Ga naar inhoud


Canaldigitaal verhoogt prijzen


ceesv

Aanbevolen berichten


27 minuten geleden, astro iris zei:

Ik begrijp dat jullie Nederlanders andere alternatieven hebben, die misschien goedkoper zijn dan CD, maar denk ook eens aan de vele Nederlanders en anderen in het buitenland die geen andere mogelijkheden hebben en alleen aangewezen zijn op CD.  Voor hen zou het een spijtige zaak zijn dat CD verdwijnt. Ik vind het steeds jammer dat hier sommigen op de lijst alleen aan zichzelf denken en het failliet van CD lijken te wensen. Laat ons met zijn allen hopen dat dit niet het geval wordt.

Is inderdaad een alternatief, indien je wel goed internet hebt.

Ik wens voor de zakelijke markt ook voortzetting maar een pakket inkrimping zie ik wel aankomen. Ze hebben nu ook niet allemaal een volledig pakket. Zelfs eentje met ongeveer dat settopbox pakket en ik hoor daar geen klachten over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, OFDM zei:

Ik wens voor de zakelijke markt ook voortzetting maar een pakket inkrimping zie ik wel aankomen. Ze hebben nu ook niet allemaal een volledig pakket. Zelfs eentje met ongeveer dat settopbox pakket en ik hoor daar geen klachten over.

Een beperkt pakket zoals ongeveer het settopbox pakket, is inderdaad ook een alternatief. Beter iets dan niks.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, astro iris zei:

Een beperkt pakket zoals ongeveer het settopbox pakket, is inderdaad ook een alternatief. Beter iets dan niks.

 

Zeker en ik denk dat het belangrijk is om de kijkdichtheid per zender te bestuderen. Een settopbox pakket zal nog een hele lange tijd kunnen bestaan qua transponderkosten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, OFDM zei:

Zeker en ik denk dat het belangrijk is om de kijkdichtheid per zender te bestuderen. Een settopbox pakket zal nog een hele lange tijd kunnen bestaan qua transponderkosten.

Als ik zo het zenderaanbod bekijk, dan zie ik een 10 tal zenders waar veel wordt naar gekeken, maar zeker 90% zelden of nooit.   Persoonlijk heb ik ook Ziggo Sport Totaal erbij omdat ik een sportfanaat ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, astro iris zei:

Als ik zo het zenderaanbod bekijk, dan zie ik een 10 tal zenders waar veel wordt naar gekeken, maar zeker 90% zelden of nooit.   Persoonlijk heb ik ook Ziggo Sport Totaal erbij omdat ik een sportfanaat ben.

Precies. In hoeverre aparte pakketten tegen meerprijs maar met minder klanten houdbaar zijn is ook een goede vraag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

in het begin kon dat wel da hadden ze klein basispakket en thema pakketten apart aan te schaffen.In Belgie was men wel verplicht een minimum aan zenders in basispakket te steken en dat was een zeer slechte beslissing maar de politiek is nu eenmaal  wereldvreemd

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beter schaffen ze het Rijk/Familie pakket af want daar zitten amper zenders meer in. Straks nog maar 7 dan kun je ze net zo goed naar basis pakket (Riant) omzetten.  

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, astro iris zei:

Ik begrijp dat jullie Nederlanders andere alternatieven hebben, die misschien goedkoper zijn dan CD, maar denk ook eens aan de vele Nederlanders en anderen in het buitenland die geen andere mogelijkheden hebben en alleen aangewezen zijn op CD.  Voor hen zou het een spijtige zaak zijn dat CD verdwijnt. Ik vind het steeds jammer dat hier sommigen op de lijst alleen aan zichzelf denken en het failliet van CD lijken te wensen. Laat ons met zijn allen hopen dat dit niet het geval wordt.

Is inderdaad een alternatief, indien je wel goed internet hebt.

 

Ik hoop dat zeker niet. 

 

Maar ik snap het beleid van Canal Digitaal niet. Ik heb jarenlang een klein goedkoop pakket gehad van tien tot later zeventien zenders. Ruim voldoende voor mij.  Had daar eventueel de dertien regionale zenders bijgedaan en dan had je de 30 verplichte TV-zenders (Mediawet).

 

Nu bestaat het goedkoopste pakket uit wel 60 TV-zenders, waaronder bv de dure ESPN-zenders. Ik wil helemaal niet betalen voor een duur pakket van 60 zenders. En ik weet zeker dat dit niet alleen voor mij, maar ook voor heel veel andere klanten de reden is geweest om Canal Digitaal op te zeggen. 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)
24 minuten geleden, Noordzee zei:

Ik wil helemaal niet betalen voor een duur pakket van 60 zenders. En ik weet zeker dat dit niet alleen voor mij, maar ook voor heel veel andere klanten de reden is geweest om Canal Digitaal op te zeggen. 

 

Maar dat is ook exact het probleem,  het mes snijdt aan beide kanten. Als ze vandaag met een light pakket komen met 35 zenders voor 10 euro minder gaat 80% direct over naar dat pakket en dan verliezen ze een hoop geld.  Dan kun je wel denken, ja maar nu wordt het aantrekkelijker als instap maar hoeveel nieuwe klanten levert dat ze op? 

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden, bellejt zei:

in het begin kon dat wel da hadden ze klein basispakket en thema pakketten apart aan te schaffen.In Belgie was men wel verplicht een minimum aan zenders in basispakket te steken en dat was een zeer slechte beslissing maar de politiek is nu eenmaal  wereldvreemd

 

Ik vind het vreemd dat we allemaal buitenlandse commerciële zenders in dat basis pakket hebben.

Een publieke omroep primair en secundair die sportzenders is wat er in een basispakket hoort aangevuld met wat regionale zenders, waarvoor we belastingcenten betaald hebben.

 

De rest mogen ze wat mij betreft allemaal in 480p downgraden en in een apart pakket stoppen. Liefst voor 9,95€/mnd.

Kijken jullie echt naar de 30ste herhaling van The Hairy Bikers of de 100ste herhaling van Mike and Molly of de meest ongeloofwaardige Hitlers treasures op Discoverniet?

p.s. David Meyers is helaas overleden na de tweede kanker diagnose. Ik keek op 28,2 Oost naar de laatste afleveringen, herhaling heb ik niet nodig.

 

De doorgeef plicht van het aantal kanalen / zenders = 30 is naar mijn mening een grote FARS Majeur waar "die politiek" ook eens korte metten mee moet maken.

 

 

Lonesome Zorro

Arno, Sofiane Pamart

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Discover zit al weer enige tijd niet meer in het CDS pakket. C+I is er wel weer bijgekomen...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Jasper zei:

Opzeggen van Cd is geen optie.Woon in duitsland en ben afhankelijk van Cd.Ik kan in duitsland geen ziggo of zo nemen.Ik baal wel dat het alsmaar duurder wordt maar heb geen keus.

Als je een beetje een Internet verbinding hebt kun je toch proberen een NLZiet abonnement te starten, dan heb je voor 9 euro maand alle Nederlandse zenders, en al die extra buitenlandse zenders kun je in Duitsland zelf verkrijgen. Beeld kwaliteit op NLZiet is beter dan CD vind ik.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...