Ga naar inhoud


kan de elco 708 weer defect zijn?of is het iets anders?


sattv4iedereen
Ga naar oplossing Opgelost door wiz,

Aanbevolen berichten

hi,

begin dit jaar heb ik de bewuste elco 708 vervangen.hij speelde dan altijd perfect,tot op vandaag.hij start niet meer op.hij blijft op starting staan en de rode led blijft branden.kan die al voor een 2de keer defect zijn,of moet ik het elders zoeken?

graag advies aub

alvast bedankt

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator
  • Oplossing

als je starting in je display krijgt is er denk ik iets aan de hand met je flash. Flash hem eens opnieuw en kijk of hij het dan wel doet? Ik meen dat het symptoom van een stukke elco alleen een rode led was en verder niets.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

starting in je display krijg je ook als er usb stick in de box zit die moeilijk doet. ;)

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

er zitten geen sticks in.

zou je dit kunnen zien met het blote oog of die elco stuk is?voor die 10 cent,zou ik hem wel vervangen voor ik erger heb.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt niet met het blote oog zien of de elco stuk is. Als je de elco door een willekeurig exemplaar hebt vervangen, dan is het zeer waarschijnlijk dat hij weer stuk is gegaan. Neem een elco met lage ESR of nog beter, soldeer een keramische condensator parallel aan de elco om het probleem structureel op te lossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het was de elco niet,maar de firmware.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...