Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten


Italië stelt coronapas verplicht vanaf 15 oktober op de werkvloer. Mensen die bij bedrijven, in fabrieken en bij de overheid werken, mogen daar niet zonder het immuniteitsbewijs aan de slag. De verplichting gaat gelden voor circa 23 miljoen werkende mensen.
https://www.trouw.nl/buitenland/italie-stelt-coronapas-verplicht-op-de-werkvloer~b4bb04ef/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Het was te verwachten. Men acht het belang van de gezondheid van de burgers hoger dan het recht zelf te bepalen wat je in de arm laat spuiten. Dat gaat hier ook nog gebeuren.

 

Dat is ergens natuurlijk ook wel begrijpelijk, want er zijn simpelweg te veel mensen die vinden dat ze zelf mogen bepalen of hun collega, vriend vriendin of familielid gezond blijft. Ofwel mensen die niet snappen dat je zo'n vaccin niet alleen neemt voor je eigen veiligheid, maar vooral voor de veiligheid van vele anderen.

 

Daarnaast is inmiddels uit de cijfers gebleken dat je 11x zo veel kans loopt om ernstig ziek te worden of zelfs te sterven als je niet gevaccineerd bent, dan wanneer je wel gevaccineerd bent. Als je kunt rekenen.....

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dat is waar, het zorgpersoneel weet dat uiteraard wel van zichzelf, want die vaccinaties worden gewoon geregistreerd, maar het ziekenhuis mag die informatie niet opvragen. Als het bij wet verplicht wordt voor ZH-medewerkers ligt dat natuurlijk anders, want dan moet de zorgmedewerker het aantonen om te mogen komen werken.

 

Van mij mogen ze, want als ik onverhoopt in het ZH terecht kom, heb ik het recht om gezond te blijven/worden en niet om door mijn verpleegkundige besmet te worden terwijl ik extra kwetsbaar ben.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij ons werd iedereen verzocht om zich te laten vaccineren.

De dwarsliggers moesten iedere dag een negatief-test op eigen kosten voorleggen om te kunnen blijven doorwerken. 

Iedereen nu gevaccineerd. 

We hebben op ons werk geen enkel geval van Corona gehad. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Gevaccineerden besmetten soms iemand anders – maar toch echt veel minder dan ongevaccineerden"
Dit zegt al genoeg. Zolang er een te groot deel van de mensen niet gevaccineerd is, raken we de coronabesmettingen niet kwijt.
https://www.volkskrant.nl/wetenschap/gevaccineerden-besmetten-soms-iemand-anders-maar-toch-echt-veel-minder-dan-ongevaccineerden~b99e6974/

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Tonskidutch zei:

Hoe Baudet compleet de plank misslaat met z'n kennis en wetenschap

https://www.telegraaf.nl/video/741228871/enige-arts-in-kamer-wijst-baudet-terecht

Ze had hem op nog 5 a 10 andere punten terecht kunnen wijzen want hij slaat volkomen wartaal uit en heeft totaal geen kennis van zaken op dit gebied.

Wat een idioot. Zelfs Hugo had dat misschien wel door.

  • Like 1

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, Michel zei:

Inderdaad en onder de ongevaccineerden kan het virus weer heerlijk nieuwe varianten ontwikkelen.

En dat gaat helaas gebeuren.

En dan verlies je nog meer vrienden, familieleden en kennissen.

 

Ik heb ervaren dat je ook vrienden verliest als je ze zegt dat ze niet goed bij hun hoofd zijn als ze figuren als een dansleraar en geld en invloed zoekers op Facebook meer vertrouwen dan wetenschappers met kennis van zaken en hun onderzoeken en denken dat we proefkonijnen zijn .

Had het waarschijnlijk beter niet kunnen zeggen maar soms wordt het complotdenken me echt te gek.

 

 

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Het heeft inderdaad geen zin dergelijke wappies proberen te confronteren met de feiten. Dan hollen ze alleen naar maar harder de gekte in.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt helaas volledig gelijk maar het doet wel zeer en ik denk dagelijks aan de mooie dingen die ik met ze gehad heb en die nu definitief afgekapt zijn.

Maar goed, het is hun keuze.

En het geeft voor mij toch ook aan hoe goed een vriendschap is want als iemand een echte vriend is moet je zoiets kunnen zeggen.

Ik heb eerder iets dergelijks op totaal ander gebied tegen een vriend gezegd en hij accepteerde dat en gaf me achteraf gelijk en is nog altijd een van mijn beste vrienden, zo niet de beste.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...