd hebben volledig te vaccineren.

 

Hypercytokinemie ook wel cytokinestorm kan door een herbesmetting ook heel gevaarlijk zijn voor de mens. Ook mbt die soortgelijke aandoeningen van Altzheimer en Parkinson kan die storm veroorzaakt door covid in de hersenen sclerosen (verhardingen) doen ontstaan lees ik net. Als ook algeheel orgaan falen in het lichaam. Of een geoefend afweersysteem dit voorkomt is niet duidelijk. Misschien speculeert men daarom ook dat sommige mensen een derde vaccinatie moeten krijgen.

aangepast door Tonskidutch
in

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Door de razend snelle verspreiding van de Delta variant van Corona beginen overal alarmbellen te luiden.

 

Vandaag oppert Duitsland bij monde van de bondskanselier, dat het de grenzen van Europa wil sluiten voor bezoekers uit Engeland.

In Engeland is in een week tijd het aantal nieuwe besmettingen omhoog geschoten van 2.000 naar 18.000 per dag.

 

De laatste versoepelingen zouden wel eens heel snel terug gedraaid kunnen moeten worden.

 

In Nederland is de aanwas van nieuwe besmettingen voor een groot gedeelte toe te schrijven aan jonge vakantie gangers welke terug keren uit Portugal en Spanje.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ceesv zei:

In Nederland is de aanwas van nieuwe besmettingen voor een groot gedeelte toe te schrijven aan jonge vakantie gangers welke terug keren uit Portugal en Spanje.

De geschiedenis herhaalt zich en er lijkt weinig geleerd te zijn van de eerste golf.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat gaat hier waarschijnlijk ook gebeuren.

Ik woon in een kleine gemeente waar men redelijk braaf de opdrachten van Hugo volgt want die zal het wel weten. Dus vrijwel iedereen droeg een kapje en hield afstand.

Nu draagt vrijwel niemand meer een kapje en afstand houden is er dus ook nog maar een beetje bij want Hugo heeft verkondigd dat het veilig is en covid bijna verdwenen.

Terwijl de situatie nog steeds ernstig is, erger dan in het begin, maar gelukkig zijn veel mensen inmiddels gevaccineerd.

 

En nieuw, nou ja, nieuw, probleem is dat virologen en mensen met kennis van zaken door de wappies met moord en doodslag bedreigd worden, inclusief hun familie. De geschifte korporaal heeft zelfs een batterij aanhangers.

Sherry Bidet en z'n Engel hebben in ons land een desastreus effect op democratie en veiligheid....

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, minplus zei:

Sherry Bidet en z'n Engel hebben in ons land een desastreus effect op democratie en veiligheid....

Maar dat is ook hun -al dan niet verborgen- agenda: onrust en twijfel zaaien om de zittende macht te onttronen. 

Geen middel schuwen ze om te destabiliseren. Als er ergens iemand in elkaar zakt, wordt door hen het gerucht de wereld in gepusht dat die persoon een hartstilstand heeft gekregen door een anti-corona vaccin.

Ik snap niet dat dit soort opruiing nog valt onder "vrije meningsuiting".

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
4 uren geleden, ceesv zei:

In Engeland is in een week tijd het aantal nieuwe besmettingen omhoog geschoten van 2.000 naar 18.000 per dag.

En vandaag in Engeland 22.808 nieuwe besmettingen, het wordt echt de hoogste tijd voor maatregelen.

Het merendeel van de bevolking heeft pas een vaccinatie ontvangen, je hebt echt de volledige bescherming nodig voor de Delta variant, een vaccinatie is niet afdoende.

 

Van de RIVM website:

 

Delta-/kappavariant B.1.617 (Indiase variant)

In december 2020 werd in India voor het eerst variant B.1.617 vastgesteld. Er zijn drie verschillende typen van deze variant: de kappavariant B1.617.1,  de deltavariant B1.617.2 en B.1.617.3. De deltavariant (B.1.617.2) is aan een opmars bezig en zal naar verwachting in de loop van de zomer van 2021 de alfavariant (Britse variant) verdrongen hebben als dominante virusvariant in Nederland. Dit beeld zien we ook in de ons omringende landen.  De deltavariant lijkt besmettelijker te zijn dan de alfavariant. Bescherming na (volledige) vaccinatie lijkt wel goed te zijn, ook tegen de deltavariant. Of de deltavariant niet alleen besmettelijker is, maar ook ziekmakender wordt verder onderzocht.

 

RIVM

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het knalt daar dus omhoog na de versoepelingen. En dus weer lockdowns met alle ellende van dien.

Ieder mens met enig verstand en vooral ook enige kennis van zaken weet dat het een kwestie is van vaccineren, vaccineren en wel zo snel mogelijk om duizenden extra doden te voorkomen..

Maar goed, dat krijg je doorgedraaide wappies echt niet aan hun beperkte verstand, vrees ik. En hun invloed is helaas groot via internet bubbels.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...