Ga naar inhoud


KPN gaat CI+ module leveren bij Digitenne.


HG5812

Aanbevolen berichten

Op 24-10-2021 om 12:49, Mrbeam zei:

Sinds een half jaar ben ik in het bezit van een KPN Digitenne T2 Professional Irdeto CAM.

Wat heeft je die gekost?

En wat ben je kwijt aan het Digitenne abonnement op dit moment.

Binnenkort krijgt Ziggo een trap onder hun hol wegens het veel te dure start/basis TV pakket.

  • Like 1

MoonDial

Pat Metheny

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ze adverteren op dit moment met eenmalige aansluitkosten van € 25.

Verder betaal je € 18 per maand, inclusief de gratis ontvanger.

 

Een extra ontvanger kost 5 Euro per maand.

 

Wanneer ze het CI module beschikbaar maken zal daar een prijs aan verbonden zijn en zou je vermoedelijk een bedrag van 5 Euro voor de ontvanger van het abonnement mogen aftrekken?

 

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Tonskidutch zei:

Wat heeft je die gekost?

En wat ben je kwijt aan het Digitenne abonnement op dit moment.

Binnenkort krijgt Ziggo een trap onder hun hol wegens het veel te dure start/basis TV pakket.

 

De CI+-moduul is nog niet officieel uitgerold. Dat gaat in 2022 gebeuren. 

Wel zijn er bij diverse mensen CI+-modulen in gebruik in het kader van de testfase. Daar is flink lang tijd voor uitgetrokken. Tot voor kort was het allemaal geheim en werd er niets over naar buiten gebracht. Nu is het inmiddels wel bekend.  

Over de prijs valt nog niets te zeggen. maar mijn aanname is dat er geen verschil komt met de standaardprijs voor een abonnement. Naar verwachting kun je dan kiezen uit een CI+-moduul of een aparte ontvanger.     

Heb je al internet via KPN, dan kun je Digitenne goedkoper krijgen. BV door een combinatie af te nemen van Interactieve TV en Digitenne. Gek genoeg betaal je daarvoor dan 15 euro per maand en dat is goedkoper dan Digitenne-Only. En ja, dat is raar ! 

 

Maar Digitenne wordt straks met dat CI+-moduul zeker interessant.  

Veel mensen met een nieuwe TV (vanaf ongeveer 2017) kunnen dan TV kijken zonder aparte ontvanger erbij.  

 

aangepast door Noordzee
  • Like 1

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Inderdaad

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar is hij niet bepaald constructief. Ik weet overigens niet hoe hij hier heet. 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van Digitenne weet ik niet veel, behalve dat mijn moedertje het vroeger had.

 

Van KPN weet ik wel wat (omdat ik een abonnement bij ze heb), gisteren kreeg ik een mail van hen dat ik het Pluspakket gratis ga krijgen omdat ik Internet, Tv en mobiel bij ze afneem.

 

Ik heb het KPN Hussel-abonnement ik word doodgegooid met allerlei kortingen.

 

Ik heb ook nog mijn vaste telefoon, ook bij KPN, kost mij maar 2 euro p/m. (onbeperkt bellen Nederland)

 

En omdat ik mobiel (ik heb sim only en onbeperkt bellen Nederland en sms'en) en vaste telefonie heb gecombineerd, raad maar....,juistem! Weer extra korting.

 

Ik ben zeer tevreden over KPN, en ook over hun beeld-kwaliteit: bijna alle zenders zijn in HD.

 

aangepast door D-box
  • Like 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, D-box zei:

 

 

Ik heb ook nog mijn vaste telefoon, ook bij KPN, kost mij maar 2 euro p/m. (onbeperkt bellen Nederland)

 

Heb de nota net nagekeken en was wat vergeten: het onbeperkt Nederland van mijn vaste lijn kost €9,99 dus dat komt bovenop die €2,00

  • Like 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Eindelijk ! 

Niet geheel toevallig kunnen we per vandaag de CI+-module bestellen. (Per morgen gaat de ACM-maatregel in) 

 

image.thumb.png.71506ff64bc1ef7e8906cb09c530b1ce.png

image.thumb.png.7b464c1e322cf0615f46872994210eab.png

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit, dacht ik even, maar :

21 minuten geleden, Noordzee zei:

(Per morgen gaat de ACM-maatregel in) 

Aha !

 

Ik las het hier :

https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/2022/01/27/digitenne-heeft-sinds-vandaag-weer-een-ci-module/

en hier :

https://forum.kpn.com/digitenne-12/introductie-digitenne-insteekkaart-ci-module-558079

 

En nu ben ik benieuwd of het in een Vu+ (oid) aan de gang te krijgen zal zijn, en dan ook weer opnemen !

Maar voor mij rijkelijk te laat.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, kees321 zei:

 

En nu ben ik benieuwd of het in een Vu+ (oid) aan de gang te krijgen zal zijn, en dan ook weer opnemen !

Maar voor mij rijkelijk te laat.

 

Dat is al door iemand hier op dit forum uitgetest. Het werkt ! 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat klopt. Maar mijn bestelde CI+-module is onderweg. Ik laat het hier nog weten. 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben ook erg benieuwd of dit goed werkt.  En of de plus aan staat bij de CI+ bijvoorbeeld.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...