Ga naar inhoud


Vanaf morgen 8 dec. in bijna heel Amsterdam maximaal 30 km/uur.


Sprietje

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden, ceesv zei:

 

 

Het is een vergissing te denken dat elektrische wagens schoon zijn, de uitlaat staat aan de rand van de stad bij de biomassa centrale.

Een moderne cat.6d diesel is schoner en zuiniger.

Ja vertel mij wat, als ik morgen weer een diesel kon aanschaffen die niet direct na het uitrijden van de showroom 80% in waarde daalde kocht ik er gisteren een, ik heb nu ook zo'n hybride geval waar ze de benzinetank van gehalveerd hebben en ik met 1 lading en volle tank ja 540 kilometer ver kom........idioot gewoon, met een diesel kwam ik met 1 tank 1470 kilometer ver en daar moest ik maar 60 liter voor tanken😭

Dit koste me ook minder ritjes naar de pomp.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur terug, ceesv zei:

Of het democratisch is, dat ik terwijl ik voldoe aan landelijke wetgeving met mijn auto en wegenbelasting betaal voor het gebruik van de openbare ruimte beperkt wordt in Amsterdam met extra lokale regels?

Hoe kunnen lokale regels in strijd zijn met landelijke regels? Maar ja na meer dan 10 jaar rechts is daar gewoon niet naar gekeken. Die waren de zakken aan het vullen....😜

 

Het lijkt mij sowieso al lastig om in de binnenstad van Amsterdam überhaupt al 50 te kunnen rijden.

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ondertussen wordt het voor een reiziger steeds onoverzichtelijker waar je aan moet voldoen met je auto.

De milieuzones schieten als paddenstoelen uit de grond.

 

Duitsland, Frankrijk en Engeland hebben allemaal een eigen vignet voor achter de voorruit.

In België hebben steden als Antwerpen, Brussel en Gent hun eigen emissie zones, waar je je met aanmelden met je gegevens om geen bekeuring te krijgen.

 

Italië kent ook de nodige regels, het is een wirwar in Europa, terwijl Europa ervoor zou zorgen dat het allemaal eenvoudiger en uniform zou worden.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Tonskidutch zei:

Dat is al sinds 2004 in de binnenstad van Wenen Oostenrijk en werkt perfect.

 

Wat bedoel je met "werkt perfect"?

 

3 uren geleden, Tonskidutch zei:

Wat heeft >links< met die kwestie van doen?

 

Kijk anders even naar de verkiezingsuitslagen? De enige plek in Nederland waar Terror Frans gewonnen heeft.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, met name in Weesp zijn ze ontzettend blij dat ze nu ruim een jaar bestuurlijk bij Amsterdam horen /sarcasme

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, Psychosammie zei:

Ja, met name in Weesp zijn ze ontzettend blij dat ze nu ruim een jaar bestuurlijk bij Amsterdam horen /sarcasme

 

Turbo sarcasme aan/

Gaan ze toch, net als de rest van de Amsterdammers, in Almere wonen. Kan "Terror Frans" nog meer linkse vrienden naar Amsterdam halen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de zone 30 heeft overal niks te maken primordiaal met veiligheid maar lekker geld ontvangen van boetes.Dan is men verwonderd dat stielmannen in die zones niks meer willen doen.Mooiste voorbeeld is stad gent in belgie waar aannemers gewoon niks meer willen uitvoeren door de lez zone en bijhorende belachelijke dingen.Auto's zijn plotseling stikstof vrij als je betaald om er in te rijden.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blij dat ik niet rij en aan 30km per uur. Je kan zowel te voet. En zal weer voor vele lange files zorgen, ze doen maar. T zijn toch hun regels. Spaart mij toch wel veel geld uit geen benzine geen verzekering geen ongelukken en vooral geen boetes. Dat is klassiek tegenwoordig die zone 30 en die stomme vluchtheuvels dat was ook nodig om dat aan te leggen. Ik ga nog 1000 keer liever te voet of met de trein, regen of vriezen of niet.

Timm1983

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geniaal dat je die 30 te voet haalt.

Ik heb er geen problemen mee en minder altijd naar die snelheid hier.

Waarom niet?

Behalve dat je je ergert aan fatbikes die je voorbij scheuren. Maar wat politie erbij om die te bekeuren.

Toen ik klein was kreeg je een bon als je fietsbel het niet deed of je achterspatbord niet helemaal wit was.

Wat dat betreft, goeie ouwe tijd. Je hield je aan de regels.

Tegenwoordig tig doden omdat men op de fiets zonder licht en zonder achterlicht of wit spatbord met 1 hand aan het stuur, oortjes in en bieltje in de andere hand met 30 of meer per uur door het verkeer scheurt.

Ik heb de overgang meegemaakt. Met 4 man naast elkaar in het halfdonker zonder licht en met regen...

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, ceesv zei:

In België hebben steden als Antwerpen, Brussel en Gent hun eigen emissie zones, waar je je met aanmelden met je gegevens om geen bekeuring te krijgen.

volgens mij hoef je je met NL kenteken niet aan te melden....maar kan me vergissen

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Met een Nederlands kenteken hoef je je niet aan te melden, tenzij je wagen niet voldoet aan de voorwaarden en je alleen toegang krijgt na betaling.

Geld doet de uitstoot verdwijnen!🙄

 

Min kenteken platen zijn niet geel gekleurd, ik moet mijn wagen zelf aanmelden, terwijl die aan alle normen voldoet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...