Ga naar inhoud


Eredivisie Live verder als Fox Sport


guppje29

Aanbevolen berichten

Eredivisielive gaat verder als Fox Sport eredivisie. Het gaat terug van 4 naar 3 kanalen en er komen 2 Fox Sport Internationaal. Alle kanalen komen beschikbaar in SD en HD. Ben benieuwd wat CDS gaat doen.

 

Bron : Mediamagazine

  • Like 1

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C


 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Eredivisielive gaat verder als Fox Sport eredivisie. Het gaat terug van 4 naar 3 kanalen en er komen 2 Fox Sport Internationaal. Alle kanalen komen beschikbaar in SD en HD. Ben benieuwd wat CDS gaat doen.

 

Bron : Mediamagazine

Hoezo "Wat CDS gaat doen?".

Fox bepaalt (en betaalt). CDS is slechts uitvoerder.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

EN het abbonement omhoog, want nu betaal je ongeveer 14 euro per maand geloof ik voor eredivisie, dus extra zenders betekent extra geld, was ook zo met hbo, kreeg toen van CD een brief dat mijn abbo verhoogt werd, niet of ik er mee eens was, maar gewoon spontaan een verhoging, en een dankjewel kon er niet van af

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

EN het abbonement omhoog, want nu betaal je ongeveer 14 euro per maand geloof ik voor eredivisie, dus extra zenders betekent extra geld, was ook zo met hbo, kreeg toen van CD een brief dat mijn abbo verhoogt werd, niet of ik er mee eens was, maar gewoon spontaan een verhoging, en een dankjewel kon er niet van af

 

Ik meen mij te herinneren dat in de email stond dat je kon annuleren op basis van de HBO actie.

 

En laat maar komen, wil er best een paat zenders bij. Goed nieuws.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoop dat ze op de nieuwe fox sport zenders ook wielrennen gaan uitzenden.Slechter als bij de nos kan dat niet worden.Zaterdag de tour.Ik kijk naar belgie.

 

De tour..daar kijk ik al lang niet meer naar. Dat allegaatje van oplichters met hun doping-zooi zit ik niet op te wachten.

  • Like 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal toch zeker al lang besproken zijn met de TV aanbieders. CD is niet voor niets aan het ruimen in hun aanbod en ze hebben nu meer ruimte dan dat ze oit hebben gehad.

Wanneer de prijs weer omhoog gaat en niet het volledige pakket wordt aangeboden haak ik af en wacht wel tot ze een keer aanbieding hebben, ik denk dat veel mensen zo denken want de geschiedenis heeft al veel voorbeelden dat de Nederlander echt niet te veel geld uitgeeft voor een sportzender.

 

Wat de Tour betreft is dat dus echt niet de enige sport waar oplichters kampioen worden. Dit geld ook voor de Champions-leage waar belastingfraude zowiezo al de dienst uit maakt en clubs met enorme schulden toch mogen meevoetballlen om de grote prijzen vanwege hun status. Ik denk dat na de "cleaning" in de wielersport dit ook nog wel bij andere sporten komt boven drijven waar de schandalen nog wel groter kunnen zijn dan we nu overzien. Wat sporters in de wielersport ter beschikking hebben gehad lijkt het me zo dat ze dat ook in de voetblallerij hebben kunnen gebruiken............ :whistle: het is alleen nog steeds een zeer donker grijs gebied in de voetbalsport.

Wat is nu de oorzaak van al dit bedrog.......... Juist het soort mensen achter Fox en de sport die alleen maar grof geld willen verdienen en het niet uit maakt hoe, daarom boven de wet gaan staan, alles aan hun laars lappen zolang het gaat en het niet te heet onder de voeten wordt :eek: .......... en wie trappen erin...................wij :crazy: .....................ja ik ook :cry:

aangepast door hugogertie

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fox Sport = 2 kanalen in HD:

FOX Sports Eredivisie vanaf € 13,95 per maand

Contractvorm: Jaarabonnement

Opzegtermijn: per maand (na 1 jaar)

Hoe op te zeggen zeggen: Schriftelijk bij CanalDigitaal

Aantal kanalen: 2 FOX Sports Eredivisie kanalen*

FOX Sports Eredivisie is bij CanalDigitaal verkrijgbaar in HD

* Om FOX Sports Eredivisie te ontvangen dient u in bezit te zijn van een DUO LNB (dubbele kop) en een HD decoder.

Het bestellen hiervan kan via de webshop van canaldigitaal zelf.

CanalDigitaal brengt u eenmalig €3,95 aan administratiekosten in rekening

om het FOX Sports Eredivisie signaal aan u door te geven.

http://bestellen.foxsports.nl/eredivisie/regulier/canal-digitaal#providerConditions

Vu+ Solo - Openpli

Samsung UE32EH6030

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou,best kans dat ze ze netjes alledrie aanbieden.

Alleen wel alleen het 1e kanaal in HD en de 2e en 3e in SD.

Net als bij Film1 en HBO.

 

Tekst uit de Q & A bij Fox Sports.nl:

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hoeveel FOX Sports Eredivisie kanalen zijn er ?

 

FOX Sports Eredivisie heeft 3 kanalen. Vanwege hun beperkte capaciteit kunnen KPN Digitenne en Canal Digitaal alleen kanaal 1 en 2 uitzenden. In het geval dat er meer dan twee wedstrijden tegelijk gespeeld worden, dan kunt u de wedstrijd die op kanaal 3 uitgezonden wordt direct na afloop op kanaal 1 en 2 in de herhaling bekijken. Op deze manier kunt u ook bij KPN Digitenne en Canal Digitaal alle wedstrijden zien.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Ik dacht dat bij Canal Digitaal het wisselen van transponder en omzetten naar 8PSK juist bedoeld was om ruimte te maken.

Maar schijnbaar hebben ze geen plek ??

 

Overigens komen Fox Sports & Fox Sports International er wel bij als extra kanaal, ergens rond 17 augustus willen ze beginnen met uitzenden

aangepast door Moost
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me dus nog steeds af hoe ze, Fox, dus niet CDS, het gaan oplossen met drie vierde live wedstrijd. Er wordt nu met veel bombarie gesteld dat ze een nieuw kanaal, FOX international met de Premier League en de Serie A, lanceren maar feitelijk is dat Eredivisie Live 4.

 

Je levert dus gewoon in.

 

Verder ben ik helemaal niet blij met de Premier League bij Fox, Sport 1 had namelijk wél ruim voldoende kanalen om meerdere wedstrijden uit te zenden.

 

Ik heb het hierbij dus over de kabelaars en KPN, satelliet kan niet mee, te weinig kanalen.....

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me dus nog steeds af hoe ze, Fox, dus niet CDS, het gaan oplossen met drie vierde live wedstrijd. Er wordt nu met veel bombarie gesteld dat ze een nieuw kanaal, FOX international met de Premier League en de Serie A, lanceren maar feitelijk is dat Eredivisie Live 4.

 

Je levert dus gewoon in.

 

Verder ben ik helemaal niet blij met de Premier League bij Fox, Sport 1 had namelijk wél ruim voldoende kanalen om meerdere wedstrijden uit te zenden.

 

Ik heb het hierbij dus over de kabelaars en KPN, satelliet kan niet mee, te weinig kanalen.....

Er wordt gewoon geen vierde wedstrijd gespeeld, het schema is al aangepast las ik ergens anders.

 

En FOX international bestaat uit 2 zenders, dus je gaat van 4 naar 5 zenders.

Vu+ Solo - Openpli

Samsung UE32EH6030

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...