Ga naar inhoud


Canaal Digitaal gratis nl 123


willyspain

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Aangezien de "gratis kijkers" soms niet meer voorkomen in de administratie zijn ze voor Canaldigitaal niet meer bereikbaar.

Veel oude Seca 2 kaarten zijn ook niet meer ingebruik.

Door het uitschakelen wordt dan vanzelf duidelijk of de kaart nog in gebruik is of afgeschakeld kan worden.

 

Canaldigitaal zal voor elke in gebruik zijnde kaart royalties moeten afdragen aan de leverancier van het codering systeem.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Reden te meer om "anonieme" SECA 2 kaarten te blokkeren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle door CanalDigitaal uitgegeven kaarten zijn door CanalDigitaal geregistreerd en daar is ook een activatie vergoeding voor gevraagd en betaald.

Dus het zonder pardon uitschakelen van kaarten is not done. Er is tot augustus nog steeds recht op de FTV zenders.

 

Ik ben het met je eens dat de seca2 kaarten allang vervangen hadden moeten worden ter bescherming van de betalende klanten.

CanalDigitaal is daar en paar jaar terug wel mee begonnen, het gratis omruilen, maar zijn zonder enige tekst en uitleg hiermee gestopt.

Het open seca2 kaartje zit ze blijkbaar niet erg dwars. Waarschijnlijk omdat het meer oplevert dan dat het kost...

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik denk ook dat wanneer je ze belt en aangeeft dat je SECA 2 kaart is uitgeschakeld, je weer geactiveerd wordt, ook al is dat maar tot augustus.

 

Toen ik indertijd nog IRDETO kaarten in gebruik had waren die op een goede dag uitgeschakeld. Een reactivatie via internet was toen voldoede om weer signaal te krijgen.

Met mij waren er meerdere meldingen over dit uitschakelen en reactiveren.

 

Er werd toen ook geopperd dat Canaldigitaal op die manier het aantal nog actieve kaarten aan het peilen was.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En kreeg je nog een verkoop praatje van de CanalDigitaal medewerker.?

 

€ 33,-- voor een HD set bestaande uit een HD M7 sat801 ontvanger, duo lnb, schotel en montage materiaal.

Een nieuwe oranje  seca3 kaart ter vervanging van je oude seca2 kaart.

En als abonnement het HD light pakket, 2 jaar vast voor € 9,95 per maand.

 

HD light vind je overigens niet op de CanalDigitaal site maar het bestaat uit de HD zenders.

Nederland 1, 2 en 3 HD

RTL 4, 5, 7 en 8 HD

SBS 6 HD

Veronica/DisneyXD HD

Eén HD

Canvas HD

Discovery HD

Disney

Eurosport

Hustler.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Johan,

Ik kan dat me haast niet voorstellen. In Rotterdam en Spanje moest ik alleen voor de m7 801 € 149.- betalen. Heb later gebruik gemaakt van een aanbieding van CD voor z'n set prijs € 99.- plus abb. € 12.50 p.mnd. Dat is het set waar jij nu over schrijft . Toen ik een week later er nog één wilde bestellen bij CD vroegen ze daar € 299.- voor.

Wat bij CD aan de hand is, daar begrijp ik niet van. Fijne dag nog.

En kreeg je nog een verkoop praatje van de CanalDigitaal medewerker.?

 

€ 33,-- voor een HD set bestaande uit een HD M7 sat801 ontvanger, duo lnb, schotel en montage materiaal.

Een nieuwe oranje  seca3 kaart ter vervanging van je oude seca2 kaart.

En als abonnement het HD light pakket, 2 jaar vast voor € 9,95 per maand.

 

HD light vind je overigens niet op de CanalDigitaal site maar het bestaat uit de HD zenders.

Nederland 1, 2 en 3 HD

RTL 4, 5, 7 en 8 HD

SBS 6 HD

Veronica/DisneyXD HD

Eén HD

Canvas HD

Discovery HD

Disney

Eurosport

Hustler.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Lutine

 

De bovenstaande aanbieding is alleen voor bestaande abonnement houders met de oude seca2 kaart en Set Top Box pakket.

 

Voor bestaande abonnementen met een seca3 kaart en Set Top Box pakket die ook al in het bezit zijn van een HD decoder is er het HD Light pakket voor € 100,- per jaar. (wordt maandelijks verrekend)

Deze abonnementen staan niet op de site, je wordt er voor gebeld of je moet er bij de klanten service naar vragen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er komen steeds meer berichten dat CanalDigitaal kaartjes uitschakelt zonder abonnement. Tot nu toe hebben ze de mensen die alleen een geregistreerd kaartje hebben waarmee ze Ned.1, 2 en 3 kunnen bekijken gebeld om ze een aanbod te doen. De kaartjes van degenen die niet te bereiken zijn met het ooit opgegeven telefoonnummer, worden nu gewoon uitgeschakeld. Bellen de gebruikers dan naar CanalDigitaal, dan wordt er een aanbod gedaan en wordt het kaartje weer aangezet.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

CanalDigitaal wil de aanbieding niet op de site zetten.

Een schriftelijke bevestiging krijg je ook niet als je er naar vraagd

 

Dit is om bestaande klanten met Set Top Box pakket niet wakker te maken, die komen er namelijk erg bekaaid van af.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

je vind deze aanbiedingen als je inlogged in je account

ET10000 4x DVB-S2, ET4000 client, OSCAM, CanaalDigitaal, TNTSat.

Reelbox AVG 3x DVB-S2, 1x DVB-T (staat nauwelijks aan)
Visiosat G3+ (28.2E-23.5E-19.2E-13E) 4x ALPS quad 0,2db, PHILIPS 55PUS9109 TV
(2x Xsat CDTV410 & Cherokee 9000 NG4 in de kast)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net een emailtje gestuurd naar de NPO

Daar ik noodgedwongen gestopt ben met Canal Digitaal en een groot deel van de hobby  ivm baan verlies enz. heb ik nog tot augustus de NPO zenders op de 3 oranje kaarten .

Ik bezit geen platte tv's en geen digitenne bakken dus heb dat vermeld in de email.

Ik ga omdat er nog steeds graai flippo's bij de NPO werken en wij als burgers al via de belasting betalen voor deze zenders niet nog eens investeren zodat het gegraai door kan gaan daar in Hilversum .

Mijn voorstel is dat ze een digitenne tuner leveren of dat ik niet meer hoef te betalen via de belasting voor deze zenders .

Canal Digitaal opnieuw een abo nemen is ff geen optie hier dus email de NPO  dat je zwaar gedupeerd wordt door hun actie !

aangepast door acid

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...