Tonskidutch Geplaatst: donderdag om 11:11 Geplaatst: donderdag om 11:11 https://nos.nl/artikel/2574451-werkgevers-bouw-en-natuurorganisaties-nieuw-stikstofplan-haalt-nederland-niet-van-slot wat is het nu? stikstof N2 of stikstof verbindingen? Er wordt gewoonweg niet goed gecommuniceerd. Thunderstruck AC/DC
Mojo Geplaatst: donderdag om 11:57 Geplaatst: donderdag om 11:57 45 minuten geleden, Tonskidutch zei: Er wordt gewoonweg niet goed gecommuniceerd. Of niemand meer die het nog begrijpt? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
paardengek Geplaatst: donderdag om 19:59 Geplaatst: donderdag om 19:59 8 uren geleden, Mojo zei: Of niemand meer die het nog begrijpt? Hou het daar maar op. Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Con Geplaatst: gisteren om 10:04 Geplaatst: gisteren om 10:04 Er is een nieuw stikstofplan; https://www.lto.nl/overheden-en-landbouworganisaties-doen-gezamenlijke-handreiking-om-nederland-van-het-stikstofslot-te-krijgen/ Ziet er goed uit. Nu maar hopen dat het de meerderheid haalt. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
theparasol Geplaatst: gisteren om 14:55 Geplaatst: gisteren om 14:55 4 uren geleden, Con zei: Ziet er goed uit. Nu maar hopen dat het de meerderheid haalt. De benodigde financiering komt van de provincies en rijks ovehreid. Zo heb ik ook nog wat verduurzamingsplannen voor mijn huis. Echt mooie plannen en ik sta er ook echt achter. En oja, jullie gaan het financieren!!!!
Moderator ceesv Geplaatst: gisteren om 15:15 Auteur Moderator Geplaatst: gisteren om 15:15 19 minuten geleden, theparasol zei: En oja, jullie gaan het financieren!!!! Ja, inderdaad, ik las het net. Advies aan kabinet: miljardenbezuiniging nodig, zet mes in AOW en zorg. https://www.telegraaf.nl/politiek/advies-aan-kabinet-miljardenbezuiniging-nodig-zet-mes-in-aow-en-zorg/77231881.html Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 16 uren geleden Geplaatst: 16 uren geleden Dan toch maar goed nadenken bij het stemmen op de partij programma's binnenkort. Thunderstruck AC/DC
wanderer Geplaatst: 15 uren geleden Geplaatst: 15 uren geleden 16 uren geleden, ceesv zei: Advies aan kabinet: miljardenbezuiniging nodig, zet mes in AOW en zorg. AOW en minimumloon en misschien nog wel meer uitkeringen zijn aan elkaar gekoppeld, dat wordt dus weer chaos...en waarom weer over de rug van de ouderen? 2 Samsung 40D6510WS
Mojo Geplaatst: 15 uren geleden Geplaatst: 15 uren geleden 1 uur geleden, Tonskidutch zei: Dan toch maar goed nadenken bij het stemmen op de partij programma's binnenkort. Ja, dat helpt enorm 😆 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Mojo Geplaatst: 14 uren geleden Geplaatst: 14 uren geleden 10 minuten geleden, wanderer zei: en waarom weer over de rug van de ouderen Omdat zij zich als schapen gedragen en alleen maar blaten. Ik heb die nog niet op de A12 gezien. Waarschijnlijk omdat hun scootmobiel niet zover kan. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
gerrit B Geplaatst: 14 uren geleden Geplaatst: 14 uren geleden 1 uur geleden, Tonskidutch zei: Dan toch maar goed nadenken bij het stemmen op de partij programma's binnenkort. Denk dat je daarbij dan de moeilijke keuze moet gaan maken wat het belangrijkste voor je is. want en milieu, en wonen, en zorg en oude dag en ........ dat heeft niet 1 partij. Persoonlijk denk ik dan ook dat je het beste op een partij kunt stemmen die een eind gaat maken aan al die splinterpartijen zodat er weer een stevige uitvoerende partij komt en beslissingen kan nemen zonder dat er tig anderen eerst hun plasje over moeten doen. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
minplus Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden 8 uren geleden, Mojo zei: Omdat zij zich als schapen gedragen en alleen maar blaten. Ik heb die nog niet op de A12 gezien. Waarschijnlijk omdat hun scootmobiel niet zover kan. Vooral omdat ze geen trekkers hebben. Met scootmobielen begin je niet zoveel. En staken werkt ook niet. Ze hebben wel gigantisch veel geld bijgedragen, dus daar valt veel te plukken/stelen. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
astro iris Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Stikstof en gevaarlijke giftige stoffen genoeg hier in de Westhoek, bij zware brand in groenten verwerkingsbedrijf in Staden- Westrozebeke. de rook was te ruiken tot in Ieper 30 km Verderop.. Provinciaal rampenplan was van kracht.
gerrit B Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden 1 uur geleden, minplus zei: En staken werkt ook niet. nou...... Ik denk dat er nog heel wat vrijwilligerswerk doen, als kinderopvang fungeren enz. en als die zeggen van "we stoppen er voor een paar weken mee" dan kon dat wel eens veel harder aankomen dan een paar uur op de A12 gaan zitten. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen