Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten


9 minuten geleden, dutchandrew zei:

Kretologie van een nitwit, zo te zien.

Behalve dat totale immuniteit voorlopig nog niet aan de hand is, zeker voor de hele bevolking. Een open deur en stemmingmakerij..

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Telegraaf en het AD lijken een beetje op de toer te gaan van "News from Nowhere". 

Eerst al zo'n non-artikel over Boris Johnson eerder hierboven, en nu weer de Telegraaf met komkommer-gewauwel.

Zorgelijke ontwikkeling. Heeft niks meer te maken met het vrije woord.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, minplus zei:

Onderzoek heeft aangetoond dat de claim van antivaxers dat covid-19 info van vaccins in je DNA ingebouwd wordt onzin is.

 

https://qbi.uq.edu.au/article/2021/07/no-covid-19-does-not-enter-our-dna

Daar had een tijd geleden ene obscure "dokter" Schetters een uitgebreid verhaal over.

Trouwens, zo'n onderzoek zal weinig helpen, want fervente anti-vaxxers zullen het - verwacht ik - weer afdoen als propaganda. (Voor de farmaceutische lobby etc..)

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Eduard07 zei:

ene obscure "dokter" Schetters

Dokter Schijters ?? 😲

Sorry , kon't ni' loate 🤭🤫🥳

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

en maar hopen dat de QR code in de was het overleeft :grin:

 

ik stond overigens wel voor paal toen ik met die code het museum wilde binnengaan, zonder netwerk krijgt de corona app geen QR code!

Gelukkig hadden ze daar in het museum< na overleg met de ontvangstdame, een wifi hotspot die ik nog kon gebruiken.

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kreeg je bij voorbaat geen signaal op je mobiel dat kon overschakelen op een wifi-netwerk van het museum? 

(Als ik door een drukke winkelstraat loop en blijf voor een van de winkels staan om even op de mobiel te lijken, krijg ik meteen meerdere netwerken van winkels aangeboden. En als ik bij de grootgrutter binnen bent, heb ik ook vaak onvoldoende  internetbereik van de provider maar kan ik overschakelen.)

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Spaanse app. lukt me niet, en op de Ned app kan ik geen buitenlands certificaat zetten, ( zijn ze nog mee bezig ..... ) Heb een certificaat laten afdrukken, want downloaden ging ook niet. Die weer gescand op mijn tablet en telefoon gezet.

Zelf gecontroleerd met mijn app lezer scanner.

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Eduard07 zei:

Kreeg je bij voorbaat geen signaal op je mobiel dat kon overschakelen op een wifi-netwerk van het museum?

 

dat heb ik liever niet, wegens de veiligheid en is dus uitgeschakeld op mijn mobiel

 

maar als je het weet kun je het doen als jan72 > leesvoer https://www.rijksoverheid.nl/actueel/nieuws/2021/06/24/nu-ook-vaccinatiebewijzen-in-coronacheck-app

 

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twee interessante studies. De 1e over de groep achter de desinformatie campagne en hoe ze mensen manipuleren:

 

https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpubh.2021.649930/full

 

De 2e over over o.a. de lagere intelligentie en het grotere egoïsme van mensen die de covid-maatregelen maar onzin vinden, vergeleken met mensen die ze wel serieus nemen:

 

https://www.sydney.edu.au/news-opinion/news/2021/07/30/what-psychology-says-about-covid-non-compliers.html

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...