Ga naar inhoud

Off topic

Alles wat ergens anders niet thuishoort...

18.438 onderwerpen in dit forum

• 5 reacties
    • 4,1k weergaven
    • 8 reacties
    • 4,8k weergaven
  1. Kerst en nieuwjaars wensen

• 4 reacties
    • 4,2k weergaven
    • Sat4all vriend

100%Swing wie kent dit nummer nog (uit de oude doos)?

• Sat4all vriend
    • 10 reacties
    • 5,5k weergaven
    • 3 reacties
    • 9k weergaven
    • 5 reacties
    • 5,6k weergaven
  2. niet regel matig lopende auto

• 6 reacties
    • 4,9k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 20 reacties
    • 92k weergaven
    • 1 reactie
    • 2,4k weergaven
    • 1 reactie
    • 6,8k weergaven
    • Sat4all vriend

Wie weet een werkende fruitvlieg val ? 1 2

• Sat4all vriend
    • 24 reacties
    • 32,9k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 44 reacties
    • 144,1k weergaven
    • 10 reacties
    • 19,1k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 36 reacties
    • 109,9k weergaven
    • 6 reacties
    • 4,4k weergaven
    • 0 reacties
    • 4k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 3 reacties
    • 6k weergaven
    • 1 reactie
    • 4k weergaven
    • 6 reacties
    • 3,1k weergaven
    • 15 reacties
    • 15,8k weergaven

• hoi,   /coderingsnieuws e.d.: * betekent gecodeerd / zal worden gecodeerd. ** WAARSCHUWING - Technisch gebabbel hieronder! **   TurkmenÄlem MonacoSat - 52° Oost:   Goed nieuws voor TurkmenAlam-fans! BBC Persian HD, BBC Afghan en BBC Radio kunnen nu worden ontvangen via transponder 11221 V 27500 van de TurkmenAlam-satelliet. Volgens rapporten die ik heb ontvangen, zullen in de komende uren 6 nieuwe transponders op de TurkmenAlam-satelliet worden geactiveerd! De nieuwe transponders, die in de komende uren beschikbaar zullen zijn via de TurkmenAlam-satelliet, zullen overal in Iran te ontvangen zijn, van zuid naar noord, van west naar oost, en zelfs in het Midden-Oosten en Europa. Vervolgens zullen de huidige transponders geleidelijk ook aan deze nieuwe dekking worden toegevoegd! Het is belangrijk om te weten dat er geen 'Yahsat' meer zal zijn en dat alle Yahsat-kanalen, we herhalen, alle Yahsat-kanalen geleidelijk zullen worden overgezet naar TurkmenAlam. Een satelliet, TurkmenAlam, met de tweede naam Monaco, zal de perfecte plek zijn voor netwerken in de Perzische taal en zal beschikbaar zijn in heel Iran, in het Midden-Oosten en in een groot deel van Europa. WNS blijft de exclusieve dienstverlener op deze satelliet en zal diensten leveren voor netwerken in de Perzische taal. Blijf op de hoogte voor de aankondiging van de transponders! De eerste transponders zijn nu aangekondigd: Deze transponders zijn nog niet geactiveerd en zullen in de komende uren worden geactiveerd: 10720 V 27500, 11382 H 27500, Het is belangrijk om te weten dat de transponder 11420 V 27500 ook zal worden uitgezonden naar het nieuwe dekkingsgebied. Deze transponders zijn nieuw en nog niet geactiveerd; we zullen u informeren zodra ze geactiveerd zijn. Het blijft afwachten wat ervan zal komen, maar ik zal u op de hoogte houden.
    • Bij het openen van sat4all wordt gevraagd om toestemming om uw persoonsgegevens te gebruiken voor het volgende: -       Gepersonaliseerde advertenties en content, advertentie- en contentmetingen, doelgroepenonderzoek en ontwikkeling van diensten -       Informatie op een apparaat opslaan en/of openen Hoe kan dit uitgeschakeld worden?
    • Nederland is inderdaad heeeeeeeeel veeeeeeeeeel praten, voor er ooit wat gebeurt.   Ik had een aantal TV's met toeter aan de achterkant zitten die iemand voor Afrika kwam ophalen, ik was inmiddels aan de platte TV en die krengen stonden in de weg, waren ook nog een beeld verhouding van 3:4, dat was de gedachte dat ze daar mogelijk nog DVB-T(1) mogelijk gebruikt zou worden, had ik dus mis.  
    • Ja maar je weet toch dat Ziggo nagra kaartjes aan hardware gekoppeld zijn en je dus altijd die box nodig hebt als is het maar eenmalig voor de firmware dump.  Je hebt mijn plaatje er nu neergezet haha.   Gefeliciteerd met je nieuwe ijskrabber.! 
  • Nieuwe aanmaken...