Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 5


ceesv

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, minplus zei:

En om er stenen bij te slepen en chakra-sessies om iets open te stellen al helemaal niet.

Dat is nu precies de clou, veel vaccin weigeraars zijn te vinden in de hoek van de natuurgeneeskunde.

Die curcumine sluit wel aan bij hun overtuiging en een behandelaar kan dit bewezen effect gaan upsellen met additionele middelen / sessies.

Maar mooi dat er nu ook iets is wat werkt voor deze groep alleen maak ik mij zorgen dat ze hierdoor uiteindelijk verder afdrijven van de wetenschap.

Link naar reactie
Delen op andere sites


11 minuten geleden, theparasol zei:

Dat is nu precies de clou, veel vaccin weigeraars zijn te vinden in de hoek van de natuurgeneeskunde.

Die curcumine sluit wel aan bij hun overtuiging en een behandelaar kan dit bewezen effect gaan upsellen met additionele middelen / sessies.

Maar mooi dat er nu ook iets is wat werkt voor deze groep alleen maak ik mij zorgen dat ze hierdoor uiteindelijk verder afdrijven van de wetenschap.

We hebben het hier over de wetenschap die met onderzoeken aantoont dat er spullen zijn die de ellende van covid-19 verzachten. En dat kan een simpel spul uit de natuur zijn, net als hoofdpijnspullen, antibiotica en noem maar op.

In dit geval is het een pleister om de ellende te beperken, net als iets tegen hoofdpijn.

Dat er mensen zijn die zo'n middel als argument gebruiken om bv vaccinaties te weigeren is een totaal andere zaak.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Tonskidutch zei:

niet flauw in de meeste curry's hmmmm

 

Geelwortel smaakt nergens naar. Is alleen een leuke kleurstof.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk, die geelwortel in gerechten. En dat het tegen dingen helpt waar het de gezondheid betreft was al langer bekend.

 

Maar een aardig iets: T-cellen tegen gewone verkoudheden werken tegen een besmetting met Covid-19.

Was voor mij voorspelbaar, want verwant, maar toch nu aangetoond.

Leuk voor mij want ik ben momenteel flink verkouden. Krijg je als je de snotapen van kleinkinderen bezoekt.

 

https://www.imperial.ac.uk/news/233018/cells-from-common-colds-cross-protect-against/

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, moonchild zei:

Omdat ozon ook goed helpt tegen het virus en andere bacterieen verwacht ik een revival van de plasmaluidsprekers.

 

Een voorbeeld is https://www.lansche-audio.com/products/plasmatweeter/  , de naam van de plasmatweeter is hierbij visionair.....

 

Los van de niet aflatende covid opwinding, die plasmatweeter is toch interessant, maar het is me dr eentje...: het geluid is nogal k.r.a.k.e.n.d.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...