Ga naar inhoud


Sky Germany start in 2016 met box pairing voor HD


digitaal kijker

Aanbevolen berichten

In Zweden heeft Canaldigital ook "gedeeltelijke" pairing van kaart en receiver...  Momenteel zijn het alleen de CMore kanalen die gepaired zijn... heb je een abo op deze (film en sport) kanalen kan dat alleen in de bedoelde receiver of module... al de andere gewone zenders zijn niet gepaired en kan je gelukkig in iedere willekeurige receiver met (al dan niet embedded) Conax bekijken.

 

Ze doen dit soort dingen mondjesmaat....  of het ooit verder gaat, wie zal het zeggen. Maar het is wel zo dat meer restricties altijd zorgen voor minder klanten... tenzij je uiteraard geen "last" hebt van de restricties.  want laat ons wel wezen, of jouw kaart nu gepaired is met die ene receiver met embedded Conax, of met die specifieke Module... zolang alles gewoon werkt als voorheen is her weinig aan de hand, en kan het mij eigenlijk niet schelen.  Maar het "voelt" uiteraard niet goed.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Vroeger ooit een officiële sky sd ontvanger gebruikt, en dat was één van de weinige providerboxen, die naar mijn mening goed werkte.

Kan ik daaruit leiden, dat hun huidige HD boxen ook goed werken? Het zijn enkel die vervelende beperkingen en optie's die betalend zijn, die je gewoon kan doen met een andere box, die het geheel oninteresant maakt. Als ze dan ook nog eens reclame doorspoelen blokkeren, dan is zo'n box een vervelend ding, die je liever niet in je woonkamer hebt.

Ooit wilde VMM, nu medialaan, dit ook gaan doen, en zijn zelfs gaan aankloppen bij de Vlaamse regering, om dit te verkrijgen.

Gelukkig, hebben ze tot op vandaag "bot" gevangen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb voor jaren terug de sva1 videocrypt decoder van sku uk gehad via een vriend

en daarna de sky+met hd altijd veel plezier van gehad

 

 

ja de beperking van de boxen van wie dan ook zijn een vuiltje  in  ieders oog

 

we zullen moeten leren dat het zo zal gaan dat hun bepalen hoe of wat

en dat zu nu bot vangen wil niet zeggen dat ze het weer gaan proberen

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...