Ga naar inhoud


NLziet Extra met Engelse zenders gestart.


790MHz

Aanbevolen berichten


NLZIET is gestart met de nieuwe abonnementsvorm NLZIET Extra. Kost per maand € 9,95 en is als lokkertje de maand november ook in het standaard abonnement te zien.

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Dreeke zei:

NLZIET - NLZIET Extra

Niet den Belgiek te verkrijgen !! Maar 9.95€ , sowieso , nee , dank U !!

Ik hou het hier wel bij de FTA wok !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het 11de gebod: Gij zult IPTV kijken, verslaafd geraken en al uw zilverlingen afgeven :) :) 

Ze doen maar, ik houd het lekker op FTA met mijn wok… Meer zenders uit het VK dan die paar bij NLziet… €10 hier €13 daar.. Internet abo minimaal €30 p/m. Met al die IPTV aanbieders zit je zo aan €70 p/m.. Gekkenhuis…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  Toch wel gemakkelijk hoor heren, in mijn "buitenland" kan ik geen Astra3 ontvangen. Gegeven dat ik daar dan ook nog, NL-tv kan kijken via m´n glasvezel-aansluiting voor minder dan de helft van de CD prijs, vind ik het geen slechte oplossing. Op termijn, is mijn inschatting wordt alles IPTV, zeker als je van een selectief aanbod gebruik wil maken.   

aangepast door waterpas
typo
In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, waterpas zei:

....Op termijn, is mijn inschatting wordt alles IPTV, zeker als je van een selectief aanbod gebruik wil maken.   

Denk ik ook, alleen blijven er zat mensen over (gelukkig maar) die nog "gewoon" TV blijven kijken; of het nu via de kabel of de schotel is of via Digitenne; het blijft ieders vrije keuze. (gelukkig maar).

Maar als je iets door de strot wordt gedouwd kan je soms niet anders.

Neem nou die DAB+, ik ben daar helemaal niet van gediend, ik wil gewoon via de FM radio blijven luisteren (en ook via AM); de mensen die hier over gaan zullen net zo lang blijven pressen totdat ze hun zin hebben gekregen.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, waterpas zei:

 

 

aangepast door D-box
Bericht gewist door mijzelf, was dubbel post.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-11-2022 om 14:40, D-box zei:

Denk ik ook, alleen blijven er zat mensen over (gelukkig maar) die nog "gewoon" TV blijven kijken; of het nu via de kabel of de schotel is of via Digitenne; het blijft ieders vrije keuze. (gelukkig maar).

Maar als je iets door de strot wordt gedouwd kan je soms niet anders.

Neem nou die DAB+, ik ben daar helemaal niet van gediend, ik wil gewoon via de FM radio blijven luisteren (en ook via AM); de mensen die hier over gaan zullen net zo lang blijven pressen totdat ze hun zin hebben gekregen.

 

DAB+ is vooral afhankelijk van het aantal auto's waar het ingebouwd is wil men FM afschakelen, voor thuisgebruik wordt je meer naar IPTV of IP-radio gedrukt, wat de wekkerradio gaat doen is onduidelijk. Ik zie ze soms met DAB+, maar dat kan straks ook IP-radio worden, tot nu toe zijn de meeste alleen geschikt voor FM ontvangst. 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja, als de uitvinders weer wat nieuws uitvinden, waarom moet het oude dan afgeschaft worden?

Zal wel met centen temaken hebben.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-11-2022 om 17:15, cookie monster zei:

Niet den Belgiek te verkrijgen !! Maar 9.95€ , sowieso , nee , dank U !!

Ik hou het hier wel bij de FTA wok !!

Zeker wel ! 

 

Ik heb  ze met mijn visa kaart ! 

Dus niet direct zeggen dat het niet gaat in belgie hé

Canaldigitaal gaat ook al enkele jaren legaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar blijven die cordcutters nou met dat het allemaal veel goedkoper is met NLZIET? Onderhand betaal je nu net zoveel als je vm. abonnement via kabel o.i.d.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...