Ga naar inhoud


heldere nieuwe skin van sat4all.com


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

Ziet er strak uit, had bij de vorige skin toch vaak nog heimwee naar de oorspronkelijk sat4all skin.

 

Dit bevalt me een stuk beter!

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 90
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Beheerder

Dan heb je zeker niet die roze olifant door het beeld zien lopen :)

 

 

@michel..

 

In de forum balk zie je "show un/answered"  . 

 

Mischien beter om dit te veranderen in "bekijk (on)beantwoorde vragen" ? Of iets in die trend maar dan korter.

 

Kan niet vinden waar je dat zag, maar staat er nu '(on)beantwoorde weergeven'?

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk ook kunnen testen op de iPad van het vrouwtje , het is veel duidelijker geworden , laat het zo maar effe blijven

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof dat ik iemand even positief moet prikkelen. :crazy:

 

Wat een prachtige grijze site is het zeg, jemig de pemig. :grin:

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

 

Nou kijk naar deze afbeelding. Een enorme lap wit met maar een halve regel tekst. Ik blijf naar beneden scrollen voor een handjevol berichten op een pagina. Misschien moeten de plaatjes links wat kleiner?

 

Hm, ik doe iets verkeerd. In het voorbeeld zit de afbeelding erin maar na opslaan is er geen afbeelding zichtbaar.

 

Nog een keer dan.

 

 

 

 

 

Dit is voor mij te lastig om dat aan te passen. Er wordt binnenkort door een expert naar gekeken, want theoretisch moet het mogelijk zijn dat aan te passen.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Misschien verdient dit nog wat aandacht ?

 

Deze screenshot laat een gedeelte van privé-berichten zien (kan natuurlijk niet alles laten zien ;) )

 

Opgelost.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Die Windows Internet Explorer 8 problemen oplossen wordt lastig. Ik draai zelf windows 7 met IE 9.

 

Eerder kon ik met de firefox plugin IE tab prima de render enigine van IE 8 gebruiken om pagina's te bekijken, maar die plugin werkt in de nieuwe firefox niet goed meer en een XP OS installeren met IE 8 om alleen even naar die problemen te kijken gaat me qua tijd wat te ver.

 

Ik weet het, het is flauw, maar het wordt tijd dat je overstapt op een echte browser :) Dan lost het probleem zich vanzelf op.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best een mooie skin zeker wel alleen merk ik dat er weer veel taps in het engels zijn, en mijn Handtekening is veranderd

Het was zo: Mijn handtekening is zoals gewoonlijk niet te lezen.
PD1LOI
Dreambox DM8000HD-PVR en Wavefrontier T90.En alles draait op OpenPli v3.0 Android HTC One X.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best een mooie skin zeker wel alleen merk ik dat er weer veel taps in het engels zijn, en mijn Handtekening is veranderd

Het was zo: Mijn handtekening is zoals gewoonlijk niet te lezen.

PD1LOI

Dreambox DM8000HD-PVR en Wavefrontier T90.En alles draait op OpenPli v3.0 Android HTC One X.

offtopic mode on

Sorrie maar niet alleen je handtekening is onleesbaar.

Zonder leestekens en/of enter tussendoor is de hele tekst onleesbaar :)

offtopic mode off

Vu+ Solo2
Dreambox 800s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...