Ga naar inhoud


2 harken DVB-t


Jiebie

Aanbevolen berichten

Het is heel simpel, als je de antenne gebruikt voor meerdere huishoudens met meerdere ontvangers, dan is een schakelaar geen optie maar voor een 1 huishouden kan een schakelaar best.

Het is net als bij een satellietschotel op een rotor. Die is ook niet geschikt voor meerdere huishoudens maar niet minder goed dan een multifocus schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het is al langsgekomen in dit topic, maar een stack methode lijkt mij de beste optie, mits de carrier frequenties elkaar niet overlappen..

...anders is het pluggen geblazen..

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan natuurlijk ook de  frankenswitch van mlord  nabouwen (gemodificeerde diseqc switch), om de switch bij de harken te kunnen hangen (scheelt antennekabel) en op afstand (met een telefoonkabeltje of zo) te bedienen, in plaats van via een handmatige A/B switch.

Lijkt me een prima oplossing.

 

zie:
http://empegbbs.com/ubbthreads.php/topics/321902
en

http://www.digitalhome.ca/forum/186-ante...c-hardware.html

 

Mooi gemaakt door die man of vrouw!

(Sommige dingen zijn allang uitgevonden...)

 

Groet,

A33

aangepast door a33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, luisteraar zei:

Lijkt me niet zo goedkoop prijs op aanvraag

 

Dan moet je de prijs gewoon aanvragen om tot de ontdekking te komen dat het voor weinig is (voor een klant specificatie filter). Het is niet zo dat hij doorgaat tot de return loss ruim 20 dB bereikt, het is een keer goed (genoeg). Als je toch 25 dB return loss wil doet hij dat wel voor een (iets) hoger bedrag denk ik.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...