Ga naar inhoud


M7 heeft gratis abonnementen weg


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

M7, houdt nu zaterdag een grote actie, zowel TVV,CD en telesat.

Iedere 10de abonnee, krijgt haar of zijn abonnement 1 jaar gratis.

  • Like 4

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

M7, houdt nu zaterdag een grote actie, zowel TVV,CD en telesat.

Iedere 10de abonnee, krijgt haar of zijn abonnement 1 jaar gratis.

Bron? :D

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik denk dat het een utopie is om te verwachten dat er 10 nieuwe leden zich aanmelden.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

alles in een 1 april de hoop dat zich mensen zo gek laten krijgen om lid te worden

en de hebberigheid van de mens om het gratis te krijgen zelfs al is het om  CD gaat :lol:  :D  :P  ;)  :)

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat een wat vreemde actie. Zojuist raadde ik een goede vriend die naar Spanje emigreerde aan een schotel aan te schaffen toen hij zich beklaagde dat hij niets Nederlands op radio of tv had. Maar goed, voor zo iemand dat dan ten uitvoer brengt ben je al gauw een maand verder. Een krant is iets waar je je van het ene moment op het andere op kunt abonneren, maar mensen die tot nu toe nog nooit iets met een schoteltje hebben gedaan zullen niet snel zomaar even een abo starten en dan maar hopen dat ze gunstig genoeg wonen voor een schotel in de juiste positie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg een tijdje geleden een mail om mijn abo te vernieuwen en zou dan een jaar lang een fikse korting krijgen.

Daar ik in het buitenland afhankelijk ben van CD om NL/Vlaanderen TV te ontvangen, wilde ik daar op ingaan.

Met het klikken op de link in de mail kwam ik op de bewuste site, helaas was het niet meer mogelijk om wat te doen, mail was al binnen 24 uur verlopen.

Wat een loosers, krijg je na 21 jaar eindelijk je éérste aanbieding, kan je het gelijk al weer vergeten.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik geloof dat sommige deelnemers aan deze discussie moeite hebben met het concept van 01.04.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ceesv, Ik heb dat vermoeden al van gisteren hoor. :D

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...