Ga naar inhoud


Tja nu maakt tanken echt veel uit in buitenland


1pm

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Nadat de prijzen de afgelopen maanden weer omhoog gingen, de diesel tikte zelfd weer de €1,10 aan, is de afgelopen weken de prijs weer gezakt.

In het dorp kost de diesel weer 1 Euro, de goedkoopste pomp in de omgeving rekent 97 Eurocent.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


En dat is eigenlijk tegen de trend in, want het verhaal was altijd dat de olieprijs omhoog gaat tijdens de zomervakanties vanwege de grote vraag. Daar ga je nu eigenlijk aan twijfelen als je dat al niet eerder deed.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De Brexit zou er ook voor zorgen dat de olieprijs omhoog zou gaan.

Het tegendeel is waar.

 

Er moet nog een factor in het spel zijn, omdat de ruwe olieprijs nog niet op het laagste niveau is van een paar maanden geleden.

Op 5 April 2016 was de ruwe olieprijs 38,11 en vandaag 46,82.

Op 20 januari was de olie op het laagste punt, 27,61.

 

Het hoogste punt in de afgelopen jaren was in juli 2008,  131 Dollar.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • Moderator

De daling houdt aan, de goedkoopste pomp in de omgeving rekent op dit moment 92 Eurocent!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben reuzeblij met de daling...  gisteren in Canterbury bij het Asda tankstation £ 1.06 per liter voor de benzine... dat is 1.26 euro.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Het zal misschien nog schelen wat voor auto je hebt... een beamer e46 ken ik niet... nooit iets over gehoord eigenlijk, maar ik merk zelf totaal niets over minder vermogen oid.

Ik noteer mijn benzineverbruik ook altijd bij spritmonitor.de en duid daar dan ook aan of ik e10 of super95 getankt heb... en als je dan naar de resultaten gaat kijken zie ik ook geen hoger verbruik bij e10,zoals door sommigen ook wordt beweerd.

Kortom...  ik neem die paar cent korting altijd mee door e10 te tanken...  ik merk geen nadeel, ook de  garage waar ik mijn auto laat onderhouden ziet geen reden om e10 te mijden voor mijn auto (Fabia Kombi)

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

weer wat geleerd...  dit autosegment is niet aan mij besteed... 

 

nu ben ik dan even verder gaan zoeken, want de E46 was mij dan nog steeds onbekend bij BMW... maar het is dus gewoon de 3 serie begrijp ik van wikipedia

 

 

E46 är BMW:s interna utvecklingsnamn på BMW 3-serien från 1998 till 2007. E46 ersatte E36 och ersattes av E90.

Modellen finns som 4-dörrars sedan, 5-dörrars kombi, 2-dörrars cabriolet, 2-dörrars coupé och 3-dörrars halvkombi med 4- och 6-cylindriga radmotorer.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

er zijn massa's mensen met ouder auto's zoals ik

die gaan nu door deze norm vervaging of laat ik stellen koninklijk besluit sneller aan een nieuwe auto toe zijn

de levensduur van de auto alsook je veiligheid gaat onrechtmatig beïnvloed worden

dat zo'n besluit genomen is toont hoe UW volksvertegenwoordigers met U omgaan

While My Guitar Gently Weeps

Goerge Harrison, Rick Wakeman, Guy Protero, the Orion Strings

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...