Ga naar inhoud


Leuk weetje, ben je betrouwbaar of niet .Je ip nummer zegt het je.


hotzenklotser

Aanbevolen berichten

Iedereen heeft een ip adres als je op internet zit en is dus door de eigenaar van de site waar je inlogt te traceren. Ben je niet te traceren en kom je bij het controleren van je ip adres op een heel andere plaats uit dan je woonplaats maar in Dronten dan ben je volgens de Stentor te kwader trouw.

 

http://www.destentor.nl/algemeen/binnenland/dronten-nest-van-fraudeurs-1.3799499

 

Kwam ik toevallig tegen bij mijn struin tochten op internet .

Het vinden van ipadressen met exact de zelfde locatie is dus een lot uit de loterij (shit had ik maar aan de staatsloterij meegedaan)

Van de 100 miljoen ip adressen er toevallig 1 vinden is zeldzaam maar 2 vinden is geen toeval meer zeker als ze bijvoorbeeld op een satsite als  sat4all staan.

Weg kans op de miljoenen prijs in de staatsloterij zoveel geluk heb je nooit weer. :(

aangepast door hotzenklotser
Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb je het artikel gelezen? Daar staat precies wat hij bedoeld met de IP gebeuren.

 

En het hele lotterij verhaal gaat over dat de kans om 2 IP adressen te vinden zo klein is (en het hem gelukt is) hij dit geluk beter aan een lotterij had kunnen besteden.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee ik heb het artikel niet gelezen.

maar ik snap als iemand rechtstreeks via zijn eigen ip werkt dat dit betrouwbaarder overkomt als iemand die via vele proxies aan het werk is. 

wat niet wegneemt dat degene achter de proxies betrouwbaarder kan zijn als die achter zijn eigen ip.

oftewel het zegt eigenlijk niks.

 

edje

 

ps ik heb het artikel nog steeds niet gelezen en ga ik ook niet doen :)

Vu+ Solo2
Dreambox 800s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt er op neer dat als iemand overlast heeft van een bepaald ip adres en deze geografisch nazoekt maar als dit een niet traceable Nederlands ip adres is dat ze dan altijd in Dronten terechtkomen bij genoemde bedrijf in kwestie.

Dat bedrijf in Dronten heeft er niets mee te maken maar ondertussen worden ze wel niet al te vriendelijk bejegend door de domkop van een researcher in kwestie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...