Ga naar inhoud


Zenders niet beschikbaar


Nobody2050

Aanbevolen berichten

Onlangs knippert er steeds in de infobalk de letters REC, hierdoor zijn sommige zenders niet beschikbaar.

Op zich niet zo heel erg, maar ik heb helemaal geen opname geactiveerd. Hoe krijg ik dit er uit? Ik heb VTi 8.2.3 zojuist er op gezet, maar het probleem doet zich noch steeds voor.

Greetz Nobody2050
===================================================
VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Je internet verbinding eens dichtzetten?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik geloof niet dat het daar aan ligt maar niet geschoten is altijd mis.

 

kijk onder var/etc/enigma2 even in timers.xml of dat daar niet nog iets vreemds in staat nadat je er zeker van bent dat je via de VU alle timers hebt gewist.

of via de web interface ff alle timers opruimen.

 

En eventueel autotimers.xml ( mits aanwezig) ook ff checken.

aangepast door Alventali

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

delete alle timers/autotimers.Heb je dan nog het probleem zet je internet af (ethernetkabel uittrekken).Mss is je box gehackt van buitenuit.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijne heren, ik heb jullie goede raad opgevolgd. Ik heb timers.xml verwijderd, password veranderd en de box opnieuw opgestart en nog steeds probleem aanwezig.

 

Daarna de netwerkkabel losgehaald van de box en voila het probleem is weg. Wat kan dit nu verder betekenen en wat moet ik nu verder doen?

Greetz Nobody2050
===================================================
VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je internet verbinding eens dichtzetten?

Je kan eens kijken waarmee je ontvanger streamt.

Heb je de ontvanger nieuw gekocht of van iemand overgenomen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze ontvanger nieuw gekocht en al weer een paar jaar in de kast staan, onlangs er een Zgemma Star H1 nieuw er bij gekocht, deze staat op de slaapkamer.

Hoe kan ik zien waarmee de Uno streamt Cees?

Greetz Nobody2050
===================================================
VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de webinterface uitgeschakeld en lijkt er op dat het verholpen is. Zelf maak ik weinig gebruik van de webif, dus ik zal dat niet gauw missen. Blijft wel interessant om de streaming te gaan monitoren, dat ga ik binnenkort maar eens doen. Nu maar naar NED-IJSLAND kijken.

 

Bedankt aan iedereen voor zover.

aangepast door Nobody2050

Greetz Nobody2050
===================================================
VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...