Ga naar inhoud


Favorieten Forum Sectie


Sjattuh

Aanbevolen berichten

Mischien is het een idee, om in eens van alle discussies af te zijn m.b.t. waar forums zouden staan, om een user defined blok toe te voegen waar users zelf hun favorieten forums in kunnen slepen.

 

En dit hele blok vervolgens weer op een plek kunnen neer zetten waar zij deze het liefste zien.

 

Zo zijn in mijn geval b.v. OT en Windows, Dreambox en Kanaal Digitaal in deze favo blok terecht komen, dit blok bovenaan, en daaronder de forums zoals ingedeeld doro admin/mods.

 

Ik weet niet hoe dit qua code mogelijk en moeilijk en hoeveel werk dit is, maar ik zou ook zeker niet te beroerd zijn om voor dit soort projecten een (financiele) bijdrage te doen.

 

(Niet dat ik nu niet (heel) af en toe een paypal donatie maak en af en toe op de banners klik)

 

Ik zit te denken nu dat het in princiepe niet meer dan shortcuts zullen zijn. En wanneer je er op klikt je wel geleid wordt naar bv : sat4all.com/algemeen/off topic

aangepast door Sjattuh

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Werd is verleden tijd , word toekomstige tijd :P

dan met " dt ". :D

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ikzelf vind dit geen goed idee.

Als ieder zijn soort favorieten groeps maakt,dan maakt een ander lid,dan juist minder kans dat zijn bericht gelezen wordt.

Je wordt blij als je geholpen wordt.

Maar ik wordt ook blij als ik iemand kan helpen of de juiste weg wijzen (ook al is het misschien wel eens verkeerd  :( ).

Dus loop ik alle forums af tot beneden,om te zien als ik kan (pogen) te helpen.

Enkel rubrieken,die ik niets van ken,bvb de dvb-c sectie's van de nederlandse kabel is voor mij moeilijk om te helpen,als dit specifiek om dit artikel gaat.

Ook reageer ik sindsdien ook niet meer op artikels als er risico is voor mens dier en of er specifieke wetgeving bij komt te kijken.

Want dit board hier wordt europees gelezen,wat het soms moeilijk maakt.

Maar ik stel wel voor,dat als het vragen specifiek een land aangaat,dat de t.s.bij zijn vraag duidelijk zijn land vermeld,wat nu soms gissen is,waardoor er "verkeerde" info komt.Vooral bij rubriek wetgeving.

Want ik vind het spijtig,dat er weinig beweging zit in de onderste forums,van bvb media spelers.Maar ja,iets moet beneden staan.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is technisch helaas nog niet mogelijk.

Volgens mij is het er al...... min of meer ......

 

Bovenaan de pagina bij je Profiel bij Mijn inhoud.

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...