Ga naar inhoud


UHD Receiver van Sky Duitsland


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

Kijk,

Sky Duitsland introduceerd in de herfst reeds haar UHD receivers.

Ook omdat ze UHD gaan aanbieden (vooral eerst in de sport sector)

 

Men noemt het de Sky+ Pro-Receiver die tevens HDR (High Dynamic Range) kan weergeven.

 

volgt een andere Europese Provider?

ciao

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Canal Digitaal volgt met de Kerst,  eerste wat omgezet wordt is het Infokanaal.

 

Dit wordt dan een half jaar getest.

  • Like 1

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dan ben ik nog steeds benieuwd of je als Nederlander die ontvanger kan kopen en een abbo kan afsluiten.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben net als Alex1970 nog steeds benieuwd naar het antwoord op mijn vraag.

CAHORS Big BiSat met Twin LNB's 5xRELOOK RE-T1EC & 3xVENTON Rocket EXL-T 

op 8 Satellieten:  05.0˚W / 04.8˚E / 09.0˚E / 13.0˚E / 16.0˚E / 19.2˚E / 23.5˚E / 28.2˚E

PANASONIC OLED TX-65JZW984 4K UHD / VU+ SOLO-4K UHD / VANTAGE 8000-S HD

Latitude: 52.2933 / Longitude: 4.9827 / AVATAR: IntelSat bij Langendorf (D) Foto 01 Sept. 2010

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Onderwerp geschoond van "ruis".

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja ik dacht al...

 

meer nieuws is er bij SKY zelf te lezen

 

Neuer Festplattenreceiver Sky+ Pro hebt Fernsehen auf die nächste Stufe: modernes Design, Ultra-HD-fähig und für HDR gerüstet, 1-Terabyte-Festplatte, eingebautes WLAN, noch schnellerer Zugang zu Sky On Demand und zum TV-Guide

bron: Sky

 

Mojo, inderdaad :grin:  ik kan dat

aangepast door Tonskidutch

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dan ben ik nog steeds benieuwd of je als Nederlander die ontvanger kan kopen en een abbo kan afsluiten.

 

Met een duits adres en bankrekening wel.

 

 

Dat is niet helemaal waar... het is veel makkelijker geworden!!!

 

Gisteren sprak ik met een verkoopsmedewerkster. Edith, van het Duitse Sky (niet om een abo af te sluiten, de ontmoeting was buiten Duitsland en had niets met sky als dusdanig te maken, maar het gesprek kwam op het feit of je nu al abonnementen op een buitenlands adres kon afsluiten...

 

En dat hangt af van in welk "buitenland" je woont...

Nederland is geen enkel probleem...  er is echter 1 klein probleempje waarvoor je een oplossing moet hebben...

 

Het abonnement kan gewoon op jouw naam en nederlandse adres afgesloten worden. De bankrekening mag Duits of Nederlands zijn, geen probleem... MAAR, je moet eenmalig een Duits AFLEVERADRES hebben, waarop je receiver afgeleverd wordt, en daaran komt er nog een brief van Sky vertelde ze... De ontvangers hebben hier verder niets mee te maken, zijn zijn totaal niet verantwoordelijk voor het abonnement oid, ze betalen niets, en worden verder niet benaderd door Sky. Jijzelf bent de nemer van het abonnement, en gaat het contract aan, helemaal legaal dus!

 

Je hebt dus geen stromannen oid meer nodig. Alleen iemand die het pakket kan/wil ontvangen.  Dat mag geen Packstation zijn, het moet een fysiek persoon zijn die de zending in ontvangst kan nemen... dat is de enige voorwaarde.

 

toch een stapje in de goede richting vind ik.

  • Like 1

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja... uiteraard...

Ik weet niet of je je box aan het internet MOET koppelen... dat is een eerste belangrijk punt. Dat je dan geen on demand en sky plus kan hebben kan ik ergens begrijpen, al is dat wel 'jammer'... maar je hebt een abonnement via satelliet, dus denk ik dat je waarschijnlijk geen internet aankoppeling 'moet' hebben om het te laten werken... met werken bedoel ik dan de gewone lineaire programma's die uitgezonden worden via de diverse sky kanalen uit je abonnement. Opnemen op je harde schijf kan je ook...

Dat er beperkingen opzitten met die internet verbinding als je in het buitenland woont, mag duidelijk zijn...

Maar dit soort dingen vind ik eigenlijk niet interessant om te gebruiken.

 

 

het is oninteressant hoe je dat abonnement krijgt toegestuurd

 

Nee, dat is het niet... als ik goed begrepen heb wat je schrijft.

Het is erg belangrijk dat jij het abonnement in je eigen naam kan nemen. Nu is het je eigen verantwoordelijkheid, je betaalt zelf en hebt je contactpersoon niet nodig voor het eigenlijke abonnement. De contactpersoon/stroman gaat geen enkele verplichting aan... dat is ook erg belangrijk.  Zo zou ik wel willen fungeren als brievenbus om een paket te ontvangen, maar ik wil geen abonnement aangaan voor een derde, waar ik uiteindelijk juridisch verantwoordelijk voor ben... tenzij je het dan over rechtstreekse familie hebt.

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...