Ga naar inhoud


Nadert satelliet-tv een langzame dood?


Michel

Aanbevolen berichten


TvVlaanderen een klant kwijt en CanalDigitaal een klant rijker.!

Van vestzak naar broekzak.

Nu Belgen een CanalDigitaal abonnement kunnen afsluiten met de verplichte drie Vlaamse zenders gaat dit te koste van TvVlaanderen.

Het voortbestaan van CanalDigitaal word hierdoor iets zekerder maar voor TvVlaanderen gaat het tegenover gestelde

Ik denk nu ook niet dat er zoveel Belgen (Vlamingen) zijn die CanalDigitaal hebben. Anderzijds is het aanbod van CanalDigitaal stukken groter dan de lokale kabelboeren Telenet en Proximus, werkelijk beschamend is dat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk nu ook niet dat er zoveel Belgen (Vlamingen) zijn die CanalDigitaal hebben. Anderzijds is het aanbod van CanalDigitaal stukken groter dan de lokale kabelboeren Telenet en Proximus, werkelijk beschamend is dat.

 

Onbekend maakt onbemind.

TvVlaanderen bied lang niet zoveel als CanalDigitaal..

Als dit op grote schaal bekend word bij de TvVlaanderen klanten kan de klandizie voor CanalDigitaal weleens hard oplopen. 

Vooral nu de drie Vlaanderen zenders verplicht moeten worden doorgeven bij CanalDigitaal.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onbekend maakt onbemind.

TvVlaanderen bied lang niet zoveel als CanalDigitaal..

Als dit op grote schaal bekend word bij de TvVlaanderen klanten kan de klandizie voor CanalDigitaal weleens hard oplopen. 

Vooral nu de drie Vlaanderen zenders verplicht moeten worden doorgeven bij CanalDigitaal.

Daar heb je een punt, anderzijds in België zo dicht bekabeld dat, overstappen op satelliet, voor 90% van abonnees geen optie is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

TvVlaanderen een klant kwijt en CanalDigitaal een klant rijker.!

Van vestzak naar broekzak.

Nu Belgen een CanalDigitaal abonnement kunnen afsluiten met de verplichte drie Vlaamse zenders gaat dit te koste van TvVlaanderen.

Het voortbestaan van CanalDigitaal word hierdoor iets zekerder maar voor TvVlaanderen gaat het tegenover gestelde op.

ik weet niet alle vlamingen willen andere zenders

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag natte, ik betaal maandelijks hoor naar CD.

goed voor je. ik was eerste en vandaar dachten ze zeker nog dat de belgen veel geld hadden haha. heb jij mijn canaal digitaal?

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk nu ook niet dat er zoveel Belgen (Vlamingen) zijn die CanalDigitaal hebben. Anderzijds is het aanbod van CanalDigitaal stukken groter dan de lokale kabelboeren Telenet en Proximus, werkelijk beschamend is dat.

nou ik combineer proximus gratis voor me en pak voetbal daar. telenet voor vlaamse zenders en aanbod, canaaldigitaal voor nederlandse en andere, fta voor engelse en hd+ voor hd duitsers

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar heb je een punt, anderzijds in België zo dicht bekabeld dat, overstappen op satelliet, voor 90% van abonnees geen optie is.

tja uitgezonderd satliefhebbers hee. ken toch zeker al 24 vlamingen die stap cd gezet heeben

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar heb je een punt, anderzijds in België zo dicht bekabeld dat, overstappen op satelliet, voor 90% van abonnees geen optie is.

 

Voor de TvVlaanderen klanten is de overstap naar CanalDigitaal veel eenvoudiger dan voor de kabelaars in België.

De hardware, schotel - afgesteld en wel - en de decoder zijn al geïnstalleerd, andere kaart in de decoder even een snelscan voor de zenders en kijken maar.

Simpeler kan het haast niet, de grootste concurrent voor TvVlaanderen is CanalDigitaal.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de TvVlaanderen klanten is de overstap naar CanalDigitaal veel eenvoudiger dan voor de kabelaars in België.

De hardware, schotel - afgesteld en wel - en de decoder zijn al geïnstalleerd, andere kaart in de decoder even een snelscan voor de zenders en kijken maar.

Simpeler kan het haast niet, de grootste concurrent voor TvVlaanderen is CanalDigitaal.

Het veranderen van TVV naar CanalDigitaal is ook voor heel wat abonnees niet echt een optie. Nog velen zitten met een oudere vaste schotel alleen gericht op de Astra1 en hebben nog geen Astra3. Ook zijn er nogal wat Vlamingen die de Franstalige zenders La Une,La Deux, La Trois RTL Club, RTL TVi enz.  willen ontvangen, wat kan bij TVV in hun Basic+ pakket. Het Franstalig Pakket zit niet op de Astra3.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker niet, het is een markt die nog kan groeien, bovendien is ieder nieuw abonnee een gewonnen abonnee. Ook het aanbod nog verder uitbouwen zodat beide operatoren een degelijk alternatief kunnen worden voor de kabel. De klanten van CanalDigitaal en van TVV tevreden stellen, is doen aan klantenwinning en ik ben in elk geval een tevreden klant. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan dus vriezen of dooien. Alles hangt af van het aanbod aan zenders dat er via de satelliet geleverd kan en gaat worden.

Toch denk ik dat de M7 dochters elkaars concurrenten zijn geworden.

Vandaar dat de mogelijkheid om een legaal abonnement bij CanalDigitaal nog niet grootschalig onder de aanbracht word gebracht in België.

Een beetje adverteren doet begeren....

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...