Ga naar inhoud


Sky Germany start in 2016 met box pairing voor HD


digitaal kijker

Aanbevolen berichten

Sky Germany zal vanaf 10 Januari 2016 hun kaarten pairen aan de HD box en dan zal het enkel HD zenders kijken worden met een geldige box net zoals bij Sky Italie en Sky UK.

wie dan kijkt via een linux box met softcam zal enkel SD kunnen kijken.

 

Gelezen op een duits forum...

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites


Enkel voor jan modaal. Iemand die weet hoe een waar, zal rustig verder doen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

sattv4iedereen hahahaha lachen onder andere Digiturk HD en Sky UK HD die zijn nog steeds zwart voor 99.999999% houd het dan op en dat handje vol wat het wel aan de praat weet te krijgen op een Linux box met de originele kaart deelt het niet met de rest van de wereld dus beetje stoere praat op niks de tijd is toch echt gekomen dat de Linux ontvanger straks buitenspel komt te staan steeds meer providers pairen de boxen en stoere praat van dit en dat levert tot op heden helemaal niks op alles blijft zwart !

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ook nog geen Sky HD zenders gezien zonder officielle box,

heb het zelf aan de lijve mogen vinden met Sky italie,en als je hem teveel laat updaten ging de kaart op zwart en kon je hem amper omruilen voor een nieuwe omdat er iets inzit dat tijdens de update's van de kaart iets fout word gestuurd zodat je kaart onbruikbaar word.

dus geloof er niet veel van dat er een oplossing is.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

sattv4iedereen hahahaha lachen onder andere Digiturk HD en Sky UK HD die zijn nog steeds zwart voor 99.999999% houd het dan op en dat handje vol wat het wel aan de praat weet te krijgen op een Linux box met de originele kaart deelt het niet met de rest van de wereld dus beetje stoere praat op niks de tijd is toch echt gekomen dat de Linux ontvanger straks buitenspel komt te staan steeds meer providers pairen de boxen en stoere praat van dit en dat levert tot op heden helemaal niks op alles blijft zwart !

Nou er zijn nog diverse niet "legale" aanbieders te vinden die de betreffende providers aanbieden en ook gewoon de HD zenders...Dus weer de megaservers die er beter van worden en de kleine thuis kijker / server gebruiker wordt er weer de dupe van.

 

Dus de oplossing is er al wel maar je moet wel voorzien zijn van een zak vol geld..helaas.

 

 

Gr.Debuurvrouw

Gigablue Quad Plus - Gigablue X1 - Gigablue IPbox - Mutant HD51 4K - MiniX NEO X7

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik geloof er helemaal niks van dan hebben we het over een stream en niet over een kaart !

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou er zijn nog diverse niet "legale" aanbieders te vinden die de betreffende providers aanbieden en ook gewoon de HD zenders...Dus weer de megaservers die er beter van worden en de kleine thuis kijker / server gebruiker wordt er weer de dupe van.

 

Dus de oplossing is er al wel maar je moet wel voorzien zijn van een zak vol geld..helaas.

 

 

Gr.Debuurvrouw

voor sky italie is er een oplossing maar is zeer omslachtig,

je kan hem in oscam gebruiken maar dan mag er niks van updaten van de kaart aanstaan en moet je elke maand je kaart een nachtje in een officielle ontvanger steken van sky italie om de juiste update puls te hebben voor je kaart en de HD zenders te kunnen kijken,

maar er zijn ook nadelen aan,als de kaart dit ziet kan deze geblokeerd worden als er teveel aanvragen zijn voor HD zenders.

dus je moet weten wat je doet,en als je het enkel binnenshuis houd dan kan je beter een officielle box kopen,

er zijn op internet genoeg aanbiedingen van webshops dat de kaart aanbieden met de box erbij.

ik zie sky germany ook weer terug komen op webshops om aan te kopen met ontvanger en kaart.

maar zelf heb ik nog geen bewijs gezien van dat het werkt bij payservers die sky kaarten (Germany,Italie,UK HD)

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja..helemaal gelijk in. Zo gaat dat.

stoere praat zonder onderbouwing een teken van bewijs dat met een legale kaart sky uk HD zenders te ontvangen zijn in mijn Linux ontvanger heb je waarschijnlijk niet

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

stevie -v-  mijn opmerking was sarcastisch bedoeld en eigenlijk een reaktie op de op niets baserende opmerking van sattv4iedereen.

sorry dat had ik even niet door

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan mag vu,, dream multimedia, en alle fabrikanten van enigma ontvangers hun deuren sluiten, en staan duizenden mensen aan den dop zonder werk.

Gaan al die fabrikanten zo maar stoppen, en de boeken dichtdoen?

Als ik geen baas meer ben over mijn beeldbuis of plasma, dan --> www.recupel.be .

Gaat ooit iemand de op de markt komende vu solo 4K kopen, als alles dichtgetimmerd wordt/is?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat duidelijk is dat is dat steeds meer providers hun kaarten pairen met de ontvanger en als dit zo doorzet dan vrees ik voor de toekomst van dit soort ontvangers

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan hoopt vu, dan mensen hun vu solo 4K gaan kopen enkel voor dergelijke zenders die FTA zijn?

De richtprijs van 639€ is wel veel geld om FTA (UHD) te zien.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...