Ga naar inhoud


Telenet digitale TV zonder digibox of corder!


RogerDR

Aanbevolen berichten

ik dacht dat Telenet DVB-T2 gebruikt; de meeste ontvangers die er vandaag te vinden zijn, al dan niet ingebouwd, voldoen dus niet.

Ik zie al op mijn nieuwe Samsung geen Telenet kanalen meer.

 

Deze discussie gaat over de nieuw gelanceerde CI+ module. Verleden jaar heeft Telenet Teletenne gelanceerd, een bij mijn weten zo goed als dood product. Je hoort er nauwelijks over, het kost veel voor wat het maar is en niemand in mijn kenissenkring heeft het (en ik betwijfel dat ze zelfs weten dat het bestaat).

 

Telenet heeft, IMHO, gewoon de licentie genomen en een flut-product op de markt gebracht (omdat ze waarschijnlijk contractueel verplicht waren) om anderen te verhinderen een concurrerend product op de markt te brengen. Zo drijven ze je richting hun kabel-abonnementen.

 

En inderdaad, Teletenne maakt gebruik van DVB-T2 en niet DVB-T. TV's met DVB-T2 zijn eerder zeldzaam.

aangepast door bunbun
Link naar reactie
Delen op andere sites


off toppic:

hun teletenne product is sinds dvb-t2 toch een echte verbetering.het is wel duur,maar voor mij een aangenaam aanbod,als een schotel niet kan/mag en geen kabel is.

on toppic:

ik heb eens de ci+ module in een vu gestoken,en kreeg direct de mededeling dat die niet compatibel was.ik kreeg er niks uit.

ik heb de kaart rechtstreeks in de kaartlezer gestoken met cccam,en ik kon niks lezen.geen kaart of kaart onleesbaar stond erop.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...