Ga naar inhoud

Tja nu maakt tanken echt veel uit in buitenland

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik kom met enige regelmaat in de omgeving Heist op den Berg, Vosselaar, Lier, maar vrijwel altijd is de diesel daar duurder dan in Nederland.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Geplaatst:
13 minuten geleden, Sprietje zei:

Over de grens in West-Brabant in regio Antwerpen (Brasschaat) zijn diverse merkpompen (Shell, Esso) waar de benzine maar €1,44 - €1,45 kost.

Met mijn huidige auto heb ik nu zo'n 35.000km afgelegd zonder 1 druppel benzine in Nederland getankt te hebben.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:
19 uren geleden, gerrit B zei:

even hoe de stemming over de motie van Ja21 is verlopen.

motiebenzine.thumb.jpg.7ec36047e63971c13d158e312f8d5d5a.jpg

Dus zou er een coalitie komen met GL-PVDA, D66 en CDA dan weet je wat je kunt verwachten wat benzineprijs betreft.

Gigantisch dom van die clubs.  Ze beseffen niet dat 90% van de Nederlanders die zich met moeite een (klein) autootje kunnen permitteren absoluut geen geld genoeg hebben om voor 20.000 een 2ehands EV of voor meer een hybride te kopen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Geplaatst: (aangepast)
17 minuten geleden, minplus zei:

Gigantisch dom van die clubs.  Ze beseffen niet dat 90% van de Nederlanders die zich met moeite een (klein) autootje kunnen permitteren absoluut geen geld genoeg hebben om voor 20.000 een 2ehands EV of voor meer een hybride te kopen.

Zoals ik hierboven al aangaf: dat is nog maar 1 kant van de medaille.

De andere kant is dat de de middenstand langs de grens een enorme dreun zou krijgen als bonus van die extreme accijnsverhoging.

Dus degenen die willen beweren dat dit de Schatkist veel geld zou gaan kosten, hebben het rechteroog dichtgeplakt.

Trouwens, hoe kun je 1,6 miljard "mislopen" als het een ordinaire accijnsverhoging betreft die alleen op papier bestaat?

Genoeg belastinggeld dat volgens de Rekenkamer in het niets verdwijnt. Laat Den Haag maar flink op zoek gaan naar die verloren miljoenen waar de Rekenkamer al jaren over rapporteert en klaagt. Dat zijn pas echte "misgelopen" miljoenen.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:
4 uren geleden, Mojo zei:

Met mijn huidige auto heb ik nu zo'n 35.000km afgelegd zonder 1 druppel benzine in Nederland getankt te hebben.

Sterker nog, ik heb al 55 jaar niet in Nederland getankt. Tijdens de autoloze zondagen in 1973/74 kreeg je benzinebonnen. Die heb ik nooit gebruikt want ik ging toen al in Belgie tanken. In Nederland mocht je toen maar maximaal 15 liter tanken.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen