Ga naar inhoud


Sky Germany start in 2016 met box pairing voor HD


digitaal kijker

Aanbevolen berichten


Box pairing is dan ook nog niet verplicht. De handige gasten weten pairing van de smartcard te voorkomen door alleen emms te schrijven die de entitlements verlengen op de kaart.

Er gaat/ging een hardnekkige roddel de ronde dat Sky Duitsland begin 2016 de knop om zou zetten waardoor alleen gepairde kaarten nog de kanalen konden ontsleutelen.

 

Zo ver is het dus blijkbaar nog niet ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Box pairing is dan ook nog niet verplicht. De handige gasten weten pairing van de smartcard te voorkomen door alleen emms te schrijven die de entitlements verlengen op de kaart.

Er gaat/ging een hardnekkige roddel de ronde dat Sky Duitsland begin 2016 de knop om zou zetten waardoor alleen gepairde kaarten nog de kanalen konden ontsleutelen.

 

Zo ver is het dus blijkbaar nog niet ;)

 

En dat is het enige juiste antwoord.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je uit ervaring spreekt hoor je bij de categorie sukkels met een eigen servertje die betrapt zijn. ;)

De zogenoemde vrienden clubjes.

Die hebben reden om zich zorgen te maken, CanalDigitaal kan daar vrij eenvoudig infiltreren.

Voor de China servers staan ze volledig buitenspel alhoewel medewerkers graag anders doen geloven.

nee  hoor niet bij die sukkels eerlijk duurt het langst

maar kijk graag naar de tv series over mijn leven in puin dubbeltje op zijn kant enz daar kommen de sukkels met bosjes tegelijk voorbij ;)

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

komt een off topic weer om de hoek?

 

terug naar pairing;

 

theparasol je leest op streamboard en vindt niets over pairing, daar schrijft nagenoeg geen duitser (die hebben in hun ogen betere duitstalige fora)

uhm lees je ook wel eens op duitse satelliet fora?

codx en theparasol, ook lezen op de duitse fora (vooral inzake oscam vragen op de VU+ en Dreambox) en het zelf schrijven van de entitlements is een heel bekende truuk.

 

Maar om niet alles te hoeven copieren uit andere bronnen sprak ik uit ervaring, met een v13 die ik heb gehad in 2014 en niet meer opende op de VU+ met Oscam.Ook in de SKY eigen Humax deed ie het niet meer.

 

En dan vandaag te moeten lezen dat men denkt er is een roddeltje op het forum gezet is door digitaal kijker en die zijn verhaal onderbouwen is cinisch.

 

"pairing" is al in volle gang en wel sind een half jaar hetgeen ik eerder in het topic heb geschreven

En dus de bronnen  (IHAD en VUPLUS_SUPPORT) vindt je der alles over.

 

Dat men alle Kaarten gelijktijdig niet nu wil "pairen" en die Datum uitstelt is ook taktiek en strategie.

Dat is evident, zoveel medewerkers hebben ze niet in de hotline en ontevreden klanten probeert SKY te voorkomen, in tegenstelling tot dutch providers.

 

Maar {ik zeg hier} geruchten doen de omloop dat in testfases gebleken is dat het "zogenaamde verloven" dat theparasol hier beschreef niet perfect werkt met de pakketten waar losse zenders aan toegevoegd zijn per online abonneren. Want ja ook dat kan Sky in tegenstelling tot Dutch en Belgian providers.

 

Er zijn maar weinigen die legale kaart in handen hebben of hebben gehad op het Nederlands grondgebied, wil je veel meer te weten komen moet je de Duitse Fora lezen en geen Engelstalige.

 

cheers

Perfect Motion - Boys Own Mix

Sunscreem, Terry Farley, Pete Heller

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

theparasol je leest op streamboard en vindt niets over pairing, daar schrijft nagenoeg geen duitser (die hebben in hun ogen betere duitstalige fora)

uhm lees je ook wel eens op duitse satelliet fora?

codx en theparasol, ook lezen op de duitse fora (vooral inzake oscam vragen op de VU+ en Dreambox) en het zelf schrijven van de entitlements is een heel bekende truuk.

 

Op streamboard loopt al een draadje vanaf dag 1 dat de eerste V14 in kader van de verplichte kaartwissel werden verstuurd.

Ik zeg enkel dat de verplichte pairing voor decodering nog niet doorgezet is.

De kaart wordt uiteraard wel gepaired als je niet uitkijkt maar het door de provider gebruikte CAS dwingt nog niet verplicht een gepairde kaart af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is helemaal duidelijk geworden door de diverse loggers die actief zijn en zelf kaarten hebben.

 

maar het topic gaat er over dat dit staat te gebeuren in 2016...

en dat uitstel zal veel geld kosten gezien de extra hours van de engineers en architects bij Sky en Kudelski AG

Perfect Motion - Boys Own Mix

Sunscreem, Terry Farley, Pete Heller

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

en dat uitstel zal veel geld kosten gezien de extra hours van de engineers en architects bij Sky en Kudelski AG

 

Stop nu eens met doen alsof je er wat vanaf weet.... De nieuwe codering (V14) is NDS Videoguard en dat berust volledig in handen van Cisco.

Kudelski heeft er geen biet mee van doen. Die zijn afgeserveerd door Sky ten gunste van Cisco.

Sky doet voor zover ik weet exclusief zaken met Cisco.

Wat ik wel weet/zie/merk is dat Cisco veel meer effort in hun CAS stoppen, dus wat dat betreft "verdienen" ze ook een vet contract met Sky.

aangepast door theparasol
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...