Ga naar inhoud


Aanbieder verdient veel aan Eredivisie Live


Moost

Aanbevolen berichten

Het was al langere tijd bekend dat tv-aanbieders in Nederland veel verdienden aan de doorgifte van het voetbalbetaalkanaal Eredivisie Live. Voetbalclub Ajax maakt nu concrete cijfers openbaar.

 

Bij het betaalkanaal zelf wil men op geen enkele wijze openheid van zaken geven.

Bij diverse persconferenties die Eredivisie Live het afgelopen jaar gaf, werd wel gesproken over het feit dat tv-aanbieders toch rijkelijk voor de doorgifte van Eredivisie Live worden beloond.

 

Van elk abonnement van Eredivisie Live gaat zes euro naar de kabelaars.

Dat moet nog geen euro zijn.

Een open marktsysteem is goed voor iedereen en zal de concurrentiepositie van de clubs verbeteren", aldus Van der Aat tegenover Voetbal International.

 

 

 

 

Bron: TotaalTV

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Dan gaat het om maand abonnementen bij kabelaars van 15 - 17 euro, 4 kanalen, al dan niet in HD.

Bij Canal Digitaal zijn het 2 kanalen voor 13 euro, waarvan 1 in HD.

 

Was ooit 4 jaar geleden begonnen met 8 euro per maand, in de loop van de tijd verhoogd naar 15.

Nu weet ik welke zak ik spek, en dus niet die van de voetbalclub..... :-(

aangepast door Moost
Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij KPN en bij UPC is het 15 euro per maand. Dan krijg je inderdaad ook alle vier de kanalen. Het is een vrij gekleurd artikel naar mijn mening, want dacht je nu echt dat Eredivisie CV geen winstoogmerk heeft? In de contractonderhandelingen hadden ze dit ook gewoon zelf vast kunnen leggen. Ik snap ook niet waarom de kabelaars specifiek worden genoemd, aangezien andere aanbieders ook soortgelijke bedragen vragen. Was de hoofdsponsor van de eredivisie niet heel toevallig KPN?

aangepast door C0re

VU+ Solo SE

TechniSat Multytenne 28E/23E/19E/13E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is nog erger gesteld in sommige ziekenhuizen ( Waar een firma uit Oosterhout de explotatie doet).

Daar betaal je per dag 5 euro extra aan TV huur als je de 2 EDL kanalen erbij wilt.

Hoezo afzetters. En dan nog roepen ook dat EDL de tarieven vaststeld en niet de uiteindelijke distributeur.

Max Power

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

VU+ Ultimo / Dreambox DM7025 / 100cm Triax op een Moteck SG2100 / 88cm Triax met 4 LNB's op rail

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is nog erger gesteld in sommige ziekenhuizen ( Waar een firma uit Oosterhout de explotatie doet).

Daar betaal je per dag 5 euro extra aan TV huur als je de 2 EDL kanalen erbij wilt.

Hoezo afzetters. En dan nog roepen ook dat EDL de tarieven vaststeld en niet de uiteindelijke distributeur.

 

Wat zijn de voorwaarden van EDL met de ziekenhuizen?

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zijn de voorwaarden van EDL met de ziekenhuizen?

 

Voorwaarden verder zoals dit oplichterszooitje ze ook voor hun andere zenders aanhouden alsdus 1 van die dames die er rondloopt.

Je mag 5 Euro extra dokken en daarvoor mag je 1 dag kijken naar edl.

Max Power

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

VU+ Ultimo / Dreambox DM7025 / 100cm Triax op een Moteck SG2100 / 88cm Triax met 4 LNB's op rail

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Het is nog erger gesteld in sommige ziekenhuizen ( Waar een firma uit Oosterhout de explotatie doet).

Daar betaal je per dag 5 euro extra aan TV huur als je de 2 EDL kanalen erbij wilt.

Hoezo afzetters. En dan nog roepen ook dat EDL de tarieven vaststeld en niet de uiteindelijke distributeur.

 

Ik lig niet in het ziekenhuis om naar voetbal kanalen te kijken maar om beter te worden. 5 €uro per dag voor extra is mij liever voor mijn gezondheid!

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Prijsverhoging Eredivisie Live bij Ziggo:

 

De abonnementsprijs van het premium betaalpakket Eredivisie Live wordt vanaf 1 oktober bij tv-aanbieder Ziggo één euro duurder.

Dat heeft Ziggo op haar internetsite bekendgemaakt.

 

Al eerder berichtte Totaal TV dat tv-aanbieders de abonnementsprijs van de betaalzender Eredivisie Live zouden kunnen gaan verhogen.

Een hogere inkoopprijs voor de tv-aanbieder van het Eredivisie Live-aanbod is de belangrijkste factor hiervoor.

 

 

 

 

 

Bron: TotaalTV

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

I rest my case................. ;):)

Link naar reactie
Delen op andere sites

zolang abonnee kijkers veel geld over hebben om daarvoor te betalen,zal dit zo blijven.

mochten tientallen of meerderen hun abonnement stopzetten,en ze zien een enorme terugloop van de abonnee's,dan zullen ze hun strategie moeten veranderen.maar nu is hun vizie waarschijnlijk,zolang ze zot zijn om dergelijke bedragen te besteden aan ons,dan doen we lekker door :lol: :lol:

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...