Ga naar inhoud


WIN10 privacy instellen


kees18

Aanbevolen berichten


Ik had het al elders geschreven daarnet bij mij staat alles standaard gewoon om uit te zoeken wat Microsoft doet en wil, een eigen onderzoekje dus en als het me allemaal wat duidelijker is gaat ik uiteindelijk wel het 1 en ander uitschakelen. Maar tot op heden werken deze privacy settings enkel met MIcrosoft Edge en de apps en beiden gebruik ik geheel niet. Als je alleen maar 3e party software gebruikt kun je daar beter per applicatie bekijken wat deze doen met je privacy, zoals bijv. Chrome of Firefox.

 

Het is eigenlijk alleen alles maar instellen naar je eigen gedrag, en ik mag aannemen dat je zo onderhand jezelf wel kent :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien komt er ooit 3e party software, die eerlijk is, en gegevens zal blokkeren.

Maar hoe eerlijk is kan je "eerlijk" vertrouwen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Vermoedelijk gaat onze privacy beetje bij beetje weg geknabbeld worden, en zal men weten, waar je gaat of staat, wanneer en wat je eet, en naar welke winkels je gaat, welke bank je hebt, en welke verrichtingen je doet. is dit 2015 en verder?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...