Ga naar inhoud


Hoe zie of een vpn werkt?


pirrewit

Aanbevolen berichten

 

Hoe kun je zien of een secure lijn werkt?

Ik heb er nu eentje van 7 dagen test maar kan toch de RTLZ stream niet openen in Antwerpen.

Er staat *vast secure line verbonden in de taakbalk. En dan?

grts

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

Link naar reactie
Delen op andere sites


even aangenomen dat het via windows ingericht is dan is dat toch ofwel een windows topic of een breedband topic maar geen IPTV topic

 

of kijk je via een IPTV app van de provider?

dan is het wellicht een browser topic, dat had ik zelf met safari lukte het eindelijk.

 

ciao ;)

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag hieronder een vraag over vpn en dan dacht ik dat ik wel goed zat.

Maar inderdaad de vraag kan in meerdere topics.

Ik wil dus de stream van RTLZ openen op de dreambox.

Dan heb ik in Antwerpen een probleem met de Geo van deze stream.

Ik dacht dat vpn een oplossing bood vandaar de vraag hoe zie ik of vpn werkt?

Zelfs onder Nieuwsberichten "RTLZ" loopt een topic die nauw aansluit bij mijn vraag.

grts

 

De stream is

#SERVICE 4097:0:1:0:0:0:0:0:0:0:http%3A//live.usp.rtl.nl/live/hdmelive01-1/hdmelive01-1.isml/hdmelive01-1-audio_track=128000-video=1500000.m3u8:RTL Nieuws stream (RTL Z)

#DESCRIPTION RTL Nieuws stream (RTL Z)

aangepast door pirrewit

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe kun je zien of een secure lijn werkt?

Ik heb er nu eentje van 7 dagen test maar kan toch de RTLZ stream niet openen in Antwerpen.

Er staat *vast secure line verbonden in de taakbalk. En dan?

grts

 

welke VPN heb je nu in gebruik, wil nl ook een VPN server gaan gebruken.

Vu+ duo2 Pli +Vti

it's to be or not to be

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de bewuste test op mijn windows 10 rommel laptop even getest.

Bij de link hierboven, zegt dat die inderdaad, in Nederland Amsterdam staat. Ook de systeem check test van film1 go, gaf die een ok check in Nederland.

Zoals vroeger al gemeld hier, is dit geen garantie op werkende zaken, omdat bepaalde systemen, gekende vpn adressen blokkeert.

Maar die VPN, geld enkel voor je lokale pc, en niet voor gans je netwerk. Als je dus met je pc, een VPN maakt, dan is dit niet zo, met andere computers of ontvangers in je netwerk. Daarvoor zijn andere handelingen nodig, die je vindt via google, want de regels hier verbieden mij verder uitleg te geven.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik las in een ander topic dat je op pc kunt kijken.

Maar dat kan ik niet en de vpn staat momenteel enkel op de PC win 8.1.

Dan zou het toch moeten werken?

 

Verder zag ik ook dat mijn router RT66U een vpn heeft ingebouwd. Of lees ik dat verkeerd?

Moet ik dan ook nog een andere vpn aanbieder hebben?

grts

aangepast door pirrewit

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou goed kunnen kloppen, de meeste wat "luxere" routers hebben wel een VPN client ingebouwd. Die Asus zal dat ook wel hebben. Je kunt daar de gegevens van jouw VPN aanbieder invullen (mits ze het protocol van jouw router ondersteunen) en daarna gaat al het verkeer via de VPN server. Ik gebruik dit ook wel eens om Netflix van een andere regio te kijken op de Xbox of Playstation.

 

Probeer eens om opnieuw in te loggen met jouw nieuwe IP-adres om de stream te kunnen bekijken. Misschien wordt alleen het IP-adres gecontroleerd bij het inloggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het is geen aanbieder.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...