Ga naar inhoud


Canal Digitaal gecertificeerde ontvangers .


trust

Aanbevolen berichten

De lijst van Canal Digitaal gecertificeerde ontvangers op hun site is van April 2013 .

Welke problemen kan ik tegenkomen als ik de LG 22LB490U en de LG 32LB570V koop , deze staan (nog niet ) in die lijst .

aangepast door trust

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites


Beste trust

Je bedoeld natuurlijk de CanalDigitaal gecertificeerde  TV's, zie: http://www.canaldigitaal.nl/uploadedfiles/content/overlay/gecertificeerde-televisies.pdf . Dat is een andere lijst dan de gecertificeerde ontvangers, zie: http://www.canaldigitaal.nl/apparatuur/gecertificeerde-ontvangers/

Ga er maar van uit dat de merken die hier vernoemd zijn, en dan met name Samsung, ook met hun nieuwe modellen prima geschikt zijn voor de ontvangst van de CanalDigitaal gecodeerde zenders.

Bij LG is het wat minder zeker. Ik zou LG-Nederland eerst even raadplegen.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad Sprietje ik bedoel de lijst van de TV's , die had ik al geraadpleegd , van april 2013 dus ,lekker bij de tijd die jongens .

Ik zal eens mailen naar LG .

Een  vraag is , hebben die app. een Fastscan optie , misschien dat er hier  gebruikers zijn die dat weten .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet wel bijna zeker dat er geen fastscan op zit.

De 32 inch is in ieder geval niet cd gecertificeerd.

Ik zou eigenlijk op dit moment geen enkele LG weten die het wel is.

aangepast door clemens2

sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie)

samsung dvbt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een paar maanden geleden heb ik die vraag aan LG gesteld en dit was het antwoord:

 

Hartelijk dank voor uw e-mail aan LG Customer Service. Vervelend te vernemen dat de zenders niet op de gewenste kanalen zijn.

Om gebruik te kunnen maken van Fastscan moet de televisie gecertificeerd zijn voor Canaldigitaal. Onze televisies zijn niet door Canaldigitaal gecertificeerd dus die optie is niet beschikbaar. Wel is het mogelijk om een decoder aan te sluiten op de televisie, waardoor zo'n configuratie wel in te stellen valt.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

LG Electronics Benelux

Houssein Aarrass
Customer Service Representative

Bent u tevreden over het antwoord? Deel uw mening onderaan deze email.

 

 

De LG tv leest wel alle kanalen in, natuurlijk wel de diseqc goed instellen, dan zelf kanalen sorteren enz.

Toestel werkt goed met CD module, zowel wereldbol als de witte module.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt , ik ga denk ik toch maar eens kijken bij Samsung .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...