Ga naar inhoud


[ET10000] komt er aan


schimpie

Aanbevolen berichten


Denk dat Goliath niets meer gaat worden.. Ze hebben voor Closed Source gekozen en ze beloven van alles (al bijna 1,5 jaar!). Denk dat voor Dream straks heel snel het licht uitgaat. De originele images kunnen alleen wat rudimentaire zaken en zelfs een fatsoenlijke softcam zit er niet in (DreamCrypt ooit een zender gezien die daarmee werkt?). Tuurlijk: je kunt een CI plaatsen.. Nee, de ontwikkeling daar is gewoon doodgebloed..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou denken dat een Duits bedrijf dat goeie toestellen bouwde die koers zou aanhouden. Toch eigenaardig dat ze nu hun eigen willetje gaan doordrijven niettegenstaande hun verkoop op een heel laag peil zal vallen. Zien ze dan niet dat de concurrentie (VU+ en Xtrend) daar heel graag zullen op inspelen ?

En ja "Goliath" dat zal niet anders dan lucht in een lege doos zijn denk ik. Het moest er al een jaar geweest zijn.

" Goliath ... wo bist du bleben ? "

DM 8000 + Formuler F1 88cm schotel 4x quad lnb, 2x UHF-antenne voor dvb-t ontvangst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dreambox verkoopt toch nog altijd het best in landen waar men Duits spreekt.

Die Closed Source zou dat geen rechtstreeks verband houden met CI+ die daar langzaam wordt opgedrongen.

Zo voldoen ze aan de eisen van CI+, geen manipulatie van de software meer mogelijk

Dat zou de verkoop in eigen land bevorderen, terwijl ze van die CI+ markt nu niks hebben.

 

Want het blijft vreemd dat bijna al die Duitse image bouwers, behalve dan Newnigma2 gelijktijdig beslisten om geen cams meer te leveren bij een nieuwe installatie, terwijl een cam onontbeerlijk is.

Daar zit meer achter, het lijkt er op dat ze bij Dream een hoofdstuk aan het afsluiten zijn, en een andere richting uitzetten.

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Betekent dat mijn Spark Triplex met HDMU image straks ook geen cams meer heeft ? Ik heb net de laatste versie geïnstalleerd, moet ik het daar bij laten voor alle zekerheid ? .  Ik zoek trouwens een nieuwe box geschikt voor OpenPli, maar nu ik de specs van de Et1000 lees, wacht ik maar tot volgend jaar. of ik koop een goedkope box om de tijd tot de ET1000 te overbruggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Oorspronkelijk zou ET de nieuwe ontvangers in het najaar uitbrengen. Toen één en ander concreet werd zou de ET10000 eind dit jaar in de winkel liggen. Inmiddels spreekt men over eind eerste kwartaal. Er zijn echter geen aanwijzingen dat lancering aanstaande is: Vaak beginnen er kort voor de lancering prijzen op te duiken, imagebouwers gaan met beta-exemplaren aan het werk. Die tekenen zijn nog niet zichtbaar. Ga er daarom vanuit dat de hardware nog niet produktierijp is. Ik denk dat het te vroeg is om te kunnen zeggen of er verder uitstel komt, maar ga uit van een onzekere lanceerdatum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat bij Dream helemaal geen nieuwe ontvangers meer gaan komen. Althans geen STB meer. Ze zijn/waren in de weer met Goliath een soort van multimedia met TV Headend. Gezien de crisis is er nog maar weinig te verwachten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...