Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

13 minuten geleden, dutchandrew zei:

Nieuwe open brief van meer dan 300 artsen: “Geen medische grond die dit beleid nog rechtvaardigt”

 

www.hln.be/binnenland/nieuwe-open-brief-van-meer-dan-300-artsen-geen-medische-grond-die-dit-beleid-nog-rechtvaardigt~af740e7f/

Een brief van woordvoerder dokter,  met duidelijk overgewicht en vette sigaar in zijn handen, is zeker geen voorbeeld  om kritiek te geven op gezondheid beleid.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


30 minuten geleden, astro iris zei:

Een brief van woordvoerder dokter,  met duidelijk overgewicht en vette sigaar in zijn handen, is zeker geen voorbeeld  om kritiek te geven op gezondheid beleid.

Gewoon dikdoenerij, dus.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit bericht doet volledig denken aan de nepsite op Facebook van het RIVM. Als je bv. de Feiten over covid-19 leest zie je meteen dat diverse dingen niet kloppen. Het probleem is dat het er zeer wetenschappelijk uitziet en daardoor worden leken erg onzeker. Maar wat daar verkondigd wordt is een mix van wat gegevens en onzin en dat is het verraderlijke.

Hoewel het daarnaast best mogelijk zo niet waarschijnlijk is dat er dik 300 geschifte artsen in België zijn. Dat is niet eens zoveel op ca 55.000, iets van 5 promille...

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het 3x gelezen en vraag me nog steeds af wat je wilt zeggen en of je wat speciaals zoals LSD achter de kiezen hebt en of ik dat ook moet nemen om het te snappen.

Geen idee wat je ermee bedoelt. Of bedoel je dat een inenting tegen griep onzin is?

  • Like 1
  • Haha 1

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, minplus zei:

Ik heb het 3x gelezen en vraag me nog steeds af wat je wilt zeggen en of je wat speciaals zoals LSD achter de kiezen hebt en of ik dat ook moet nemen om het te snappen.

Geen idee wat je ermee bedoelt. Of bedoel je dat een inenting tegen griep onzin is?

Ik begrijp er ook geen snars van, blijkbaar in een of andere andere extase.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, astro iris zei:

Een brief van woordvoerder dokter,  met duidelijk overgewicht en vette sigaar in zijn handen, is zeker geen voorbeeld  om kritiek te geven op gezondheid beleid.

Wat ik ervan begrijp is dat Het Laatste Nieuws nog steeds een forum geeft aan Dr Hoeyberghs.

De arme man komt immers niet zo veel meer in het daglicht...

Wellicht komen nu minder vrouwen bij hem om hun lichaam te laten verbouwen.

Je kan je mening verkondigen als een "mening"  dat is voor iedereen duidelijk.

Ze verkopen als wetenschappelijk terwijl ze dat niet is, is ronduit gevaarlijk.

 

maar wie ben ik? ik ben maar een beginneling 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, jan72 zei:

maar wie ben ik? ik ben maar een beginneling

net gaan nadenken of wat? :grin: of is het "je Badge"

@all Rangen en standen hebben niets met de reacties en overdenkingen van doen.

Als je dat wel vindt dan kun je beter zelf gaan studeren en je studies en bevindingen gaan publiceren.

 

Er zijn heel veel praktiserende hoogopgeleide mensen die echter na hun BUL te hebben gehaald helemaal geen bijscholing meer hebben ondernomen.

In diverse beroepsgroepen is het wel een verplichting die helaas helemaal niet of onvoldoende gecontroleerd wordt. Er ontstaan zo dus grijze vlekken en in het ergste geval witte vlekken op de kennis kaart van die mensen die een aanzien hebben en graag in de media reclame komen maken voor hun borstprothesen.

 

 

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ge volledig gevaccineerd bent:

https://www.hln.be/nieuws/volledig-gevaccineerde-europeanen-vanaf-november-weer-welkom-in-de-vs~a0107a97

U kan uw familie of vrienden aldaar dan weer gaan bezoeken !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die de Jonge wordt steeds gekker. Geen coronapas op het terras maat wel als je naar het toilet moet.

Helemaal de weg kwijt.

 

Er gaat nu toch een onderzoek komen naar de bijwerkingen van vaccins nu ruim 30.000 vrouwen geklaagd hebben over de verstoring van hun menstruatie cyclus.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat De Jonge niet goed wijs is wisten we allang.

 

Maar wat die vrouwen betreft, ik kan die 30.000 zo niet vinden, maar als na vele tig miljoenen prikken een aantal vrouwen iets met de menstruatie heeft, iets wat standaard ook gebeurt zonder prikken bij ongetwijfeld evenveel vrouwen maar bv na het eten van een boterham, dan is het zeker zinnig dit te onderzoeken omdat elk persoon die iets heeft na een prik een argument voor antivaccers is..

  • Bedankt 1

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Psychosammie zei:

Geen coronapas op het terras maat wel als je naar het toilet moet

 

En terecht, binnen is binnen en dat dus alleen met corona bewijs.

 

27 minuten geleden, Psychosammie zei:

ruim 30.000 vrouwen geklaagd hebben over de verstoring van hun menstruatie cyclus.

 

Ik kan me herinneren van biologie les vroeger dat menstruatie cyclus wel vaker ff zijn padje afgaat als de vrouw ziek is.

Nou vaccinatie zet immuunsysteem aan het werk, sommigen zullen er wel wat gevoeliger voor zijn en dan raakt de boel ff ontregeld.

Als vrouw de coronabesmetting afwachten en doormaken lijkt mij vervelender. Maar dan hoor je niemand over een ontregelde cyclus want dat is dan natuurlijk effect van dat nare virus en als het daar bij blijft mag je de handen dichtknijpen lijkt me. 

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar kan ik me bij aansluiten, want dat is een bekend gegeven en heb ik m'n leerlingen ook altijd meegedeeld.

Bij een vaccinatie reageert je afweersysteem alsof er een ziekteverwekkende indringer is en gaat je lichaam vol op afweer en raken andere dingen even op de achtergrond. Bij een besmetting met heftige ziekteverschijnselen zal de cyclus 100x meer ontregeld zijn.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Terras is buiten, toilet is binnen.

Wees blij, dat het terras vrij toegankelijk is.

 

Gisteren werd bekend dat ze verplegers en verpleegsters van de ic aan het einde van hun belastbaarheid zijn.

1 op de 5 van die beroepsgroep, die bij hun werk besmet zijn geraakt heeft longcovid, dan is je houden aan de beperkingen die besmettingen tegen gaan een klein offer.

 

  • Bedankt 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...