Ga naar inhoud


Nadert satelliet-tv een langzame dood?


Michel

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Want legaal kun je in het buitenland geen CanalDigitaal abonnement kopen en gebruiken.

Toch wel.

 

http://www.canaldigitaal.nl/nederlandse-klanten-in-het-buitenland/

 

http://apps.canaldigitaal.nl/klantenservice/nieuws/klantenservice-buitenland.aspx  De proef is omgezet in onbepaalde tijd.

 

De toekomst van Nederlandse satelliet tv ligt voor een niet onbelangrijk deel in het buitenland.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Toch wel.

 

http://www.canaldigitaal.nl/nederlandse-klanten-in-het-buitenland/

 

http://apps.canaldigitaal.nl/klantenservice/nieuws/klantenservice-buitenland.aspx  De proef is omgezet in onbepaalde tijd.

 

De toekomst van Nederlandse satelliet tv ligt voor een niet onbelangrijk deel in het buitenland.

 

Zo zeg, dat wist ik niet, dat is heel mooi, kan me veel gedoe schelen.  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch wel.

 

http://www.canaldigitaal.nl/nederlandse-klanten-in-het-buitenland/

 

http://apps.canaldigitaal.nl/klantenservice/nieuws/klantenservice-buitenland.aspx  De proef is omgezet in onbepaalde tijd.

 

De toekomst van Nederlandse satelliet tv ligt voor een niet onbelangrijk deel in het buitenland.

 

 

Ik had daar wel al via een Belgische hobbyvriend van gehoord maar die meldde me juist het tegenovergestelde, namelijk dat hij contact had gehad met CanalDigitaal en door hen werd afgewezen. Ik ging even naar je links, de tweede gaat over telefonische ondersteuning vanuit het buitenland, maar belangrijker is de eerste waarin het volgende staat:

 

 

Woon je in het buitenland en ben je al CanalDigitaal abonnee? Binnenkort is het mogelijk om je bij CanalDigitaal te registreren met je buitenlandse gegevens.

 

 

Dat lijkt dus te betekenen dat je al in Nederland je abonnement moet zijn begonnen om er later ook in het buitenland gebruik van te kunnen maken!!!  Of heb jij redenen om aan te nemen dat ik me daarin vergis?

speciale interesse: C-Band

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist heb ik op de website van Canal Digitaal bij de klantenservice gezocht op de term ´buitenland´. Daar staat onder meer het volgende;

 

4. Uw abonnement dient op een Nederlands adres geregistreerd te worden (u mag uw smartcard/satellietset dus wel gewoon meenemen voor gebruik in het buitenland, bijvoorbeeld voor op de camping of in uw vakantiewoning of tweede huis).
5. U kunt alleen een Nederlands bankrekeningnummer (IBAN) doorgeven voor de afschrijving van de abonnementskosten.
6. Apparatuur bestellen en leveren kan ook naar sommige landen buiten Nederland. Voor meer informatie bezoekt u onze webshop.

 

Dit is in tegenspraak met posting 256 van Ceesv.

KPN Box 12 glasvezel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ze leveren alleen geen waren naar het buitenland zoals ontvangers en kaarten, maar een abonnement officieel in het buitenland "bezitten" gaat wel degelijk.

Er zijn op dit forum genoeg ervaringen over gepost.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er word wel in het buitenland geleverd, als je niet te ver van de grens afwoont.

Voor zover mij nu bekend is er één dealer in Zeeland die de opdrachten doorgespeeld krijgt.

Woon je te ver weg volgens de dealer kan je bij hem langs komen en een abonnement afsluiten.

Installeren doet ie dan niet.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik probeer dit toch even aan te vullen als ik mag. ik heb nu toch al een jaar canaaldigitaal fam hd en aangevuld met pakketten.

voor vlamingen is dit toch een vooruitgang. tv vlaanderen stelt weinig voor (ik heb wel ook telenet). voor ons is die aanbieding wel een vooruitgang op satellietcontent. we hebben eindelijk alle nederlandse hd kanalen en toch vele zenders die bij ons nergens te zien zijn b.v. tlc, comedy central,

nee voor mij is het satellitetijdperk nog niet ten einde. dankzij deze aanbieding. ok de engels en duitse kanalen hebben we wel hd. vele worden ook in belgie aangeboden via iptv of kabel. ik hoop dat sat nog lang mag blijven met cd voorop.

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat installeren betreft. het was een installateur van baarle nassau. toch wel 100 km van hier, wel 70 euro. maar graag betaald. sat hebben jullie toch wel voor dan bij ons

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat installeren betreft. het was een installateur van baarle nassau. toch wel 100 km van hier, wel 70 euro. maar graag betaald. sat hebben jullie toch wel voor dan bij ons

 

€ 70,- is redelijk, 35 cent de kilometer.

 

Aan wie betaal je het CanalDigitaal abonnement.

Betaal je dit aan de dealer of rechtstreeks aan CanalDigitaal.?

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze leveren alleen geen waren naar het buitenland zoals ontvangers en kaarten, maar een abonnement officieel in het buitenland "bezitten" gaat wel degelijk.

Er zijn op dit forum genoeg ervaringen over gepost.

 

Hiermee omzeil je wel wat ik hier dik gedrukt wegzette. De vraag is heel simpel: als een in Engeland of Roemenië wonende persoon een abonnement op CanalDigitaal wil nemen, kan dat of kan dat niet? Tot dusver wist ik niet beter of CD moest in elk geval aan het begin van het traject een Nederlands adres van je krijgen om je abonnee te kunnen maken en heb je dat niet dan kun je je niet abonneren.

speciale interesse: C-Band

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dit kan je op de CD site lezen:

 

Voor Nederlanders die in het buitenland wonen, of voor in je tweede huis, raden wij de HD Startersset aan. Deze bevestig je door middel van een muurbeugel vast aan een muur of bijvoorbeeld de buitenkant van je balkon.

 

http://www.canaldigitaal.nl/tv-in-het-buitenland/

 

Bel ze eens en laat ons weten of de suggestie op hun website klopt.

 

Vanuit het buitenland: +31 35 646 68 84 (let op dat je nummerherkenning aan hebt staan)

 

Voor de belgen is er een eigen pagina http://www.canaldigitaal.nl/nbu/

 

Een van de trends voor Nederlandse Satelliet tv zal wel de export worden, het is her al eerder betoogd dat een groot gedeelte van de Canaldigitaal klanten in den vreemde verblijft.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de link volgt lees je dat het voor camper en caravan bezitters gaat en voor een tweede woning.

Dat verondersteld dat er dus een woonadres in Nederland is om je abonnement af te kunnen sluiten.

 

Wil jij ook in het buitenland je favoriete programa's kunnen kijken? Kijk je bijvoorbeeld graag televisie in je tweede huis in Frankrijk? Ga je vaak met de camper of caravan naar Duitsland? Of trek je er graag met de boot op uit in Spanje?

 

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dit bestelformulier suggereert anders.

 

http://www.canaldigitaal.nl/nbu/bestelformulier/

 

Er stond in de tekst duidelijk dat dit bedoeld was voor Nederlanders die in het buitenland wonen.

 

 

Maar ik zeg erbij, dat je soms de indruk hebt dat bij Canaldigitaal de linkerhand niet weet wat de rechterhand doet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om dat formulier correct in te kunnen vullen moet je een telefoon nummer opgeven van 10 cijfers.

Als ik me niet vergis zijn er in België alleen nummers bestaande uit 9 cijfers. Dus dat gaat niet lukken. 

 

 

 

Telefoonnummer: Let op: vul alleen de 10 cijfers in

 

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...