Ga naar inhoud


Duitse zenders via DVB-T2 in grensstreek


Tvoverair

Aanbevolen berichten

ik heb ze van de rol op maat en daar staat nergens bij dat wit alleen geschikt is voor binnen, waar overigens ook UV kan komen :grin:

Johnno je hebt wellicht een verpakking van een Belgische of Nederlandse verkoop markt.

In Duitsland staat dat er namelijk niet op en ook niet dat het voor Ziggo geschikt is ofschoon die wel deze koka aanbeveeld.

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


59 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Johnno je hebt wellicht een verpakking van een Belgische of Nederlandse verkoop markt.

 

Ik begrijp niet helemaal wat je met dat zinnetje bedoeld

Natuurlijk is dit een verpakking voor de Nederlandse markt.

We wonen hier toch in Nederland?

Moet ik dan gaan zoeken naar een Duitstalige verpakking?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen hoef je niet.

De specificaties van die kabel vindt je op de homepage van Hirschmann. En die firma spreekt niet over de geschiktheid van die witte voor binnen.

Je suggestie jegens @Sprietje om hem niet tegen te spreken baseerd op een reclame afbeelding die jij plaatste en niet ik.

 

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Neen hoef je niet.

De specificaties van die kabel vindt je op de homepage van Hirschmann. En die firma spreekt niet over de geschiktheid van die witte voor binnen.

Je suggestie jegens @Sprietje om hem niet tegen te spreken baseerd op een reclame afbeelding die jij plaatste en niet ik.

 

Nou nee, ik spreek Sprietje niet tegen omdat ik weet dat hij veel kennis op dit gebied heeft.

De firma waar je over spreekt is naar ik aanneem Hirschmann Multimedia, hetgeen in Nederland gevestigd is.

De kans is overigens groot dat ook de kabel in Nederland geproduceerd wordt, en nog wel bij jou in de provincie.

Je mag het een reclame afbeelding noemen, maar het is de officiële verpakking van het product.

Zoals het dus door Hirschmann Multimedia in Nederland op de markt wordt gebracht.

En nogmaals, daar wonen wij toch? Ook al zit jij wel erg op het randje.

 

Ik begrijp echt niet waarom je hier zo moeilijk over doet.

Ik ben op de hoogte van de specificaties op de website.

Mag ik dan vraagtekens zetten bij de aanduiding op de verpakking?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...