Ga naar inhoud


Komend weekend, de F1 Las Vegas Grand Prix


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

Vooruitlopend op Sprietje z´n uitgebreide verslaggeving las ik de volgende interessante melding op www.gpfans.com:

en wel dat de prijzen voor de bezoekers-toegang tot de Las Vegas Grand Prix, alsmede de hotelprijzen na eerst tot astronomische waarden te zijn gestegen, nu al de kelder induiken omdat er nu nog steeds vrije plekken op de tribunes niet geboekt zijn en de hotels ook lang niet volgeboekt blijken te zijn.
Een en ander is zeker te wijten aan het feit dat "onze Max" al  voor de 3de keer wereldkampioen is geworden en de spanning er al lang uit is.
Door de prijzen nu te verlagen hopen de organisatoren toch nog de laatste plekken aan de man te kunnen brengen. Hetzelfde geldt voor de hotels.

Ik ben trouwens perplex wat ze daar in Las Vegas hebben gedaan om de dollars te doen laten vloeien. Daar zijn zonder pardon prachtige palmbomen uit de grond gerukt, de wereldberoemde Bellagio Fountains niet meer zichtbaar voor het publiek, bruggen over de strip afgeplakt en weet ik nogal niet wat. Het is triest om te zien hoe de stad is gewond geraakt door deze medogenloze manier van geld maken.
Mensen die nooit in Las Vegas zijn geweest zal het wel een worst zijn en zeggen: "ach die gokstad daar in de woestijn...who cares". Ik zie dat anders en ben er heel vaak geweest vanwege mijn beroep (nee...niet beroepsgokker). En ik zie  het met lede ogen aan wat er daar aan de hand is op het ogenblik.

 

Zo Sprietje....Back to you !

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur terug, zeeteefje zei:

Die kou gaat nog wel een ding worden, er is zelfs een redelijke kans op regen. Dan is het voor de coureurs alsof ze op ijs rijden, maar zonder spijkerbanden en dat op een stratencircuit..

Scheelt brandstof want alles wat je glijd hoef je geen gas te geven 🥸

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Tonskidutch zei:

Daar ligt het.........

 

met vogeltjes geluiden uit luidsprekers verstopt in de palmen

not my thing

USA_ton_0377.thumb.JPG.be0a3bcf16cdf8c0a99af46a7187d25e.JPG

Zijn het wel echte palmen?

Want je houdt het niet voor mogelijk maar ze zijn daar dol op plastic palmen. Goedkoper en geen onderhoud of water nodig.

 

Ik moet bekennen dat ik hier in huis ook alleen plastic bloemen heb maar dat is omdat het kattentuig hier alle planten binnenshuis molt en bij plastic bloemen steek je de bloemen na zo'n actie weer gewoon In het houdertje aan de steel. En ze staan in grote potten gevuld met zand zodat ze ze niet omver krijgen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bandenleverancier Pirelli vermoedt dat het komende race-weekeinde in Las Vegas een ‘grote technische uitdaging’ gaat worden voor zowel de firma zelf als de Formule 1-teams.

Pirelli verwacht dat het opwarmen van de banden een heet hangijzer wordt op het stratencircuit in Las Vegas.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hebben iig geen last van hete remmen...

En, alle coureurs hebben dezelfde omstandigheden.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, moonchild zei:

maar dat ze van de F1 een achterlijk circus proberen te maken maakt mij kwaad. :( 

Daar zijn de Amerikanen niet de schuld aan, maar in eerste instantie de organisatoren en eigenaar van de F1. 
Die waren het met met dit circus in Las Vegas eens. En vreven in hun grijpgrage handen met hun grote dorst naar nog meer geld. De Amerikanen waren een prima middel naar hun doel. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...