Ga naar inhoud


NPO zenders via dvbt in W-vl ?


xeno01

Aanbevolen berichten

nee ,niet meer wacht op mijn rotor ...heb wel eens gescand met de dreambox  (8000)ook ,ivm met de gevoeligheid van de tuner (LG)en ook daar kwamen die Britten binnen leek hetzelfde .juist nog een paar erbij op kan 60..

aangepast door xeno01
  • Like 1

MAXPLUS 2100-Maxdigital 225Combo-WavefrontierT90-digipowersg2100a

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

En inmiddels antenne met rotor op dak gezet en uitgeprobeerd?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

nee ,niet meer wacht op mijn rotor ...

 

En inmiddels antenne met rotor op dak gezet en uitgeprobeerd?

 

 

Ook ik wil wel wat meer gaan experimenteren met mijn eenvoudige DVB-T buitenantenne (à la de getoonde Televes).

 

Omdat dit in verhouding niet veel meer zal opleveren dan ik al via de schotel in betere kwaliteit krijg wil ik er echter niet te veel geld meer aan uitgeven.

 

Kan iemand een geschikte eenvoudige rotor aanbevelen en zijn die eventueel ook ergens tweede hands te koop (waar dan)?

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan iemand een geschikte eenvoudige rotor aanbevelen en zijn die eventueel ook ergens tweede hands te koop (waar dan)?

Zoek eens naar'antennerotor' op veilingkijker (.nl)

Er staat er één te koop in Gent op MPl.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...