Ga naar inhoud


HBO gaat achter verspreiders Game of Thrones-torrents aan


Sprietje

Aanbevolen berichten

Toch hoor ik van die volharden, dat het niet zo gemakkelijk is, dan 10 jaar geleden. Als ik bepaalden horen spreken, hebben ze het vermoeden, dat ze toch de strijd hier en daar soms (tijdelijk) winnen.

Ik sta open voor een videostreaming a la spotify of deezer, maar dan voor beeld materiaal.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een zus van mij heeft een hotel in Duitsland.

Er was vanuit het hotel door iemand een deel van een film gedownload.

Boete € 800.00 voor het hotel.

Zo flauw zijn ze daar niet mee in Duitsland en betalen moet je.

 

Inmiddels is dit opgevangen door extra te beveiligen en een tunnel te maken naar een ander land maar leuk is het niet.

 

Dat we naar live streaming gaan is wel haast zeker er komen steeds meer ontvangers op de markt waarmee je op illegale wijze ook HBO, filmnet, foxsport en zelfs Sky Engeland kunt streamen rechtstreeks via internet.

Ook de nieuwste films die net in de bioscoop uit zijn zijn te zien op deze kastjes. 

Ik denk als niet alle landen mee gaan doen tegen dit soort van illegaliteit er inderdaad geen houden meer aan is.

 

De tijd zal het leren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zet er hide ip  op en selecteer een ipadres voor mijn part van timboektoe en je ken downloaden tot je een ons weegt en niemand kan je ipadres  ooit nog achterhalen

aangepast door blackeyes

vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k

2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En jij gelooft nog dat je op internet anoniem bent?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat als iemand gepakt wordt voor illegaal downloaden en een fikse boete gepresenteerd krijgt zich wel een tweede keer zal bedenken.

Maar dat dan die groep ineens massaal gaat betalen voor de content is een utopie waar de producenten niet bij stil staan.

Beter zou het zijn door de downloads te registreren en te analyseren een beter verkoopbeleid te starten en het financieel aantrekkelijker te maken in plaats van overal de hoofdprijs voor te vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfs via tor, ben je niet meer veilig.

Het is natuurlijk zo, dat niet iedere illegale downloader plots zal betalen, en daarom sta ik open voor het idee dat ik al eerder aangaf. Een legale streamdienst, zoals de muziek nu. Gratis met reclame indien doenbaar, ofwel betalen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk als je een downloader bent die eens een filmpje binnen haalt en een tunneltje maakt via VPN dan zullen ze nooit bij je op de deurmat komen.

Uiteindelijk zullen ze iedereen wel kunnen vinden maar daar zal echt iets meer moeite voor gedaan moeten worden en dat zullen ze echt niet los laten bij een `gewone` downloader van een filmpje via Torrents en NZB, want daar komt moeite en kosten bij kijken.

Satfreaked.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...